Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Dagens træning torsdag d. 23. juli

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Dagens træning torsdag d. 23. juli

    Her en lille kort træningsrapport:

    Første øvelse jeg så: 10 mod 4 – 5 i hver ende af lille område (8 x 20 m), 4 i midten i diamant. Øvelsens hovedformål var at træne pres-diamanten mod de 5 der har bolden: hvordan lukker man optimalt ned for et opspil og generobrer bolden? Her viser KN sin overlegne spilforståelse i forhold til TB og Ove. Han er pisse skarp i sine fejlrettelser og inputs til forbedringer i de enkelte spilleres ageren. Jeg må sige, at det (efter 4 overværede træninger) efterhånden står lysende klart, at TB er så langt fra at være god nok til at træne et tophold, at man slet ikke fatter det – han er/var decideret pinlig i forhold til KN´s tilgang og evner – alle der har JH-barometer bør straks sætte det en tand op pga. signingen af KN i 4 år! Fester er sindssyg aggressiv i sit pres – det kunne andre lære noget af!

    Næste øvelse har jeg beskrevet før: Truppen deles i to – én i hver ende. Der trænes én-mod-én udfordring og forsvareren skal optimalt set skærme den angribende spiller mod baglinjen, så vinklen bliver spids til afslutning. Kirkeskov ser virkelig ud til at han har fået selvtilliden tilbage. Han spillede angribende spiller! Kasper så rigtig stærk i én mod én mod Falk!

    Så trænede ½-delen afspillerne lang aflevering fra midten til angribere som skal tæmme den rundt om en attrap-spiller og afslutte. Her så Lado noget lad ud og Zohore havde svært ved at få et rent spark i afslutningerne. Thomas Mikkelsen scorede er par gode, det gjorde Festersen også.

    Så blev der spillet 11 mod 11 på næsten hel bane. Her var der mange fejlretninger og ophold i spillet. En rigtig god var, da Oliver Lund stiller et spørgsmål til KN om hvordan han skal aggere bedst i en situation og flere spillere vil hellere i gang med spillet. Så siger KN lettere irettesættende til de utålmodige: det er et rigtig godt spørgsmål, Oliver og så svarer han på det.

    Emil ser uhyggeligt fit ud: ingen hvalpefedt i ansigtet! Fester ser uhyggeligt skarp ud – bedste kolde afslutter siden Utaka i min optik! Makrini kommunikerede rigtig godt og skilte sig godt af med bolden i første øvelse i dag – det skal nok blive godt.

    Jeg har ikke så mange enkeltobservationer til spillere, da jeg ikke var så fokuseret, som jeg plejer – men lidt har også ret :o)

    #2
    Elsker det!
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #3
      Fedt med opdatering takker
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        #4
        Du får en stor, fed thumbs up herfra!
        Last edited by anglicantian; 23-07-2015, 12:00.

        Comment


          #5
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            #6
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #7
              Tak

              Comment


                #8
                Så fedt at jer der har muligheden gider dele med os der ikke har den... At det så er velskrevet og informativt, er jo bare en bonus, som værdsættes... ,o)

                Comment


                  #9
                  Jeg er også super stor fan af det :D

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11

                      Comment


                        #12
                        Jeg var også nede og se på træningen, og kan tilslutte mig rapporten. Jeg synes også, at Kirke var usædvanlig skarp son forsvarer i øvelsen med forsvarer og angriber. Kasper var meget påpasselig med Falk, som nogle gange næsten overdriver driblingerne, istedet for at gøre det enkle. Det er næsten, som om han skal lave frække driblinger istedet for at holde fart. Det var startopstillingen + Greve og JJ, som øvede sammen. De to unge gjorde det godt, og især Greve scorede flere gange. Falke i målet var meget påpasselig, og blev coachet godt af Høgh hele tiden. Alt blev gennemgået, og Høgh arbejder også med, at Falke ikke skal hænge sig i en dårlig aktion. Kent påpeger, når Falke skulle have taget et skud, men roser også når det lykkedes. Fester imponerer mest, han er agressiv, skyder godt med begge ben, er ikke låst i hvilken vej han går om forsvareren, ikke bange for at skærme med kroppen og så banker han nærmest bolden ind fra alle vinkler. Zohore havde også nogle gode aktioner, blev drillet lidt af Kent, da han siger til forsvareren, at Zohore kun går til den ene side ;-) Og ja, Emil Larsen virker også skarp.

                        Til spillet 11 mod 11, synes jeg, at JJ har et dejligt lavt tyngdepunkt, han skiller sig fornuftigt af med bolden, har blik for medspiller. Lucas Jensen kæmpede god på højre fløj, men fik ikke sat sig selv så meget i scene.

                        Comment


                          #13
                          Det lyder sgu godt. Man kan nærmest kun få for høje forventninger til denne sæson med de observationer :)

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                            Det lyder sgu godt. Man kan nærmest kun få for høje forventninger til denne sæson med de observationer :)
                            Bestemt. Og endnu mere til næste sæson med en ydeligere forstærket og sammenspillet trup hvor den bare SKAL hedde Top 6

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Bestemt. Og endnu mere til næste sæson med en ydeligere forstærket og sammenspillet trup hvor den bare SKAL hedde Top 6
                              Det afhænger vel forholdsvis meget af denne sæsons præstationer, samt indkøb hos OB og i lige så høj grad de andre top 6 klubber...

                              Comment

                              Working...
                              X