Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nye trøjer?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nye trøjer?

    Er der nogen der har en ide om hvor længe vi skal spille i de nuværende trøjer? Hjemmetrøjen er fra 13 og kunne godt trænge til en frisker.

    #2
    Mon ikke der kommer nye trøjer fra denne sæson, der har jo været massivt udsalg på de nuværende ude og hjemmetrøjer.

    Comment


      #3
      Det tænkte jeg jo, men der er pænt stille fra klubbens side.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
        Det tænkte jeg jo, men der er pænt stille fra klubbens side.
        Det er generelt over hele linien

        Comment


          #5
          Har fra kilder i håndboldverdenen, at Hummel og OB har lavet en stor aftale. Ved dette da Hummel ikke forlænger sine sponsorater på Fyns førende håndboldhold (GOG og HC Odense), da de har skifte strategi på Fyn og skal sponsorerer OB. Har vidst dette i noget tid, men undres over at der intet endnu er meldt ud. Er der nogle som ved, hvornår den nuværende Puma aftale løber?

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Bravo Se indlæg
            Har fra kilder i håndboldverdenen, at Hummel og OB har lavet en stor aftale. Ved dette da Hummel ikke forlænger sine sponsorater på Fyns førende håndboldhold (GOG og HC Odense), da de har skifte strategi på Fyn og skal sponsorerer OB. Har vidst dette i noget tid, men undres over at der intet endnu er meldt ud. Er der nogle som ved, hvornår den nuværende Puma aftale løber?
            Den udløber 30/6-2016
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #7
              Lyder spændende. Håber de laver nogle ordentlige trøjer, de kan lave nogle ganske fine trøjer. Har bare erfaring med de kan lave noget billigt og pivskævt noget.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Bravo Se indlæg
                Har fra kilder i håndboldverdenen, at Hummel og OB har lavet en stor aftale. Ved dette da Hummel ikke forlænger sine sponsorater på Fyns førende håndboldhold (GOG og HC Odense), da de har skifte strategi på Fyn og skal sponsorerer OB. Har vidst dette i noget tid, men undres over at der intet endnu er meldt ud. Er der nogle som ved, hvornår den nuværende Puma aftale løber?
                Åh-åh. Jeg er ikke specielt vild med Hummels moderne designs. De bliver tit for overlæssede, når der både skal være striber og Hummel-vinkler på trøjen. Vi kan måske håbe på noget i den her retning:



                Det er Bohemians trøje til den kommende sæson, men det er teamwear. Mon ikke Hummel vil lave en trøje specielt til OB, ligesom til BIF.
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  #9
                  Håber godt nok du har ret, Bravo. :)
                  God Hates us!

                  Comment


                    #10
                    IMO laver puma ekstremt grimme og kiksede trøjer.. Alt er bedre end puma

                    Comment


                      #11
                      Ved i hvert fald at HC Odense skifter til Puma nu her.. Om OB så skifter til Hummel i år, eller de allerede har lavet aftale med for kommende sæson, det skal jeg ikke gøre mig klog på :)

                      Comment


                        #12
                        Hvis vi får Hummel, håber jeg virkelig ikke vi får de her trøjer :


                        http://www.whoateallthepies.tv/kits/...ampaign=buffer
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Hvis vi får Hummel, håber jeg virkelig ikke vi får de her trøjer :


                          http://www.whoateallthepies.tv/kits/...ampaign=buffer
                          LOL..det vil da vise en form for stil.....dårlig stil altså, omend det ville være fedt at tæve BIF i "tux"
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #14
                            Vi får i hvert fald ny målmandstrøje.

                            Falkesgaard har det her billede på sin Instagramprofil, hvor han har en af denne sæsons Pumatrøjer på:

                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              #15
                              Ih, hvor jeg godt gad at vi kunne slippe for det der klodsede 'SPORT' og bare nøjes med det legendariske Carlsberg-logo.

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment

                              Working...
                              X