Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Bashkim Kadrii
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ja.. Men hvorfor ellers bare låne nr 12 indtil sommer? Hans gamle 24 er ledig hvis trøjenummeret ikke var så vigtigt.
Dette er et lille skjult vink med en vognstang til Lieder tror jeg
Comment
-
Kan man ophæve en lejekontrakt før tid? For så kunne man måske sende Sveinn retur allerede nu
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
Måske bare endnu et stunt fra "gode gamle" Jack. Som jeg har skrevet tidligere, hvorfor skulle Lieder ønske at stoppe i OB før tid, og hvem skulle ønske at aftage ham? Det er jo ikke nok at OB gerne vil af med ham. Jeg tror vi skal sætte vores lid til at håndbold kærsten skifter til en rigtigt spændende håndbold klub laangt væk fra Odense, ellers har jeg svært ved at se hvorfor Lieder skulle skifte væk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Det kan man garanteret godt, men tror ikke vi betaler mange lønkroner for ham, og så gør det vel ikke det store at have ham hængende. Han er trods alt en af dem, der har en ret klar spidskompetence som ingen af vores andre angribere har.
Comment
-
Der går nok lidt tid ja. Men tænker at Kadrii-Jebali-Sabbi nok er den man helst vil have til at lykkedes
Der er ihvertfald rigtig mange offensive muligheder uanset om man vil spille 4-3-3, 4-4-2, 3-5-2 eller måske 4-1-4-1.
Min største bekymring går på at ungdommen bliver syltet og der desværre satses på Kløve,Okosun, Drachmann og Jebali som spids817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Nok også det man satser på. Måske at man allerede ved noget. Jeg giver ikke så meget for hans udtalelser. De er kun udtalt for evt at stå i en bedre forhandlings situation til sommer. Enten ved salg eller ophævning af kontrakt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Ja det er muligt men ser stadig ikke Jebali som spidsangriber vil hellere se ham i en rolle lidt længere tilbage i banen.
Der er ihvertfald rigtig mange offensive muligheder uanset om man vil spille 4-3-3, 4-4-2, 3-5-2 eller måske 4-1-4-1.
Min største bekymring går på at ungdommen bliver syltet og der desværre satses på Kløve,Okosun, Drachmann og Jebali som spids
- Likes 1
Comment
-
Det gør jeg heller ikke, men jeg er bare bange for at han har scoret sig en fin kontrakt i karrierens efterår med en klub der harmonere fint med familien. I det lys kan jeg ikke se hvorfor han skulle ønske at ophæve eller skifte med mindre han kan få en bedre aftale et andet sted og det tvivler jeg ærligt talt på at han kan. Skifter han tror jeg således det er fordi konen skal spille håndbold langt fra Odense, eller fordi han virkelig savner at spille fodbold - sidstnævnte er jeg mest usikker på.
Comment
-
- Der er stor forskel i strategien og budgettet i klubben fra første gang jeg kom til, og så nu hvor man satser mere på de unge, der skal komme frem.
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/bashki...ur-til-odense/
Ved han noget vi ikke ved?OB: Danske mestre i 2075/6
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg- Der er stor forskel i strategien og budgettet i klubben fra første gang jeg kom til, og så nu hvor man satser mere på de unge, der skal komme frem.
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/bashki...ur-til-odense/
Ved han noget vi ikke ved?
Comment
-
Vi må se hvor hun lander henne. Jeg nægter at tro på de 2 vil leve i hver sin ende af europa i et helt år
Comment
-
Det kan jeg heller ikke forestille mig, bare ærgerligt at man skal sætte sin lid til konens jobsituation for at få skippet endnu et fejlkøb væk. Jeg reagere også udelukkende på at folk tager det som en selvfølge at vi får skippet nogle angribere afsted til sommer, for jeg finder det på ingen måde givet at vi bare lige slipper ud af kontrakterne med Lieder og Sander. Nu har ledelsen forsøgt at komme af med Sander siden i sommers, og på trods af at han der stod som en relativt "varm" topscore har man ikke formået det. Som tiden går hvor sådanne spillere bare syner hen på bænken bliver det jo ikke ligefrem nemmere at få andre klubber til at aftage dem, men vi må se hvad der sker.
Jeg føler mig dog overbevist om at 1-2 angribere spiller i andre klubber inden vinduet lukker i de andre lande
Comment
Comment