Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Hobro 19/07/2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Jeg bemærker mig at Kirkeskov fungerer i dag.

    Comment


      #62
      Jeg kan slet ikke få adgang til noget. Sort skærm. Anyone?

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af estergardvejhansen Se indlæg
        Jeg bemærker mig at Kirkeskov fungerer i dag.
        Lyder godt!
        Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Hvordan med Ari på midten, Kirke på Backen?
          syntes det ser fornuftigt ud.....ikke noget der springer vildt i øjnene hverken godt eller skidt - men OK

          Comment


            #65
            Kan se på EB Live at vi var tæt på efter 2 min med en hælaflevering fra Falk til Festersen og igen Falk til Emil og så Falk og Festersen igen me d forsøg før målet ...

            var det en enlig svale med skud på vores mål? Hvordan gør Lund det? Kan Kasper følge med?
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #66
              tæt på 2-0

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Har ikke mulighed for at se kampen ... Vil I ikke kommentere løbende? Hvordan har det været indtil nu?
                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Hvordan med Ari på midten, Kirke på Backen?
                Kirke har gjort det rigtig godt indtil videre, hvis du spørger mig. Han mangler lidt offensivt, hvor han har en tendens til hellere at spille bagud, når han er med fremme. Han skal tro lidt mere på sig selv og holdkammeraterne.. Det skal nok komme, når han får flere kampe.

                Ari har været lidt anonym, eller også har bare haft øjnene for meget på Makrini. :) Meget af spillet sker på midten for Ari.. Et enkelt skud havde han vidst i starten af kampen, men ikke noget man husker :)

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                  Kirke har gjort det rigtig godt indtil videre, hvis du spørger mig. Han mangler lidt offensivt, hvor han har en tendens til hellere at spille bagud, når han er med fremme. Han skal tro lidt mere på sig selv og holdkammeraterne.. Det skal nok komme, når han får flere kampe.

                  Ari har været lidt anonym, eller også har bare haft øjnene for meget på Makrini. :) Meget af spillet sker på midten for Ari.. Et enkelt skud havde han vidst i starten af kampen, men ikke noget man husker :)
                  Ok, med Desler, Emil, Falk og Festersen giver det måske også meget god mening med lidt defensivt indstillet CM når man tænker på,at det er et nyt forsvar og keeper ....
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #69
                    og så blev KL nedlagt med et hovedstød.....bliver spændende om vi kan modstå deres fysik i længden.

                    - han ser ud til at komme på benene igen

                    Comment


                      #70
                      Makrini har haft svært ved at følge tempoet i pasningsspillet. Alt for langsom boldomgang, men det er jo hans første rigtige kamp for os :) Han skal nok komme efter det, han er de rigtige steder på banen.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Kan se på EB Live at vi var tæt på efter 2 min med en hælaflevering fra Falk til Festersen og igen Falk til Emil og så Falk og Festersen igen me d forsøg før målet ...

                        var det en enlig svale med skud på vores mål? Hvordan gør Lund det? Kan Kasper følge med?
                        37′
                        Hver gang Hobro forsøger at lukke OB inde, spiller hjemmeholdet sig flot ud igen på førsteberøringer. Det er ren klasse!



                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          var det en enlig svale med skud på vores mål? Hvordan gør Lund det? Kan Kasper følge med?
                          Kasper Larsen spiller rigtig godt. Han tager sine dueller, og gør det til UG. Ham har jeg savnet i klubben, det må jeg ærligt indrømme. Han skal nok blive fast mand fremover.

                          Comment


                            #73
                            Er de helt holdt op med at producere sorte støvler?

                            Comment


                              #74
                              Gult Ari...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                #75
                                gult til ari....

                                Comment

                                Working...
                                X