Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bashkim Kadrii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
    Mette Cornelius og Gisle Thorsen er overbeviste om, at det nok kun er Falk der er at finde i klubben efter sommeren (ud af Emil, Bash og Falk). Og derudover så fik Bashkim sin landsholdsdebut for snart tre år siden. Det er vanvittigt. Sjov detalje er, at han på DBUs site stadig står listet som forsvarsspiller: http://www.dbu.dk/landshold/Landshol...playerid=6656#
    Ja okey. Så comeback debut
    Emil(hvis nogen vil give 7.5 mill) burde være væk. Men Falk har da lige så stor chance som Bashkim for at smutte..
    håber bare det er til udlandet og ikke FCK

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Ja okey. Så comeback debut
      Emil(hvis nogen vil give 7.5 mill) burde være væk. Men Falk har da lige så stor chance som Bashkim for at smutte..
      håber bare det er til udlandet og ikke FCK
      samme håb har jeg....generelt bryder jeg mig ikke om når en OB sælges til fck - men lige præcis kadrii ville gøre ekstra ondt at se i københavn. Håber vi kan holde ham et år mere og så sende ham afsted til udlandet

      Comment


        #78
        Han ser ud til at være blevet stærkere mens han var væk. Det vil gøre ham endnu bedre. Der er altid bud efter gode angribere. Det er BK. Godt at Troels forsøger at skjule det med den ret så begrænsede spilletid ;-)

        Med tabet af vore bedste spillere og uden penge er det nødvendigt at lade en anden (tyoe) træner forsøge sig. Ellers ryger vi helt sikkert ned næste år. Og lortespillet bare fortsætter. Vi ser jo, som jeg hele tiden har sagt, at vi har spillere til et top 6 hold men ikke træneren.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          samme håb har jeg....generelt bryder jeg mig ikke om når en OB sælges til fck - men lige præcis kadrii ville gøre ekstra ondt at se i københavn. Håber vi kan holde ham et år mere og så sende ham afsted til udlandet
          Det kan vi desværre ikke uden at forlænge med ham. Han har kun 1 år tilbage

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Det kan vi desværre ikke uden at forlænge med ham. Han har kun 1 år tilbage
            jamen jeg er på ingen måde modstander af en forlængelse ;)

            men jeg vil hellere se ham gå gratis til en udenlandsk klub næste sommer end sælge ham til fck...

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
              Mette Cornelius og Gisle Thorsen er overbeviste om, at det nok kun er Falk der er at finde i klubben efter sommeren (ud af Emil, Bash og Falk). Og derudover så fik Bashkim sin landsholdsdebut for snart tre år siden. Det er vanvittigt. Sjov detalje er, at han på DBUs site stadig står listet som forsvarsspiller: http://www.dbu.dk/landshold/Landshol...playerid=6656#
              Jeg ser det nok omvendt. Men det er svært at sige.
              Emil har ikke været god i foråret og det er måske tvivlsomt om nogen vil give de der ca. 7 millioner for ham. Omvendt ved vi jo hvad han kan så kan heller ikke se os sælge ham for (betydeligt) mindre.

              Bashkim er lige kommet tilbage fra en alvorlig skade. Det sænker vel hans værdi betydeligt. Han kunne sagtens gå ind i en bedre liga. Men hvad kan vi få for ham? Hvis han kan holde sig skadesfri og få de rigtige betingelser tror jeg han har gode muligheder for at blive ligatopscorer i næste sæson, hvilket vil få hans værdi til at stige markant (medmindre hans kontrakt udløber?). Den er svær synes jeg.

              Falk er nærmest bare blevet bedre og bedre her i foråret. Hans første berøringer, driblinger og vendinger er på internationalt niveau. Men hvor meget trækker det ned, at der er så lidt slutprodukt i det han laver? Han kunne dog nemt blive solgt.

              Hvis vi sælger alle tre skal vi godt nok lave nogle andre geniale handler hvis vi skal være konkurrencedygtige i næste sæson.

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                Jeg ser det nok omvendt. Men det er svært at sige.
                Emil har ikke været god i foråret og det er måske tvivlsomt om nogen vil give de der ca. 7 millioner for ham. Omvendt ved vi jo hvad han kan så kan heller ikke se os sælge ham for (betydeligt) mindre.

                Bashkim er lige kommet tilbage fra en alvorlig skade. Det sænker vel hans værdi betydeligt. Han kunne sagtens gå ind i en bedre liga. Men hvad kan vi få for ham? Hvis han kan holde sig skadesfri og få de rigtige betingelser tror jeg han har gode muligheder for at blive ligatopscorer i næste sæson, hvilket vil få hans værdi til at stige markant (medmindre hans kontrakt udløber?). Den er svær synes jeg.

                Falk er nærmest bare blevet bedre og bedre her i foråret. Hans første berøringer, driblinger og vendinger er på internationalt niveau. Men hvor meget trækker det ned, at der er så lidt slutprodukt i det han laver? Han kunne dog nemt blive solgt.

                Hvis vi sælger alle tre skal vi godt nok lave nogle andre geniale handler hvis vi skal være konkurrencedygtige i næste sæson.

                helt sikkert - men vi skal også have styr på spil konceptet, hvad og hvordan vil vi spille - for lige nu er vi alt for afhængige af enkeltmands præstationer.

                Comment


                  #83
                  Jeg tror nu både Bashkim og Falk tager en halvsæson mere - Emil er færdig.. Han gider ikke OB...

                  Comment


                    #84
                    Bliver vi budt halvdelen af Emils frikøbs klausul, så er jeg frisk... HIT IT!!!

                    Det bliver nok ikke nemt at finde en afløser med Emils top-niveau, men omvendt skulle det være muligt at finde en med et lidt højere og lidt mere stabilt snit...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Bliver vi budt halvdelen af Emils frikøbs klausul, så er jeg frisk... HIT IT!!!

                      Det bliver nok ikke nemt at finde en afløser med Emils top-niveau, men omvendt skulle det være muligt at finde en med et lidt højere og lidt mere stabilt snit...
                      Den helt store forskel på Emil og så de to andre er, at Emil er medgangsspiller. Han spiller godt, når spillet flyder, og holdet er nogenlunde kørende. I modgang fylder han intet og attituden halter.

                      Her er Falk og Kadrii helt anderledes typer - hvilket vi i den grad mangler på det her hold: modgangsspillere. Folk, der kan tippe kampenes momentum ved hjælp af fight, vilje og opportunisme. Jeg ville begræde tabet af Kadrii mest af alle spillere i truppen, og jeg giver dig ret i, at Emil skal afsted nu. Jeg tror ikke, han kommer til at bidrage med mere.

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                        Jeg tror nu både Bashkim og Falk tager en halvsæson mere - Emil er færdig.. Han gider ikke OB...
                        Jeg gider ærligt talt heller ikke Emil Larsen

                        Comment


                          #87
                          Svært at være uenig

                          http://www.bold.dk/nyt/Kadrii-Bundniveauet-skal-haeves

                          Comment


                            #88
                            Fandme ærgeligt at de ikke lige er skarpe og spørge ham til hans planer når han nu kun har 1 år tilbage af hans nuværende kontrakt

                            Comment


                              #89
                              Hvorfor spillede BK ikke i går?

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                                Hvorfor spillede BK ikke i går?
                                Ny klub FCK?
                                Don't know.

                                Men jeg hæftede mig ved, at Kadriis svoger var i studiet efter kampen og han havde et ret klart bud på, at Kadrii havde spillet sin sidste kamp for OB....så hvem ved?
                                Mvh Kent

                                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                                Comment

                                Working...
                                X