Jeg synes alt i alt at vi har spillet en god kamp. Hvis vi kan holde det niveau, så bliver det da en bedre sæson end de sidste års sæsoner
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - Hobro 19/07/2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægGod første kamp, 3 lækre point... Det var måske ikke den sværeste modstander, men så alligevel altid svær når det er første runde og med meget nyt, og det gik godt i den største del af kampen... Fortjent sejr...
Comment
-
Absolut lovende kamp - og gode debuter til alle. Måske man ikke lagde så meget mærke til det, men Oliver Lund kan altså blive en stor gevinst. Ingen kan tage den plads fra ham, ser det ud for mig.
Og så ærgrer jeg mig over at Hobro ikke scorede på en eneste af chancerne. Med 3-1 og Festersen som første målscorer havde jeg vundet 2.500kr for en 50 kr.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlægJeg synes alt i alt at vi har spillet en god kamp. Hvis vi kan holde det niveau, så bliver det da en bedre sæson end de sidste års sæsoner"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Skøn overskrift på bold.dk:
Sprudlende OB blæste Hobro omkuldØv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)
Comment
Comment