Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Hobro - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
    Nej, det er godt nok heftigt at betale 249,- (viaplay) + 99,- (nutv) bare for at se Superliga. Men jeg synes det var fremme i valgkampen, at man selv skulle have lov til at sammensætte sine programpakker. Også ufedt at skulle støtte programmer om Fetterlein, Familien på Bryggen m.v. hos de to streamingudbydere.
    Og man ved bare, at den pris (99,-) ikke bliver ved med at være 99,- når dplay kommer op med både SL, Bundesliga, PL og La Liga.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
      De rykker ned!
      Hehe
      Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

      Comment


        Har så købt en enkelt månedsabonnement hos nutv, det melder så bare fejl........ Amatører. Under al kritik

        Comment


          Virker ikke på iPad åbenbart......

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
            Hvilke positioner er det du mener at han har gjort det 'ok'? Jeg er med på at mange herinde ser et stort lys i ham, men jeg kan altså ikke huske at have set ham spille noget der minder om godt. Og den ene kamp han har fået på højre back (hvor mange gerne ser ham spille) var han rendyrket katastrofe.

            Jeg er med på at han har noget potentiale, og burde kunne udvikle sig til en habil spiller under de rette forudsætninger, men jeg er altså ikke enig i det herskende mantra om at han er blevet snyltet. Grunden til at han ikke er med i truppen mod Hobro er fordi han ikke er god nok, og jeg har meget svært ved at se hvem han skulle erstatte.
            Synes han har gjort det ok i det centrale forsvar og på midten, og haft stabile præstationer når han er blevet brugt, og har haft det fint med at have ham som reserve... Jeg må dog også sige, jeg er enig når vi lige vender den om, for jeg kan da godt se det er svært at se hvem han skal slå af... Jeg vil nu gerne beholde ham, men der er som sagt nok ikke den store fremtid her...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Synes han har gjort det ok i det centrale forsvar og på midten, og haft stabile præstationer når han er blevet brugt, og har haft det fint med at have ham som reserve... Jeg må dog også sige, jeg er enig når vi lige vender den om, for jeg kan da godt se det er svært at se hvem han skal slå af... Jeg vil nu gerne beholde ham, men der er som sagt nok ikke den store fremtid her...
              Hjælp mig lige, hvilke kampe har han spillet i det centrale forsvar og på midten? Jeg kan kun huske at have set ham spille back, i hvert fald på 1. holdet.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                Hjælp mig lige, hvilke kampe har han spillet i det centrale forsvar og på midten? Jeg kan kun huske at have set ham spille back, i hvert fald på 1. holdet.
                Feks. Troels Bechs sidste kamp, ej at forglemme, der synes jeg Diarra gjorde det godt i det centrale forsvar... På midten kan jeg ikke huske hvem det er vi har mødt, det er vist heller aldrig blevet til en hel kamp på den position... Og så synes jeg i øvrigt også der har været gode kampe på højrebacken, nok med 5-1 sejren over Sønderjyske som hans bedste...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Jeg synes det er mega fedt at vi vinder 4-1 over Hobro. Jeps - du hørt den først fra MvT'en

                  MvT
                  Skal lige have lov at være selvfed. Det blev ikke 4-1, men tre overskydende mål blev det da til og Justesen havde en på træværket.

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    Skal lige have lov at være selvfed. Det blev ikke 4-1, men tre overskydende mål blev det da til og Justesen havde en på træværket.

                    MvT
                    Kan du allerede sige hvor højt vi vinder næsten søndag?
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Kan du allerede sige hvor højt vi vinder næsten søndag?
                      Nej, jeg har ikke fået en mail fra min mavefornemmelse endnu

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Feks. Troels Bechs sidste kamp, ej at forglemme, der synes jeg Diarra gjorde det godt i det centrale forsvar... På midten kan jeg ikke huske hvem det er vi har mødt, det er vist heller aldrig blevet til en hel kamp på den position... Og så synes jeg i øvrigt også der har været gode kampe på højrebacken, nok med 5-1 sejren over Sønderjyske som hans bedste...
                        Komsi..@

                        Nu du ikke selv reagerer når du får dine svar, så er jeg nød til at spørge, synes du han var dårlig imod Farum..? (Hvis du da så kampen)
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Komsi..@

                          Nu du ikke selv reagerer når du får dine svar, så er jeg nød til at spørge, synes du han var dårlig imod Farum..? (Hvis du da så kampen)
                          Jeg var ikke klar over at du ønskede en reaktion.

