Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bashkim Kadrii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Muligt, så må der alligevel være skruet op for budgettet med nogle millioner. Festersen er måske den mest oplagte at skibbe, men synes det vil være lidt synd, hvis vi skal til at parkere Mathias ude som klar 4. mand i angrebet. Ser ingen grund til, at han skal så langt ned i hakkeordenen.
    Mathias er ung endnu - kun 17 år.
    Det er de færreste 17-årige, der spiller fast på "højeste" plan.
    Og helt ærligt - de 17-årige, der har niveauet til at skulle spille fast, de er ikke ret længe i OB.
    Jeg glæder mig helt enormt til at følge hans udvikling, og jeg tror, han kan blive rigtig god, og han skal utvivlsomt nok få sine kampe. Men giv knægten lidt tid.
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Kunne godt være 200k+/måned. Så skal der snart noget den anden vej
      Jeg tror 200.000 er sat lige højt nok, mon ikke det er nærmere de 150.000kr.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
        Jeg tror 200.000 er sat lige højt nok, mon ikke det er nærmere de 150.000kr.
        Burde Randers så ikke kunne være med?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Han skal nok få mere spilletid end 99% af alle 17 årige i superligaen. De ser stort lys i ham men lad os være ærlige og sige at han også mangler en hel del endnu.
          Han skal bruge lidt tid og have nogle profiler at læne sig op af
          Hvis man er god nok, er man gammel nok. De Mathias jeg har set i hovedparten af kampene har været god nok. Han har noget fart, som ingen andre i truppen har, han har helt klart også nogle gode afslutningsevner, så jeg ser ingen grund til at "gemme ham". Jeg tror heller ikke, at det nødvendigvis vil være særligt fordrende for hans udvikling, og kan blive en udfordring rent mentalt, hvis man først har ham så langt inde på holdet og han leverer, for så derefter at parkere ham ude for enden af bænken.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
            Mathias er ung endnu - kun 17 år.
            Det er de færreste 17-årige, der spiller fast på "højeste" plan.
            Og helt ærligt - de 17-årige, der har niveauet til at skulle spille fast, de er ikke ret længe i OB.
            Jeg glæder mig helt enormt til at følge hans udvikling, og jeg tror, han kan blive rigtig god, og han skal utvivlsomt nok få sine kampe. Men giv knægten lidt tid.
            Du har ret, 17-årige der har niveau er her ikke særligt længe. Mathias kan blive mange penge værd for OB, men det kræver også, at man bliver ved med at bringe ham. Han har allerede vist, at han kan gøre en forskel på Superliganiveau, og han har nogle kompetencer ingen andre i truppen har, så der er da ingen grund til at skrue ned for hans minutter.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Hvis man er god nok, er man gammel nok. De Mathias jeg har set i hovedparten af kampene har været god nok. Han har noget fart, som ingen andre i truppen har, han har helt klart også nogle gode afslutningsevner, så jeg ser ingen grund til at "gemme ham". Jeg tror heller ikke, at det nødvendigvis vil være særligt fordrende for hans udvikling, og kan blive en udfordring rent mentalt, hvis man først har ham så langt inde på holdet og han leverer, for så derefter at parkere ham ude for enden af bænken.
              Er ikke uenig. Men tror ikke det vil gavne ham eller OB vanvittig meget at spille ham fra start hver gang med det pres det giver.
              Han skal nok få spilletid. Dog nok mest som joker. Når modstanderne er trætte.

