Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rasmus Festersen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Også her, kanon start han har fået... :-)
    Han nyder godt af Falk må man sige

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Han nyder godt af Falk må man sige
      Og visa versa... De supplerer hinanden godt, og det MÅ være sjovere at skulle snuppe en sæson mere i Odense, med sådan en makker...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
        Og visa versa... De supplerer hinanden godt, og det MÅ være sjovere at skulle snuppe en sæson mere i Odense, med sådan en makker...
        Det kræver en forlængelse. For vi bør have en stor transfer for ham

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Det kræver en forlængelse. For vi bør have en stor transfer for ham
          Den er mindre usandsynlig med sejre og godt spil, end hvis vi igen lå og rodede i bunden... Så Jesper, find du bare nullerne frem...

          Comment


            Fantastisk af Jesper Hansen og Kent Nielsen, at hente Festersen til OB. Jeg er ihvertfald glad for at det ikke blev en spiller som Nicki Bille vi fik istedet.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
              Fantastisk af Jesper Hansen og Kent Nielsen, at hente Festersen til OB. Jeg er ihvertfald glad for at det ikke blev en spiller som Nicki Bille vi fik istedet.
              Mon ikke også der er et par Brøndbyfans, som ville ønske deres klub tænkte i samme baner i stedet for at bruge +30 millioner på Agger, +20 millioner på Kahlenberg og sikkert også et anseeligt millionbeløb på Elmander:)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                Mon ikke også der er et par Brøndbyfans, som ville ønske deres klub tænkte i samme baner i stedet for at bruge +30 millioner på Agger, +20 millioner på Kahlenberg og sikkert også et anseeligt millionbeløb på Elmander:)
                hehe jo det tænker jeg også...det er et par dyre drenge der konstant er på skadeslisten/ er overanstrengte. De hæver ganske sikkert en overordentlig god hyre, foruden at Kahlenberg er udstyret med aktieoptioner, mon ikke Agger har sådan noget også 😱😊
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                  Mon ikke også der er et par Brøndbyfans, som ville ønske deres klub tænkte i samme baner i stedet for at bruge +30 millioner på Agger, +20 millioner på Kahlenberg og sikkert også et anseeligt millionbeløb på Elmander:)
                  Det er så bare ikke rigtig i samme transfervindue. Ro på.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                    Mon ikke også der er et par Brøndbyfans, som ville ønske deres klub tænkte i samme baner i stedet for at bruge +30 millioner på Agger, +20 millioner på Kahlenberg og sikkert også et anseeligt millionbeløb på Elmander:)
                    Tror nu ikke at man brugte så meget på Kalenberg dog. Ikke engang det halve. Agger var en gave fra Jan Bech.
                    Men altid dejligt når ting sker og det får BIF til at se dumme ud

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                      Og visa versa... De supplerer hinanden godt, og det MÅ være sjovere at skulle snuppe en sæson mere i Odense, med sådan en makker...
                      Det bringer minder frem

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                        Det bringer minder frem

                        Åhhhhhh disse minder.. Det dem der gir livet værdiiii.. Åhhhhhh osv

                        Comment


                          JH om Fester
                          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ob-boss-storroser-festersen
                          http://www.bt.dk/superligaen/ob-dire...nder-os-sammen
                          JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                          Comment


                            http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...=tipsbladet.dk
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              http://www.fyens.dk/sport/OB-fans-ga...rtikel/2760181

                              Myrekryb: "stærkt psykisk ubehag fremkaldt af modvilje eller væmmelse"

                              Det er jeg sgu ked af, Festersen - det havde været bedre, hvis det var gåsehud ;o)

                              Comment


                                [QUOTE=claudes1;57527]http://www.fyens.dk/sport/OB-fans-ga...rtikel/2760181

                                Myrekryb: "stærkt psykisk ubehag fremkaldt af modvilje eller væmmelse"

                                Det er jeg sgu ked af, Festersen - det havde været bedre, hvis det var gåsehud ;o)[/QUOTE


                                Fra Festesen på Twitter..


                                Jeg ved godt at myrekryb er negativt ladet. Så OB-fans - I giver mig gåsehud😃😃👍#tanketorsk #OBAGF #sldk #fyens #obfans #sagdehanvirkeligdet]Jeg ved godt at myrekryb er negativt ladet. Så OB-fans - I giver mig gåsehud😃😃👍#tanketorsk #OBAGF #sldk #fyens #obfans #sagdehanvirkeligdet

                                Comment

                                Working...
                                X