Oprindeligt indsendt af Oblisk
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningskamp: Marstal/Espe
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægHvordan spillede Oliver Lund? Var der generelt nogen som fremstod bedre end andre? :-)Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægJeg tænker det er svært at vurdere noget, imod et hold der vist spiller serie 1 i den kommende sæson :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHan hedder Alexander og spiller vidst i forsvaret
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlægI de to kampe, jeg har set med U19, har han spillet hhv. midtbane og midterforsvar. Jeg kan se, at jeg noterede mig god fight i den første kamp, men også tæt på gult kort nr. 2 (efter et uretfærdigt gult). I midterforsvaret skilte han sig ikke ud.God fight ligger også til familien
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægHvordan spillede Oliver Lund? Var der generelt nogen som fremstod bedre end andre? :-)
Han lavede nogle fine gode offensive løb op ad kanten og var hurtigt tilbage. Så taget i betragtning af at det var et lavere rangeret hold, så spillede han godt. :)
og så gjorde zohore og kirkeskov det godt.
Comment
Comment