Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB ForFan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB ForFan

    http://www.ob.dk/artikel/faellesskab...antastisk.aspx

    http://www.ob.dk/artikel/ob-forfan.aspx

    http://www.ob.dk/artikel/bagom-ob-forfan.aspx

    Tjek det ud

    #2
    Lækker video!

    Hvad sker der med "Her i Odense", den velkendte indløbssang og sangen som blev spillet når der var mål? Mindes ikke de blev spillet mod Hobro

    Comment


      #3
      dejligt med en god fællesskabsfølelse og rigtig godt at JH nåede at få "nålene" på plads i lokalerne på Carlsberg-tribunen, inden den gode følelse blev proklameret
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #4
        fark den er fed!

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
          fark den er fed!
          må indrømme jeg umiddelbart var en smule "loren" ved ideen, men må sgu indrømme den er ret fed
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            #6
            Er jeg virkelig den eneste, der sidder med en følelse af, at det er mere en Carlsberg-reklame end en fanvideo? Jeg ved godt, de har betalt og sikkert produceret den, men det kunne måske godt have været mere subtilt...

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
              Er jeg virkelig den eneste, der sidder med en følelse af, at det er mere en Carlsberg-reklame end en fanvideo? Jeg ved godt, de har betalt og sikkert produceret den, men det kunne måske godt have været mere subtilt...
              Det er en ren reklame :)
              Carlsberg har kørt med "Carlsberg for fan" konceptet et stykke tid, og deres OB forfan synes jeg er virkeligt godt lavet, jeg er også ret sikker på at der nok skal være en lystig svend som klipper starten og slutningen fra til en mere playliste venlig udgave :b

              Men som et carlsberg sponseret reklamestunt, så synes jeg faktisk den er holdt meget nede på jorden.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                Er jeg virkelig den eneste, der sidder med en følelse af, at det er mere en Carlsberg-reklame end en fanvideo? Jeg ved godt, de har betalt og sikkert produceret den, men det kunne måske godt have været mere subtilt...
                Nej, det er jeg helt enig med dig i.
                Desuden synes jeg ikke den helt rammer de følelser i mig, som den ret åbenlyst forsøger.
                Det kan godt være jeg er sortseer eller ramt af mange års undervisning i diverse marketing-relaterede fag.

                Edit: I øvrigt går mine tanker ud til den undersvend der får barberet et (forfærdelig grimt) OB logo i håret. Så vidt jeg husker fik han ingen kompensation for dette - stakkel
                Last edited by Jesper G; 04-08-2015, 12:06.

                Comment


                  #9
                  Jeg er bare glad for at de prøver og lave noget anderledes.
                  selvfølgelig er det en reklame for Carlsberg, men vi har jo et samarbejde og det her er en måde at lave noget anderledes på. Jeg tilbeder ideen og er bare glad for af folk i stuerne foran flimmerkassen får noget OB og følelser i hovedet.

                  fantastisk ide.

                  Comment


                    #10
                    Okay, måske er jeg bare ikke målgruppen for reklamen... undskyld, videoen, men det eneste den giver mig lyst til, er at jage en strikkepind op gennem næsen for at se, om jeg kan skrabe den forfærdelige version af "kom alle mand" ud af hjernen.

                    Den vækker desværre ingen andre følelser i mig end irritation og kvalme - begge dele pga. sangen.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                      Okay, måske er jeg bare ikke målgruppen for reklamen... undskyld, videoen, men det eneste den giver mig lyst til, er at jage en strikkepind op gennem næsen for at se, om jeg kan skrabe den forfærdelige version af "kom alle mand" ud af hjernen.

                      Den vækker desværre ingen andre følelser i mig end irritation og kvalme - begge dele pga. sangen.
                      Jeg synes sangen er det bedste af det hele... Sjovt som man kan opfatte sådan noget så forskelligt... ,o)

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                        Okay, måske er jeg bare ikke målgruppen for reklamen... undskyld, videoen, men det eneste den giver mig lyst til, er at jage en strikkepind op gennem næsen for at se, om jeg kan skrabe den forfærdelige version af "kom alle mand" ud af hjernen.

                        Den vækker desværre ingen andre følelser i mig end irritation og kvalme - begge dele pga. sangen.
                        Jeg er måske ikke helt så frastødt, men forstår dig udmærket. Det er ikke nogen god version af 'Kom alle mand'. Det er en reklame for Carlsberg, men hyggeligt nok at de kunne få så mange koryfæer med.

                        Comment


                          #13
                          Synes de første 20 sekunder var meget lovende, hvor hun nynner og man ser et tomt stadion, samt folk der gør klar til at tage afsted... men så er det som om jeg bliver flået over i en anden følelse(jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det) ... og den er egentlig også ganske fin, men nu var jeg lige faldet godt ind i den første...

                          Jeg får ikke stiv tissemand eller tårer i øjnene, men altså, kanon fed video, det kan jeg ikke få nok af, godt arbejde...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #14
                            Var i biografen i eftermiddag, og der kørte den som reklame. Så den skal da i hvert fald bruges.

                            P.S. Kan godt lide den.
                            Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                            Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                            Comment


                              #15
                              Jeg synes den er godkendt :)
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment

                              Working...
                              X