Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCM - OB 31/07/2015

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Vi var ikke ret gode idag, det er defensivt og central midt der er de store problemer. Op på hesten igen og alle mand på Trefor næste fredag og få 3 point mod AGF.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      nja det er vidst en aflevering - fra midten over til kirke falk eller emil tror jeg det er - kirke for ikke ordenlig kontrol over bolden og laver frispark
      Han kunne have losset den ud til indkast
      Last edited by Magge; 31-07-2015, 21:31.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
        Jeg gider ikke engang ærgrer mig - når vi på den centrale midtbane er så ringe skal vi ikke have point - BASTA!!!!
        Fatter ingenting af, at Kent ikke prøver at ændre på midtbanen i dag. Stort set samtlige bolde bliver smidt væk. Synes egentligt at Skula gør det godt rent defensivt i dag, men må sige jeg har min store tvivl om El Makrini har niveauet.

Hvor ville jeg dog gerne have set JJT eller en anden der formår at holde på bolden. Vi er under pres hele kampen igennem, fordi vi simpelthen smider boldene væk på midten konstant.

Comment

Kampen understreger jo bare, hvor alarmerende stor mangel på kvalitet der er hos vores firbackkæde samt vores to centrale midt. Sidste søndag forærede vi ligeledes Brøndby 3 gange så mange chancer, som de har skabt i deres 4 sidste kampe tilsammen. Der er i den grad brug for handling der, for ellers kan vores offensiv være nok så god.

Comment

Der er vel kun plads til ærgrelse, men havde vi taget point i dag, havde det nok heller ikke helt været "fortjent"...

Comment

Synes nu egentligt både Lund og Kirke gør det ganske fint i dag. Men begge har nogle farlige boldtab. Men det hører med til historien, at de også ofte kommer i nogle pressede situationer, fordi vores centrale midt konstant smider halvpressede afleveringer tilbage til dem.

Nå men et forventet nederlag til et godt hold, som bare spillemæssigt og specielt fysisk er stærkere end os. Mest opløftende i dag synes jeg egentligt er indstillingen - selv om det ikke kører bliver der fightet rigtig godt. Og så synes jeg i øvrigt at Emil Larsen spiller en rigtig god kamp.

Comment

Det er altid svært at ændre en central akse i løbet af en kamp til at være mere boldspillende. At smide JJT ind mens vi bliver overløbet, har han nok ikke fortjent, men ha skulle spille fra start.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Kampen understreger jo bare, hvor alarmerende stor mangel på kvalitet der er hos vores firbackkæde samt vores to centrale midt. Sidste søndag forærede vi ligeledes Brøndby 3 gange så mange chancer, som de har skabt i deres 4 sidste kampe tilsammen. Der er i den grad brug for handling der, for ellers kan vores offensiv være nok så god.
                  Det er klart mest alarmerende på cm , gal et lavt niveau især Makrini spiller på , han er jo nærmest horribel ringe i dag . Han fik nærmest Ari til at ligne Pirlo :-)
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Det er klart mest alarmerende på cm , gal et lavt niveau især Makrini spiller på , han er jo nærmest horribel ringe i dag . Han fik nærmest Ari til at ligne Pirlo :-)
                    Og det siger ikke så lidt! Jeg tror Makrini er et gedigent fejlkøb. Ved godt han kun har haft tre kampe, men han er jo banens dårligste spiller sammen med Jonasson i dag.

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Han kunne have losset den ud til indkast
                      ja.....det gjorde han så ikke, det det der med at træffe de rigtige beslutninger

Comment

Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
                        Og det siger ikke så lidt! Jeg tror Makrini er et gedigent fejlkøb. Ved godt han kun har haft tre kampe, men han er jo banens dårligste spiller sammen med Jonasson i dag.
                        Ja det var godt nok skidt idag

Comment

Er det seriøst med KL i forsvaret, så er vi altså også bare nødt til at have noget kvalitet ind ved siden af knægten...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Er det seriøst med KL i forsvaret, så er vi altså også bare nødt til at have noget kvalitet ind ved siden af knægten...
                            Syntes nu han gjorde det okay i dag. HJ ser stadig svag ud

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              KL virker stærk som duel spiller - men syntes flere gange bolden blev lagt tilbage til ham så han skulle sætte opspillet i gang.......det var sgu neglebidende - med lidt pres på ham så så det langt fra sikkert ud

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Enig, nogenlunde kamp i dag, han ser dog godt nok ikke ret heldig ud ved det annullerede mål... men han skal have en anden makker så...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Working...
                                X