Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rasmus Festersen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Ingen tvivl om det, men det diskvalificerer jo ikke en til at deltage i debatten, man jkan o godt have en valid holdning og gode argumenter
    Nu har jeg hørt indslaget med Michael Buchholz. Han opfører sig bestemt pænt også pænere end jeg havde troet. Det er noteret.

    Comment


      Nogle opskreg ham og AK som Super angriber. Sandheden er at RF lavede rigtig mange lette mål, skabt af især Falk. I min verden er han en fin 3. 4. Angriber, men hverken ham eller AK får et prædikat af Super angriber herfra. De skaber begge for lidt selv i min bog.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Nogle opskreg ham og AK som Super angriber. Sandheden er at RF lavede rigtig mange lette mål, skabt af især Falk. I min verden er han en fin 3. 4. Angriber, men hverken ham eller AK får et prædikat af Super angriber herfra. De skaber begge for lidt selv i min bog.
        Det ved jeg så ikke om jeg er enig i. Jeg synes da jeg har set masser af aktioner og mål fra Festersen hvor han har demonstreret stor individuel kvalitet. At han så har været en skygge af sig selv i dette efterår, kan vi sagtens blive enige om.

        Comment


          Jeg synes mere det ligger til AK at være ham der sagtens kan skabe ting selv. Det var vi set rigtig mange gange. Vi har også set eksempler på AK og Fester som har et godt øje for hinanden.. deres mål mod Lyngby, hvor AK ligger en perfekt, lang aflevering, hvor Festerne kommer på ydersiden af forsvaret og overhaler, og sparker den i mål. Det var smukt

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
            Jeg synes mere det ligger til AK at være ham der sagtens kan skabe ting selv. Det var vi set rigtig mange gange. Vi har også set eksempler på AK og Fester som har et godt øje for hinanden.. deres mål mod Lyngby, hvor AK ligger en perfekt, lang aflevering, hvor Festerne kommer på ydersiden af forsvaret og overhaler, og sparker den i mål. Det var smukt
            Jeg synes virkelig at de minder meget om hinanden. De er begge relativt komplette faktisk (måske er Festersen en anelse mere komplet i min bog), uden dog at have nogle markante spidskompetencer. De er begge relativt hurtige og har et godt drive med bolden. En fornuftig teknik og er (sædvanligvis) stærke i afslutningerne. Festersen var delt nr. 2 på vores interne assistliste med 5 stk og nr. 2 på den samlede topscorerliste med 14 kasser. At hævde at Festersen anno 15/16-sæsonen ikke var en superangriber i superligaregi, er grænsende til dumt i min bog.

            Comment


              De er ok, som 2. 3. Angriber, men ikke som topangriber. Så gode stats har de ikke og succesen sidste år var også fordi modstanderne fokuserede på Falk og det gav en plads som der ikke længere er. Jeg syntes f.eks, aret hold som Randers har 4 angribere som er bedre end AK og RF

              Comment


                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...esbjerg-opgoer
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  http://spillerforeningen.dk/spillern...odboldspiller/

                  Interessant lille skriv fra Festersen..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                    http://spillerforeningen.dk/spillern...odboldspiller/

                    Interessant lille skriv fra Festersen..
                    Et godt skriv

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                      http://spillerforeningen.dk/spillern...odboldspiller/

                      Interessant lille skriv fra Festersen..
                      Ja det er meget interessant, og respekt for hans holdninger. Jeg tror så også de er medvirkende til at han kun er en middelmådig Superligaspiller,som han selv skriver.

                      Jeg kan rigtigt godt lide Fester som person, men samtidigt er jeg også ked af, at han er hylden hvor vi henter vores spillere fra. OB har mange spillere som er tilfredse med der hvor de er nået. Jeg kunne godt tænke mig flere som er utilfredse og vil noget mere - kort sagt nogle forbandede vindertyper som de andre hold ikke gider, at møde fordi de er besværlige.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        Ja det er meget interessant, og respekt for hans holdninger. Jeg tror så også de er medvirkende til at han kun er en middelmådig Superligaspiller,som han selv skriver.

