Oprindeligt indsendt af Sheed
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rasmus Festersen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægHvad mener du helt præcist?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægAllerede sammenligninger med Højer. Jeg har lige kigget lidt i Fester-trådens første par sider, og der er eddermame en håndfuld, der må sidde tilbage med røde ører over deres hurtige affejning af ham.Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægAllerede sammenligninger med Højer. Jeg har lige kigget lidt i Fester-trådens første par sider, og der er eddermame en håndfuld, der må sidde tilbage med røde ører over deres hurtige affejning af ham.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJeg sad lige og læste de første mange sider i Koval tråden , puha der må sidde et par håndfulde med røde ører ;-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJeg sad lige og læste de første mange sider i Koval tråden , puha der må sidde et par håndfulde med røde ører ;-)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægNej , skulle jeg have det ? :-)
Og det er jo rart at blive skuffet i forhold til en forventede skuffelsen.
Og altid bedre end at blive skuffet over spiller vi vurderede som forbedring og blev skuffet senere. Det havde vi jo desværre alt for ofte.Last edited by andlox; 12-12-2015, 20:41."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægNej, det gik ikke til dig, det var generelt til temaet. Husker der var mange bruger her de var meget skuffet om Lund-forpligtelsen. Synes han blev undervuderet lige så som Fester.
Og det er jo rart at blive skuffet i forhold til en forventede skuffelsen.
Og altid bedre end at blive skuffet over spiller vi vurderede som forbedring og blev skuffet senere. Det havde vi jo desværre alt for ofte.
Men det er da klart at nogen rynker lidt på næsen når udmeldingen står på forstærkning og man så henter en reserve i en nedrykker klub..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægEr det ikke bare sådan at vi alle er blevet overraskede i den ene eller anden forstand..?
Forlæng gerne med ham
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTror mange vidste hvad Festersen stod for kva sine kampe og mål i SL. Lund var der ikke mange der havde set noget til da han sad på bænken længe.. Jeg anede ikke hvem han var selv om jeg følger rigtig meget med i fodbold..
Men det er da klart at nogen rynker lidt på næsen når udmeldingen står på forstærkning og man så henter en reserve i en nedrykker klub..
Ved ikke om det var Kent, JH eller nok Ove P, den havde idéen. Det er i hvert fald en transfersucces som kostede ikke mange penge. Af denne vil jeg gerne have mere."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment