Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bashkim Kadrii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Hvad skulle JH/OB have gjort anderledes her, imø er det, det eneste rigtige at gøre og det viser da en vis form for ansvarlig ledelse og proffesionalisme hos JH der er ude med meldingen kort efter den er "breaket". Det er BK der tilsyneladende har koblet hjernen fra og som du selv siger så kan han sagtens fremhæve F*CKs setup uden at nedgøre andres samtidig. Jeg tror JH har "lukket" den med med sin fremstilling af BK som lidt mindre intelligent
    helt enig - de var nødt til at svare......derfor bryder jeg mig stadig ikke om det. Mener ikke det er kønt at gå i infight med en tidligere spiller på den måde.

    Men selvfølgelig kunne de udtalelser fra kadrii ikke få lov til at stå ubesvaret hen.

    Comment


      Synes det er en af de ting JH er god til, det her med "fnidder" udenfor banen, det håndterer han som regel lige som det skal, og i den her situation hvor der kommer et ret voldsomt angreb mod noget helt centralt i klubben, vores setup og stab omkring spillerne, så kan det som flere skriver selvfølgelig ikke stå ubesvaret hen...

      Jeg forstår heller ikke dele af kritikken, det med tidsperioden og hans fremgang/manglen på fremgang...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        håber ikke dette bliver starten på en længere mudderkastning - der vil næppe være nogen vindere. Bryder mig ikke om at OB går ud på den måde - det var min første tanke, men forstår godt de er nødt til at svare igen, især efter at have læst hvad Kadrii åbenabrt har sagt.

        Det sgu kedeligt - kunne rigtigt godt li' ham - og selv om det gjorde ondt at se ham skifte til fck så havde jeg da forståelse for ønsket om et step op. Men sådanne udtalelser gør ikke noget godt for mit indtryk af ham - forstår slet ikke hvad det er han vil. Hvad opnår han ved at sende en sviner til OB? Og hvis han ville rose FCKs setup - jamen så gør da det uden at nævne OB.....

        Kedelig sag.....
        Ja, det er kedeligt, og jeg tror egentlig også JH håber, at det hurtigt går væk. Jeg tror ikke, man skal undervurdere, at en klub-læge med næsten 40 års erfaring indenfor fodboldskader også har en stor professionel stolthed. Han har nok været stærkt irriteret over udtalelserne, og OB må have vurderet - korrekt, synes jeg - at man skulle svare igen med det samme for ikke at få et dårligt ry uden modstand.

        Comment


          Mødte lige Bashkim i morges kl. 7:30 hvor jer bor (Blågårdsgade) - Sagde jeg savnede ham i Odense, og han sagde at han savnede os. Det skal han selvfølgelig sige når han møder folk face to face, men ville bare lige dele mit møde.

          Han var på vej til flyet mod Nordirland.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
            Mødte lige Bashkim i morges kl. 7:30 hvor jer bor (Blågårdsgade) - Sagde jeg savnede ham i Odense, og han sagde at han savnede os. Det skal han selvfølgelig sige når han møder folk face to face, men ville bare lige dele mit møde.

            Han var på vej til flyet mod Nordirland.
            Ja snakker vi en tredjeangriber som kan presse de to andre, så kunne han i alvorligste grad blive det, hvis han finder sit gamle niveau. Han trænger til en ny start oven på endnu en lang skade. Jeg har svært ved at se ham blive noget ved musikken igen, før han stepper ned og finder glæden tilbage gennem fast spilletid.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
              Mødte lige Bashkim i morges kl. 7:30 hvor jer bor (Blågårdsgade) - Sagde jeg savnede ham i Odense, og han sagde at han savnede os. Det skal han selvfølgelig sige når han møder folk face to face, men ville bare lige dele mit møde.

              Han var på vej til flyet mod Nordirland.


              Mon dog vi nogensinde ser ham i OB igen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                Ja snakker vi en tredjeangriber som kan presse de to andre, så kunne han i alvorligste grad blive det, hvis han finder sit gamle niveau. Han trænger til en ny start oven på endnu en lang skade. Jeg har svært ved at se ham blive noget ved musikken igen, før han stepper ned og finder glæden tilbage gennem fast spilletid.
                Jeg så ham gerne som vores venstrekant, nu hvor Falk har forladt reden. Selvom han måske lige nu ikke er tilbage på 100 %, synes jeg stadig han ville kunne indgå i vores start-11. Finder han så sit gamle niveau, vil han jo være en kæmpe gevinst for os. Jeg synes han er en af dem der har klaret FCK-skiftet på en god måde, sådan ment at han tog en god afsked, hvor ikke mange ikke kunne se hvorfor han skiftede dertil, og var ærlig omkring det hele vejen, at han ville prøve at vinde mesterskabet, og samtidig komme tilbage til KBH.

                I min verden, ville han være mere end velkommen tilbage i OB.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                  Jeg så ham gerne som vores venstrekant, nu hvor Falk har forladt reden. Selvom han måske lige nu ikke er tilbage på 100 %, synes jeg stadig han ville kunne indgå i vores start-11. Finder han så sit gamle niveau, vil han jo være en kæmpe gevinst for os. Jeg synes han er en af dem der har klaret FCK-skiftet på en god måde, sådan ment at han tog en god afsked, hvor ikke mange ikke kunne se hvorfor han skiftede dertil, og var ærlig omkring det hele vejen, at han ville prøve at vinde mesterskabet, og samtidig komme tilbage til KBH.

                  I min verden, ville han være mere end velkommen tilbage i OB.
                  Enig vi vil have Bashkim tilbage i den stribede trøje!

                  Comment


                    Så må vi jo hellere få gang i denne tråd igen

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Så må vi jo hellere få gang i denne tråd igen
                      Det er godt nok en gammel tråd, du har fundet. :-)
                      Men positiv nyhed.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Så må vi jo hellere få gang i denne tråd igen
                        Fandme vildt, hvis de to parter har kunnet blive enige om noget med deres historik!!!

                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...blink=frontbox

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jafre
                          EB siger at han kommer 
                          Hvis JM kan få det ud af BK, som vi ved han kan, kan han blive en super vigtig spiller for OB. Han har et helt fantastisk drive, når det kører for ham og så kan han ramme bolden!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jafre
                            EB siger at han kommer 😊
                            EB er en ligeså troværdig kilde som the Sun, jeg tror ikke på det før OB selv har bekræftet det

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              Fandme vildt, hvis de to parter har kunnet blive enige om noget med deres historik!!!

                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...blink=frontbox
                              Hvem er tilbage fra dengang?
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Hvem er tilbage fra dengang?
                                Jesper Hansen?

                                Comment

                                Working...
                                X