                          Jeg husker primært den kamp for de ting som ikke lykkedes offensivt, og at spillerne i et eller andet omfang rejste sig ovenpå blamagen mod Brønshøj. Jeg husker ikke specifikt Momos præstation i den kamp, men jeg føler mig ret sikker på at hvis Momo havde leveret bedre end mine forventninger til ham (som ikke har været ret høje i lang tid), ville det have gjort stort nok indtryk til at jeg ville kunne huske det.

                          Jeg indrømmer gerne at Momo har nogle kvaliteter som gør at han burde kunne blive en habil spiller, han har fx et fint touch og afleveringsevner over gennemsnittet - til gengæld synes jeg ofte at han går i panik når han bliver presset og tager dårlige beslutninger, og så sætter han sig slet ikke nok igennem i forhold til at han er en defensiv spiller. Jeg mener heller ikke at han er hurtig eller placeringsstærk nok til superligaen. Igen, dermed ikke sagt at han ikke har potentiale, som formentlig først og fremmest kan udløses ved en røvfuld spilleminutter, en træner som tror på ham, og et sportsligt niveau hvor hans manglende "presence" ikke får afgørende indflydelse. Det tror jeg aldrig bliver OB, og som det ser ud nu, er den 3. Superligatræner i træk enig i min vurdering, hvorfor det nok ville være bedre for alle parter hvis Momo om videre.

                          (PS - intet ville gøre mig mere glad end hvis Momo modbeviste mig, og vi om et år solgte ham for 30mill, jeg tror bare ikke på det.)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                            Jeg var ikke klar over at du ønskede en reaktion.

                            Jeg husker primært den kamp for de ting som ikke lykkedes offensivt, og at spillerne i et eller andet omfang rejste sig ovenpå blamagen mod Brønshøj. Jeg husker ikke specifikt Momos præstation i den kamp, men jeg føler mig ret sikker på at hvis Momo havde leveret bedre end mine forventninger til ham (som ikke har været ret høje i lang tid), ville det have gjort stort nok indtryk til at jeg ville kunne huske det.

                            Jeg indrømmer gerne at Momo har nogle kvaliteter som gør at han burde kunne blive en habil spiller, han har fx et fint touch og afleveringsevner over gennemsnittet - til gengæld synes jeg ofte at han går i panik når han bliver presset og tager dårlige beslutninger, og så sætter han sig slet ikke nok igennem i forhold til at han er en defensiv spiller. Jeg mener heller ikke at han er hurtig eller placeringsstærk nok til superligaen. Igen, dermed ikke sagt at han ikke har potentiale, som formentlig først og fremmest kan udløses ved en røvfuld spilleminutter, en træner som tror på ham, og et sportsligt niveau hvor hans manglende "presence" ikke får afgørende indflydelse. Det tror jeg aldrig bliver OB, og som det ser ud nu, er den 3. Superligatræner i træk enig i min vurdering, hvorfor det nok ville være bedre for alle parter hvis Momo om videre.

                            (PS - intet ville gøre mig mere glad end hvis Momo modbeviste mig, og vi om et år solgte ham for 30mill, jeg tror bare ikke på det.)
                            Okay fair nok, tænkte bare at nu har vi jo snakken og du fik svar på noget du efterspurgte...

                            Jeg husker ham så som den måske bedste på banen i den kamp, og så hans placering selvfølgelig, men det er som du selv siger sjovt så forskelligt man kan se kampene... men jeg vil godt erklære mig enig i det du skriver trods alt, synes egentlig din beskrivelse rammer meget godt... Jeg kunne sagtens se ham som reserve som sagt, hvis ikke den og den handel var lavet, for som du startede med at sige så er det også svært at se hvem han skulle slå af... Det er nok bedst han kommer videre ja...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Comment

                              Working...
                              X