Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AGF

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Er han ikke en anelse flink ved os og lidt hård ved gymnasterne?
    Jo vores marginaler nævner han ikke rigtigt noget om. Kun AGF's...

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Dominerede mod Hobro..? Aaah, det er vist meget pænt sagt... men det blev en sikker sejr ja...

AGF lavede et vildere comeback mod Randers, men sådan kan man altid blive, synes også vi er små favoritter, men meget åben kamp...
      Det hjælper med et forkert dømt straffe og forkert dømt rødt kort

Comment

Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
        Jeg tror vi lander lige omkring 7.000, men det kan også være 6.000. Der er selvfølgelig masser af optimisme, men en fredag aften midt i spisetiden, hvor mange stadig har ferie, kan det være svært at komme rigtig højt.
        - jeg håber selvfølgelig jeg tager fejl og vi kommer over 10K
        Jeg er overbevist om at vi kommer tættere på de 10.000 end på de 7.000
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
          Jeg tror vi lander lige omkring 7.000, men det kan også være 6.000. Der er selvfølgelig masser af optimisme, men en fredag aften midt i spisetiden, hvor mange stadig har ferie, kan det være svært at komme rigtig højt.
          - jeg håber selvfølgelig jeg tager fejl og vi kommer over 10K
          Så må folk sgu' snuppe sig en pøller ude på stadion!
          Jeg tror bare det gode vejr + den der orkan-tyfon-vind af optimisme som blæser nede fra det sydfynske øhav og henover O'ense gør at rigtig mange vil tage kampen på stadion. Vi krydser fingre!

Comment

Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
            Helt sikkert, men de skulle stadig bruge de 3 mål... Omvendt var der jo også offside på vores ene mål mod BIF...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Helt sikkert, men de skulle stadig bruge de 3 mål... Omvendt var der jo også offside på vores ene mål mod BIF...
              Jeg tror de i studiet (David Nielsen?) endte med at konkludere at han var onside.
              Under alle omstændigheder kan man ikke bebrejde linievogteren når det er så få millimeter det drejer sig om.
              Uden at jeg har set AGF-Randers kampen, så var det vist noget mere tvivlsomme kendelser.

Comment

Truppen til AGF-kampen:
                http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-truppen-mod-agf.aspx
                Lado er IKKE i truppen! Med Zohore skadet må det være et 'vink med en vognstang' til Lado om trænerens mening om hans position i truppen...
                Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

Comment

Lidt fra Kent og Wieghorst:
                  http://www.bold.dk/nyt/kent-n-agf-ha...superliga-hold
                  http://www.bold.dk/nyt/wieghorst-ob-...ste-kontrahold

Comment

Fuck.. Jeg.. Glæder mig!!

Comment

Jeg tror de i studiet (David Nielsen?) endte med at konkludere at han var onside.
                      Under alle omstændigheder kan man ikke bebrejde linievogteren når det er så få millimeter det drejer sig om.
                      Uden at jeg har set AGF-Randers kampen, så var det vist noget mere tvivlsomme kendelser.
                      Falk er offside, det kan der ikke være tvivl om :).
                      Superliga.dk og frys billedet ..
                      De to udvisninger til Randers var helt berettigede, straffesparket var mere tvivlsomt ... i mine øjne.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Så du tacklingen?
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Tjae .. Vi har da vundet to hvoraf en var et comeback mod ynglingen BIF og det giver plusser mens vi dominerede mod Hobro hvilket vel også giver plusser ... Vi holdt stand mod de forsvarende mestre i over 90 min og kreerede de største chancer i kampen så med de meget positive briller så skal vi vel slå oprykkerne ...
                          Du har nok ret, jeg tænker bare følgende:

Vi vinder over Hobro der har solgt profiler og ikke havde 2-3 ad deres største nuværende profiler med. Bl.a. Antipas har før gjort ondt på os. Så vel ikke en sejr, der er mere end godkendt.

Vi er super effektive mod BIF, men i lange perioder spillede BIF langt det bedste bold. Flot sejr, men så hellere ikke mere. Pukki og Elmander kunne nemt have gjort det onde ved os.

Kampen var også på vippen, når vi snakker marginaler. FCM pressede os dog monster i bund i lange perioder.

Oddset giver 1,9 for OB sejr. 3,6 for uafgjort, 3,95 for GF sejr. Nogle har os større favorit. Synes det er lidt vildt.

MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            Du har nok ret, jeg tænker bare følgende:

Vi vinder over Hobro der har solgt profiler og ikke havde 2-3 ad deres største nuværende profiler med. Bl.a. Antipas har før gjort ondt på os. Så vel ikke en sejr, der er mere end godkendt.

Vi er super effektive mod BIF, men i lange perioder spillede BIF langt det bedste bold. Flot sejr, men så hellere ikke mere. Pukki og Elmander kunne nemt have gjort det onde ved os.

Kampen var også på vippen, når vi snakker marginaler. FCM pressede os dog monster i bund i lange perioder.

Oddset giver 1,9 for OB sejr. 3,6 for uafgjort, 3,95 for GF sejr. Nogle har os større favorit. Synes det er lidt vildt.

MvT
                            Giver dig ret i, at det er for gode odds. Vi er nok små favoritter på hjemmebane, men slet ikke 2:1.

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Falk er offside, det kan der ikke være tvivl om :).
                              Superliga.dk og frys billedet ..
                              De to udvisninger til Randers var helt berettigede, straffesparket var mere tvivlsomt ... i mine øjne.
                              Både Falk og Festersen var offside ved stikningen...

Og helt enig omkring den anden kamp...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Falk var IKKE offside, fordi man ikke må score med armen, så tæller armen ikke, selvom den skulle være i offside

Comment

Working...
                                X