                        Jeg kan rigtigt godt lide Fester som person, men samtidigt er jeg også ked af, at han er hylden hvor vi henter vores spillere fra. OB har mange spillere som er tilfredse med der hvor de er nået. Jeg kunne godt tænke mig flere som er utilfredse og vil noget mere - kort sagt nogle forbandede vindertyper som de andre hold ikke gider, at møde fordi de er besværlige.
                        Tja, jeg synes det er fint at have spillere som Festersen i truppen - han er lidt samme type som William Kvist, men man kan ikke beskylde Kvist for at mangle vindermentalitet. Det er vigtigt i en trup at have forskellige typer, så problemet er ikke Festersen, men måske nærmere, at der er rigtig mange som ham i truppen? Truppen vil sikkert have godt af en Tøfting-type, men hvis alle 22 mand var Tøfting-typer, tror jeg ikke det ville se bedre ud..

                        Comment


                          Jeg synes han gentager sig meget igennem hans lille skriv. Jeg kan godt lide Festersen, men det er intet nyt for mig vedrørende ham eller hans syn på karrieren og fremtiden - tværtimod er det eksakt den opfattelse jeg havde af ham.
                          Selvfølgelig er der flere og flere reflekterende fodboldspillere end tidligere, fordi det er den udvikling samfundet har taget sig igennem det sidste årti - fodboldspillere er ingen undtagelse. Jeg kan sagtens følge ham i hans ageren ift. fremtiden, fordi du når en hvis alder og er ikke kommet længere end 1. Division eller Superligaen, så er det nok meget godt at indse du næppe kommer til at tjene penge til resten af dit liv - Jeg kan godt forstå man nedjustere forventningerne og ambitionsniveauet, og bruger mere tid på hvad der skal ske med ens liv efter fodbolden - klogt. Dermed ikke sagt, at man ikke kan være en god fodboldspillere alligevel, fordi det synes jeg nu Festersen er. Johan Absalonsen er også et glimrende eksempel - Han brugte al sin tid på at spille playstation i sin fritid og tænkte ikke på livet efter fodbolden, tværtimod, så gad han ikke at foretage sig noget som helst, fordi han fik jo fine penge igennem fodbolden. Han vågende så op en dag, og indså at hans talent måske var begrænset og han skulle komme lidt videre udenfor fodbolden. Han læste så jura, hvis jeg husker rigtigt - og er nu uddannet advokat, samtidig med at han har kunne spille på hans vante niveau, og hans præstationer taler for sig selv i Sønderjyske. Det har han klaret godt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                            Tja, jeg synes det er fint at have spillere som Festersen i truppen - han er lidt samme type som William Kvist, men man kan ikke beskylde Kvist for at mangle vindermentalitet. Det er vigtigt i en trup at have forskellige typer, så problemet er ikke Festersen, men måske nærmere, at der er rigtig mange som ham i truppen? Truppen vil sikkert have godt af en Tøfting-type, men hvis alle 22 mand var Tøfting-typer, tror jeg ikke det ville se bedre ud..
                            Fuldstændig enig. Samlet set mht spil,mål,udgifter til hans transfer og løn og betydning i truppen syntes jeg at Festersen har været en succes i OB er jeg er glad for at have ham som en af de 4 angribere i truppen de næste 2 år

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                              Tja, jeg synes det er fint at have spillere som Festersen i truppen - han er lidt samme type som William Kvist, men man kan ikke beskylde Kvist for at mangle vindermentalitet. Det er vigtigt i en trup at have forskellige typer, så problemet er ikke Festersen, men måske nærmere, at der er rigtig mange som ham i truppen? Truppen vil sikkert have godt af en Tøfting-type, men hvis alle 22 mand var Tøfting-typer, tror jeg ikke det ville se bedre ud..
                              Tænker næsten modsat. Kvist giver den fuld gas, og opnår det maksimale af hvad talentet berettiger til.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                                Truppen vil sikkert have godt af en Tøfting-type, men hvis alle 22 mand var Tøfting-typer, tror jeg ikke det ville se bedre ud..
                                jeg er enig i, at truppen ville have godt af Tøffe typer og andre som vil vinde. Det er let at tilgive et nederlag når spillerne har kæmpet alt hvad de kan. Det er et problem når man har en anfører, som engang levede af hans gejst og fik holdet til at ydet alt. Men som nu er tilfreds med at være med (min udledning af vores anfører).

                                Comment

                                Working...
                                X