Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MOM Bif-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Familiemæssige forpligtelser har desværre forhindret mig i andet end at se korte sammendrag af kampen og læse div referater, men alligevel vover jeg pelsen og kaster en stemme på vores nye måljæger. Om det så havde været hans to eneste vellykkede aktioner i kampen, så er to scoringer der sikrer os en sjælden sejr på Bronby Stadion imo mere end nok til en MoM titel...

    Det er jo lige før man bliver lidt bekymret for at Fester scorer så mange mål, at han ryger til udlandet til vinter eller næste sommer.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
      Familiemæssige forpligtelser har desværre forhindret mig i andet end at se korte sammendrag af kampen og læse div referater, men alligevel vover jeg pelsen og kaster en stemme på vores nye måljæger. Om det så havde været hans to eneste vellykkede aktioner i kampen, så er to scoringer der sikrer os en sjælden sejr på Bronby Stadion imo mere end nok til en MoM titel...

      Det er jo lige før man bliver lidt bekymret for at Fester scorer så mange mål, at han ryger til udlandet til vinter eller næste sommer.
      Alle er til salg for en 15-20 mill i OB Men ja. Havde selv samme tanke igår

      Comment


        #18
        Falk og skulle han blive solgt ser det skidt ud.

        Comment


          #19
          Giver den samspillet i angrebet, med Festersen som afslutteren. Hvor er det fedt at have et angreb igen.

          Comment


            #20
            Falk. Involveret i begge mål. Løber som en besat hundehvalp efter alle bolde, på hele banen. Sindssyg arbejdsindsats.

            Kirkeskov, Hallgrimur, Falkesgaard, Emil Larsen og Kasper Larsen spiller også en rigtig god kamp. Oliver Lund imponerede mig rigtig meget igen. Der har JH set helt rigtigt ved at lade Skogseid gå og hente en yngre og bedre erstatning. Han kan blive en god mand for os.

            Festersen. Jeg har allerede sagt hvad jeg mener. Kan han holde niveauet, har vi en ny Højer/Berg.

            Midtbanen er stadig et smertensbarn. Makrini mangler stadig lidt i placeringerne, og Ari mister simpelthen for mange bolde, og afleverer for ringe, selvom han spillede sig op i anden halvleg. Det varmer dog altid mit hjerte, når en spiller laver tre-fire perfekte, glidende tacklinger i en kamp. Han er sgu en fighter. Det må man give ham.
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              #21
              Falk
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #22
                Og BT er som sædvanlig helt væk fra vinduet ved at have Kirkeskov på ugens flophold med karakteren 2

                Comment


                  #23
                  De har vel agger på ugens hold så?

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                    Og BT er som sædvanlig helt væk fra vinduet ved at have Kirkeskov på ugens flophold med karakteren 2
                    Har de Kirkeskov på ugens flophold? Der er vidst en journalist som ikke har set vores kamp. Det er sgu lidt pinligt! Han var skide god.

                    Comment

                    Working...
                    X