Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rasmus Festersen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kan se der er lidt flere gengangere i de 2 start 11ere... 6 stk. + 2 der spillede den ene og blev skiftet ind i den anden...

    Mikkelsen
    Bozga
    Kure
    Jan Kristiansen
    Nymann
    Festersen

    -

    Lund
    Den Hende
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Jeg må have stirret mig fuldstændig blind på de startopstillinger! Sorry!

      Men det bliver spændende at se hvad DBU kan finde ud af. Én ting er klart, det var én spiller som var blevet bestukket, men derfor kan man jo ikke udelukke at synderen har delt bestikkelsen med flere spillere..

      Vi har her i OB et par spillere, som der højst sandsynligvis vil blive undersøgt, men forhåbentligt bliver de hurtigt afskrevet som værende bestukket. Jeg kunne vitterligt ikke forestille mig hverken Lund eller Festersen skulle have været en del af det, men nogle gange sker der overraskelser.. Det bliver spændende at følge.

      Comment


        Så er Thomas Mikkelsen direkte på News. Afviser alt.

        Comment


          Mine penge er på Kure

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
            Jeg må have stirret mig fuldstændig blind på de startopstillinger! Sorry!

            Men det bliver spændende at se hvad DBU kan finde ud af. Én ting er klart, det var én spiller som var blevet bestukket, men derfor kan man jo ikke udelukke at synderen har delt bestikkelsen med flere spillere..

            Vi har her i OB et par spillere, som der højst sandsynligvis vil blive undersøgt, men forhåbentligt bliver de hurtigt afskrevet som værende bestukket. Jeg kunne vitterligt ikke forestille mig hverken Lund eller Festersen skulle have været en del af det, men nogle gange sker der overraskelser.. Det bliver spændende at følge.
            Ellers var det en forkert kamp, der var enkelte medier der fik skrevet en forkert FcK-FcV kamp den første tid nyheden var oppe... jeg røg selv i...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Jamen så sætter jeg mine penge på Bozga. Thomas Mikkelsen virkede meget overbevisende på News. :-)

              Comment


                Jeg synes folk skulle holde sig for gode til at hænge bestemte spillere ud. Det kan være enormt ødelæggende for helt uskyldige mennesker.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                  Jeg synes folk skulle holde sig for gode til at hænge bestemte spillere ud. Det kan være enormt ødelæggende for helt uskyldige mennesker.
                  mon ikke at det går ubeset hen på et lille forum som dette. Kan godt følge hvad du mener ellers. Meeeen mon dog ikke at der spekuleres i andre medier også..

                  Comment


                    Jeg synes folk glemmer, at man sagtens kan spille på andre udfald end på selve kampens resultat. Første hjørnespark, gule kort osv.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      Jeg synes folk glemmer, at man sagtens kan spille på andre udfald end på selve kampens resultat. Første hjørnespark, gule kort osv.
                      God pointe! Det havde faktisk slet ikke stejfet mine tanker.

                      Comment


                        Nogen der har link til de 2 kampe? Altså kamprapport/referat eller lignende.
                        Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                        Kristian Morre

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                          Nogen der har link til de 2 kampe? Altså kamprapport/referat eller lignende.
                          Værsgo :) http://www.superliga.dk/superligaen/hoejdepunkter.html
                          1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

                          Comment


                            Det kan simpelthen ikke være festersen. I alle de kampe jeg har set ham både her og i FCV har han givet den fuld skrue og været fcv's suverænt bedste mand. Nu husker jeg ikke de specifikke kampe, men kan ikke se det skulle være ham. Han har med sine præstationer vidst, at han nok skulle score sig en kontrakt til en så fin løn, at den her slags karriere ødelæggende sager vil interessere ham. Desuden er flere af jer inde på at det nok i højere grad er typer længere tilbage på banen, der efterspørges i den her slags sager. Jeg har taget fuldstændig fejl af festersen, hvis han så meget som skulle overveje at gå ned af den her sti

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                              Jeg synes folk glemmer, at man sagtens kan spille på andre udfald end på selve kampens resultat. Første hjørnespark, gule kort osv.
                              Det er ikke tilnærmelsesvis muligt, at matche beløb i den størrelsesorden hos tyske bookies, på de markeder. Ej heller i Asien for den sags skyld. Så det er fuldstændig udelukket.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af MadsMadsen Se indlæg
                                tak for link. Det er da helt umuligt at afgøre ud fra billederne. Tyskerne må ud med et navn så spilleren kan stå til ansvar sin handling. Er der nogen der har føling med hvordan politiet efterforsker den slags sager. 450.000 kr. er nævnt nogen steder, og det er mange penge. Disse penge må stå på en konto tilhørende synderen antager jeg, eller foregår den slags med afregning i cash-money
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X