Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rasmus Festersen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Bageren Se indlæg
    Efter at have lavet noget research på Festersen så ligner han i den grad en Jon Dahl klon. Ikke så meget teknik, kan ikke udrette så meget på egen hånd - men har en evne til at være i det lille felt og dukke op på de rigtige tidspunkter.

    Om det så er godt eller skidt - det ved jeg ikke endnu. Men han skal ihvertfald ikke spille alene på toppen. Ligner en type der skal spille Jon Dahl rollen som dengang Ebbe Sand lå foran - det var dengang at Jon Dahl fungere på landsholdet.

    Er meget afhængig af typer som skabe noget for ham. Som dengang Jon Dahl havde Rommedal på kanten. En spiller som Desler passer bedre ind i den rolle end Falk - som gerne vil lave de komplicerede ting - og spille 1-2 med sine medspillere.

    Det ligner en hængende angriber med et stærk mand foran - og kanter der kan skabe chancer for spillerne foran målet.
    Jeg har meget svært ved at se sammenligningen mellem Festersen og Jon Dahl, men, det var nogle spændende klip du lagde op

    Comment


      #92
      Er lige på et kort visit i Ådalen nu her. Imponerende at se. At Festersen allerede er blandt de spillere, som der er mest lyd på.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
        Er lige på et kort visit i Ådalen nu her. Imponerende at se. At Festersen allerede er blandt de spillere, som der er mest lyd på.
        Fedt - mere af det tak (både lyd, Festersen og update fra Ådalen )

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
          Fedt - mere af det tak (både lyd, Festersen og update fra Ådalen )
          Opdaterer gerne lidt mere når jeg engang er kommet hjem fra job :)

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
            Opdaterer gerne lidt mere når jeg engang er kommet hjem fra job :)
            Ja tak! Du må endelig gerne oprette en ny tråd når det er, så kan andre eventuelt supplerer.. Fedt du gider!

            Comment


              #96
              Kort interview med Festersen efter kampen mod Nottingham. http://www.ob.dk/artikel/festersen-efter-forest.aspx

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                Kort interview med Festersen efter kampen mod Nottingham. http://www.ob.dk/artikel/festersen-efter-forest.aspx
                Kan godt være, der lige går lidt inden vi ser ham i startopstillingen, da han selv siger han nærmest ikke har rørt en bold siden sæsonen sluttede. Ud fra referatet ser det dog ud til, at han er ganske fint med.

                Det vildt der kun er en uge til sæsonstart.

                Comment


                  #98
                  Lidt fra Fester

                  http://www.ob.dk/artikel/forventning...festersen.aspx

                  Comment


                    #99
                    Eb har en rigtig god snak med Fester her. En læsning værd

                    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...t-hold/5652723

                    Comment


                      Shit, hvor ligner det her allerede en klassesigning.

                      Han har en alder, hvor han topper som fodboldspiller, og kan levere for os i mindst tre-fire år endnu, samtidigt med at han ikke er så interessant for udenlandske klubber/topklubber i SL.

                      Han er hurtig, hårdtarbejdende, målfarlig og erfaren. Den nye Søren Berg/Højer?
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        Helt enig! Det ligner et af de bedste køb i årevis.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Shit, hvor ligner det her allerede en klassesigning.

                          Han har en alder, hvor han topper som fodboldspiller, og kan levere for os i mindst tre-fire år endnu, samtidigt med at han ikke er så interessant for udenlandske klubber/topklubber i SL.

                          Han er hurtig, hårdtarbejdende, målfarlig og erfaren. Den nye Søren Berg/Højer?
                          Meget enig. Peter Kjær har ham faktisk som topscorer favorit i SL..
                          Men hvis han scorer 15-18 kasser i denne sæson kan det da godt være at han bliver skudt afsted..
                          Håber det dog ikke når vi lige har fundet noget der fungerer

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                            Jeg er ikke imponeret...
                            Det er jeg :)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                              Det er jeg :)
                              Ditto :D

                              Comment


                                Også her, kanon start han har fået... :-)
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X