Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansens TO-DO liste

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

KN giver også sit B7 med

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...men-ikke-mange

Comment

Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
      Stort set fuldstændig enig! Men hvorfor skal Falk sælges...hvis vi nu kan forlænge med ham og holde yderligere på os? Han har fortjent at komme afsted osv. men jeg vil da ikke klage hvis han bliver lidt endnu.
      HVIS et evt. salg af Falk finder sted denne sommer, så skal der er en KRAFTIG erstatning til ellers er truppen sku på samme niveau som den var før sommer :O
      Kan se en fordel i at sælge Falk i dette vindue. Både for ham selv og for OB. Alle spillere kan erstattes også Falk. Vi så det dengang Fall blev solgt, der tænkte vi alle åh nej - så blomstrede Utaka op. Dengang Absalonsen røg til FCK - så blomstrede Kadrii.

Tror vi har nogle rigtige spændende spillere på vej f.eks JJT, Desler, Greve, Pedersen, Larsen (og AKJ og Festersen). De skal nok udfylde noget af det tomrum som Falk efterlader.

Comment

"Ved hentning af talent til fløjen glemmer du så ikke lidt Lucas Jensen?"

Håber og tror på at Lucas har det der skal til.

Men Falk'en flyver måske og måske også Emil (eller ihvertfald til vinter / næste sommer). Derfor vigtigt at forberede erstatning. Spørgsmålet er også om Desler er fløj - eller verdens bedste back eller central midt som han har spillet alle ungdomsårene. Derfor skal der være mere end ét uprøvet fløj talent i kulissen - syntes jeg.

Måske er det ham her... Er han fløj eller central?
        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...cm-talent-hjem

Comment

Oprindeligt indsendt af Bageren Se indlæg
          "Ved hentning af talent til fløjen glemmer du så ikke lidt Lucas Jensen?"

Håber og tror på at Lucas har det der skal til.

Men Falk'en flyver måske og måske også Emil (eller ihvertfald til vinter / næste sommer). Derfor vigtigt at forberede erstatning. Spørgsmålet er også om Desler er fløj - eller verdens bedste back eller central midt som han har spillet alle ungdomsårene. Derfor skal der være mere end ét uprøvet fløj talent i kulissen - syntes jeg.

Måske er det ham her... Er han fløj eller central?
          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...cm-talent-hjem
          På den ene side så vil jeg sindssygt gerne se Dessler inde på CM, på den anden side, så er jeg bange for at det tager spilletid fra JJDT. Jeg forstår det som at CM er Desslers "naturlige" position, dog mener jeg at Dessler selv har sagt, at han var bedst på højre kant eller wing-back?

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            *Host* Lindegaard *host*

Comment

Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
              *Host* Lindegaard *host*
              Nu må folk holde op med det der Lindegaard-hejs. Der er også masser der skriver om det på Face'en. Han står lige nu til at blive andenmålmand i Man U, når/hvis De Gea ryger, og han tjener en løn som ingen Superligaspillere nogensinde kommer i nærheden af. Det kommer ikke til at ske. Måske om et år eller to, men under ingen omstændigheder nu.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Nu må folk holde op med det der Lindegaard-hejs. Der er også masser der skriver om det på Face'en. Han står lige nu til at blive andenmålmand i Man U, når/hvis De Gea ryger, og han tjener en løn som ingen Superligaspillere nogensinde kommer i nærheden af. Det kommer ikke til at ske. Måske om et år eller to, men under ingen omstændigheder nu.
                Så kan det ikke siges mere præcist - og kan vi så få komme igang med en god gang sladder om potentielle, spændende og mulige emner.

Jesper Hansen, Thomas Mikkelsen har været nævnt. Andre?

MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Og - der er rygter om Valdes til tyrkisk fodbold. Vupti så er Anders eneste målmand.

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    Så kan det ikke siges mere præcist - og kan vi så få komme igang med en god gang sladder om potentielle, spændende og mulige emner.

Jesper Hansen, Thomas Mikkelsen har været nævnt. Andre?

MvT
                    Willand?
                    Jacob Busk?

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                      Willand?
                      Jacob Busk?
                      der stod SLADDER.....ikke SLUDDER
                      Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        der stod SLADDER.....ikke SLUDDER
                        Ja men så kom da med noget SLADDER.
                        Iøvrigt er jeg ikke enig. Jacob Busk er et kæmpe målmandstalent som stadig har udviklingsmuligheder (Hej Lars Høgh). Williand er en rutineret klassekeeper som sagtens vil kunne finde sit gamle niveau under de rette forhold (Hej Lars Høgh og Kent Nielsen). Men skyd endelig løs hvis du har bedre (realistiske) kandidater i ærmet ;-)

Comment

Lad det være Jesper Hansen! Hvis han skulle lande i en dansk klub, så må det være hos os eller FCN.. Skulle det så blive FCN, så napper vi bare David Jensen. Problem solved
                          Lykken er at se Brøndby fejle.

Comment

Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
                            Lad det være Jesper Hansen! Hvis han skulle lande i en dansk klub, så må det være hos os eller FCN.. Skulle det så blive FCN, så napper vi bare David Jensen. Problem solved
                            Jeg håber også på Jesper Hansen. Tror han kunne blive en Top3 målmand i superligaen for os

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Jeg håber også på Jesper Hansen. Tror han kunne blive en Top3 målmand i superligaen for os
                              Og måske det ville være en extra-bonus for sportsdirektøren hvis han kunne læse en dag sin egen navn som MOM...
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                                Ja men så kom da med noget SLADDER.
                                Iøvrigt er jeg ikke enig. Jacob Busk er et kæmpe målmandstalent som stadig har udviklingsmuligheder (Hej Lars Høgh). Williand er en rutineret klassekeeper som sagtens vil kunne finde sit gamle niveau under de rette forhold (Hej Lars Høgh og Kent Nielsen). Men skyd endelig løs hvis du har bedre (realistiske) kandidater i ærmet ;-)
                                Nu har jeg snart set en hel del kampe med Busk, både for FCK og på U21, og jeg har ikke set noget som helst der skulle indikere, at han var et specielt stort talent. Snarere tværtimod. Jeg ville til hver en tid hellere have de (nogenlunde) jævnaldrende David Jensen eller Frederik Rønnow.
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Working...
                                X