Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom ob - agf

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Kirkeskov
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
      Der er satan rastme kun én man kan klandre for dét mål. Den fejlplacerede Kasper Larsen!
      Helt enig...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #18
        Oliver Lund/Kirkeskov eller 2*RF er mulighederne for mig...Kirkeskov og Lund overrasker fortsat positivt.....Kirkeskov får min stemme
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #19
          Churchforrest får den også herfra.

          Men hold nu op, hvor er vores midterakse sårbar. Kasper Larsen spiller en katastrofe af en kamp, og er direkte involveret i begge mål. Det var under-lavmålet-dumpet ringe. Kent skal til alvorligt at overveje, om Haddi-Larsen i midterforsvaret nogensinde kommer til at fungere. Som det er nu, har vi efter min mening et af de to ringeste midterforsvar i ligaen. De er ikke hjulpet af, at hverken Makrini eller Skula i store perioder ikke kunne ramme en mand med flade afleveringer over fem meter. (Og ja, Skula havde også nogle rigtig gode aktioner, og Makrini er et tacklemonster, men de laver. Så. Mange. Fejl.)
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
            I er med på at Kirkeskov også er impliceret i første mål for lige netop det AGF'erne hadede ved ham, ikke? En høj bold fra modsatte side, hvor en spiller i hans side af feltet scorer.
            Tror vist du er én af de få, der synes, det var Kirkeskovs mål, det dér. Det var vist mere Kasper Larsen, der skal lære at se bedre op, placere sig rigtigt, så han ikke skal strække sig så langt for at nå en bold, han qua sin fejlplacering ikke har en chance for at nå.

            Jeg giver min stemme som Man Of The Match til Kirkeskov, men det kunne lige så godt ha været Oliver Lund. Det var faktisk, synes jeg, de eneste to spillere, der over 90 minutter ramte et niveau over middel. De var rigtigt gode. Resten havde alt for store udfald og lavede alt for mange fejl til, at vi kunne ha' vundet den kamp. (Men det kunne vi faktisk ha' gjort hvis Kryger havde levet op til sit gode hovedspilsry, ca 10 sekunder inde i overtiden)

            Kirkeskov - fortsæt sådan dér!

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #21
              Festersen var igen outstanding, men fik så lidt at arbejde med. De to backs havde begge for rigeligt at arbejde med. Lund var ikke god i sidste kamp men klarede det godt i dag. Kirkeskov var nu nok ikke den allerbedste mand, men jeg synes godt, det kan forsvares at pege på ham for hans udvikling fra fejlkøb til god back, så
              Kirkeskov
              Bolden er rund

              Comment


                #22
                Giver min stemme til Festersen. Jeg synes godt nok, at han er dygtig, og det bliver stort set farligt hver gang, at han er involveret.

                Comment


                  #23
                  For mig er det Oliver Lund. Spillede absolut solid, meget godt i 1 mod 1, løber soler sort. Er helt begejstret om at vi hentede ham. Kan ikke helt forstille mig at han var reservespiller hos en nedrykker. Meget godt scoutet.
                  Med Kirke og Festersen som runner up.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #24
                    Kirke

                    Fester og Makrini gjorde det også fint.

                    Comment


                      #25
                      Jeg giver den til Kirkeskov idag

                      Comment


                        #26
                        Jeg er enig i det primært er KL's mål, men bolde der lander mellem midterforsvarer og back er det altid svært at tilskrive een spiller alene, især fordi backen jo altid har det bedste udsyn.

                        Comment

                        Working...
                        X