Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rasmus Festersen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægFantastisk af Jesper Hansen og Kent Nielsen, at hente Festersen til OB. Jeg er ihvertfald glad for at det ikke blev en spiller som Nicki Bille vi fik istedet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægMon ikke også der er et par Brøndbyfans, som ville ønske deres klub tænkte i samme baner i stedet for at bruge +30 millioner på Agger, +20 millioner på Kahlenberg og sikkert også et anseeligt millionbeløb på Elmander:)Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægMon ikke også der er et par Brøndbyfans, som ville ønske deres klub tænkte i samme baner i stedet for at bruge +30 millioner på Agger, +20 millioner på Kahlenberg og sikkert også et anseeligt millionbeløb på Elmander:)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægMon ikke også der er et par Brøndbyfans, som ville ønske deres klub tænkte i samme baner i stedet for at bruge +30 millioner på Agger, +20 millioner på Kahlenberg og sikkert også et anseeligt millionbeløb på Elmander:)
Men altid dejligt når ting sker og det får BIF til at se dumme ud
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægOg visa versa... De supplerer hinanden godt, og det MÅ være sjovere at skulle snuppe en sæson mere i Odense, med sådan en makker...
Comment
-
http://www.fyens.dk/sport/OB-fans-ga...rtikel/2760181
Myrekryb: "stærkt psykisk ubehag fremkaldt af modvilje eller væmmelse"
Det er jeg sgu ked af, Festersen - det havde været bedre, hvis det var gåsehud ;o)
Comment
-
[QUOTE=claudes1;57527]http://www.fyens.dk/sport/OB-fans-ga...rtikel/2760181
Myrekryb: "stærkt psykisk ubehag fremkaldt af modvilje eller væmmelse"
Det er jeg sgu ked af, Festersen - det havde været bedre, hvis det var gåsehud ;o)[/QUOTE
Fra Festesen på Twitter..
Jeg ved godt at myrekryb er negativt ladet. Så OB-fans - I giver mig gåsehud😃😃👍#tanketorsk #OBAGF #sldk #fyens #obfans #sagdehanvirkeligdet]Jeg ved godt at myrekryb er negativt ladet. Så OB-fans - I giver mig gåsehud😃😃👍#tanketorsk #OBAGF #sldk #fyens #obfans #sagdehanvirkeligdet
Comment
Comment