Vi var ikke ret gode idag, det er defensivt og central midt der er de store problemer. Op på hesten igen og alle mand på Trefor næste fredag og få 3 point mod AGF.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd FCM - OB 31/07/2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlægJeg gider ikke engang ærgrer mig - når vi på den centrale midtbane er så ringe skal vi ikke have point - BASTA!!!!
Hvor ville jeg dog gerne have set JJT eller en anden der formår at holde på bolden. Vi er under pres hele kampen igennem, fordi vi simpelthen smider boldene væk på midten konstant.
Comment
-
Kampen understreger jo bare, hvor alarmerende stor mangel på kvalitet der er hos vores firbackkæde samt vores to centrale midt. Sidste søndag forærede vi ligeledes Brøndby 3 gange så mange chancer, som de har skabt i deres 4 sidste kampe tilsammen. Der er i den grad brug for handling der, for ellers kan vores offensiv være nok så god.
Comment
-
Synes nu egentligt både Lund og Kirke gør det ganske fint i dag. Men begge har nogle farlige boldtab. Men det hører med til historien, at de også ofte kommer i nogle pressede situationer, fordi vores centrale midt konstant smider halvpressede afleveringer tilbage til dem.
Nå men et forventet nederlag til et godt hold, som bare spillemæssigt og specielt fysisk er stærkere end os. Mest opløftende i dag synes jeg egentligt er indstillingen - selv om det ikke kører bliver der fightet rigtig godt. Og så synes jeg i øvrigt at Emil Larsen spiller en rigtig god kamp.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægKampen understreger jo bare, hvor alarmerende stor mangel på kvalitet der er hos vores firbackkæde samt vores to centrale midt. Sidste søndag forærede vi ligeledes Brøndby 3 gange så mange chancer, som de har skabt i deres 4 sidste kampe tilsammen. Der er i den grad brug for handling der, for ellers kan vores offensiv være nok så god.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDet er klart mest alarmerende på cm , gal et lavt niveau især Makrini spiller på , han er jo nærmest horribel ringe i dag . Han fik nærmest Ari til at ligne Pirlo :-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSyntes nu han gjorde det okay i dag. HJ ser stadig svag ud
Comment
Comment