              Comment


                Kan man egentlig - med ro i sindet - stole på at Kadriis fysik er tip top igen? Nåede han ikke igennem to korsbåndsoperationer i sin tid i FCK. Med på at han klarede sig fint gennem seneste sæson i Randers. Jeg kan bare godt være bekymret for historikken - især når der laves en 4-årig kontrakt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Du har ret, 17-årige der har niveau er her ikke særligt længe. Mathias kan blive mange penge værd for OB, men det kræver også, at man bliver ved med at bringe ham. Han har allerede vist, at han kan gøre en forskel på Superliganiveau, og han har nogle kompetencer ingen andre i truppen har, så der er da ingen grund til at skrue ned for hans minutter.
                  Jeg er fortrøstningsfuld omkring Mathias. Jeg tror på, at han nok skal få sine kampe, for som du siger, har han nogle spidskompetencer, som ingen andre i truppen har. Måske spiller han ikke hver eneste gang, men hvis han fastholder sin udvikling og sin form, så er jeg ikke bange for, at der ikke bliver plads til ham. Tværtimod tror jeg, at der er en af de andre angribere i truppen, der må tage til takke med en bænkplads i ny og næ, fordi Mathias bliver bragt i spil.
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Depeche Se indlæg
                    Kan man egentlig - med ro i sindet - stole på at Kadriis fysik er tip top igen? Nåede han ikke igennem to korsbåndsoperationer i sin tid i FCK. Med på at han klarede sig fint gennem seneste sæson i Randers. Jeg kan bare godt være bekymret for historikken - især når der laves en 4-årig kontrakt.
                    Stole på den kan man næppe. Selvfølgelig er det et gamble af den ene eller anden art. Jeg vil nok være mere bekymret for, om han stadig kan fastholde farten og løbekapaciteten i sit spil, som jo alle dage har været hans styrke, mere end jeg vil være bekymret for nye skader. Historikken viser jo, at korsbåndsskader i den grad er en dræber for spillere der lever af eksplosivitet.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Du har ret, 17-årige der har niveau er her ikke særligt længe. Mathias kan blive mange penge værd for OB, men det kræver også, at man bliver ved med at bringe ham. Han har allerede vist, at han kan gøre en forskel på Superliganiveau, og han har nogle kompetencer ingen andre i truppen har, så der er da ingen grund til at skrue ned for hans minutter.
                      Men vi skal væk fra middelmådigheden, hvor vi reelt har 1½ angriber på godt niveau. Vi skal have tre på højt/godt niveau, så de kan presse hinanden og vi kan indskifte en dygtig spiller, som kan gøre en forskel.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        Men vi skal væk fra middelmådigheden, hvor vi reelt har 1½ angriber på godt niveau. Vi skal have tre på højt/godt niveau, så de kan presse hinanden og vi kan indskifte en dygtig spiller, som kan gøre en forskel.
                        Jamen jeg er da enig, jeg synes så bare, at Mathias har noget der rækker udover middelmådigheden, og i hvert fald har noget potentiale der rækker klart over det, hvorimod der ved nogle af de andre næppe rigtigt er noget udvikling at komme efter længere, og hvor jeg ligeledes har sværere ved at få øje på ilden i øjnene, så jeg så hellere, at man byttede Bashkim for en af dem, fremfor at skubbe Mathias længere ned i køen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Jeg tænkte lige med det første i morges, at AK kunne være på vej den anden vej. Han er vel en af de få der er salgbare, og ift. angrebstyperne, vil det give langt bedre mening at bytte Bashkim for AK end Bashkim for Helenius.
                          Anders K til FCK, eller bare salg til en eller anden klub?
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Hvis rygtet med Kadrii holder så tror jeg vi vil se ham i den rolle man forsøgte med Jørgensen i de første par kampe. Han har også noget speed, så kan Jørgensen komme ind når de andre er trætte

                            Comment


                              Baskim's far er set i Ådalen, skriver OBStruktion på twitter...
                              https://twitter.com/OBstruktionDK/st...57791866163200
                              siden 1887

                              Comment


                                Kommentar fra Kasper

                                Er Kadrii til OB sikker, og kan vi forvente noget officielt snart?



                                12:26


                                Svar fra Gisle Thorsen

                                Der skulle komme en officiel melding inden længe. Den ER sikker.
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X