Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp: Marstal/Espe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Michaels knægt mener jeg at det er
    Han hedder Alexander og spiller vidst i forsvaret

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
      Hvordan spillede Oliver Lund? Var der generelt nogen som fremstod bedre end andre? :-)
      Jeg tænker det er svært at vurdere noget, imod et hold der vist spiller serie 1 i den kommende sæson :).
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Jeg tænker det er svært at vurdere noget, imod et hold der vist spiller serie 1 i den kommende sæson :).
        Haha, naturligvis. :) Men derfor kan man stadigvæk godt få et indtryk af hvordan han indgår og agerer på holdet.. Serie 1 spillere kan trods alt stadigvæk spille fodbold. :) Hvis han er blevet rundbarberet ved samtlige angreb mod et serie 1 hold, så tegner det jo ikke alt for godt. :)

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Han hedder Alexander og spiller vidst i forsvaret
          I de to kampe, jeg har set med U19, har han spillet hhv. midtbane og midterforsvar. Jeg kan se, at jeg noterede mig god fight i den første kamp, men også tæt på gult kort nr. 2 (efter et uretfærdigt gult). I midterforsvaret skilte han sig ikke ud.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
            I de to kampe, jeg har set med U19, har han spillet hhv. midtbane og midterforsvar. Jeg kan se, at jeg noterede mig god fight i den første kamp, men også tæt på gult kort nr. 2 (efter et uretfærdigt gult). I midterforsvaret skilte han sig ikke ud.
            God fight ligger også til familien

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
              Hvordan spillede Oliver Lund? Var der generelt nogen som fremstod bedre end andre? :-)
              Han gjorde en fin figur. Tydeligt at se at han lige skal finde sig til rette nede ved siden af Lasse, men efter små 10 minutter kom han godt med i spillet og lagde et super præcis indlæg i panden på lado til 7-1 tror jeg det var.
              Han lavede nogle fine gode offensive løb op ad kanten og var hurtigt tilbage. Så taget i betragtning af at det var et lavere rangeret hold, så spillede han godt. :)
              og så gjorde zohore og kirkeskov det godt.

              Comment


                #22
                Var Lund inde ved siden af Lasse, eller som back..? (Det lyder mest som det sidste, men vil lige være sikker)
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Var Lund inde ved siden af Lasse, eller som back..? (Det lyder mest som det sidste, men vil lige være sikker)
                  Han var back 😉 Lasse i midten med en ung fyr og så kirke på den anden kant. Hvilken han igen gjorde godt! Håber han får chancen nu.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Cleané Se indlæg
                    Han var back  Lasse i midten med en ung fyr og så kirke på den anden kant. Hvilken han igen gjorde godt! Håber han får chancen nu.
                    Ok, takker...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Cleané Se indlæg
                      Han var back  Lasse i midten med en ung fyr og så kirke på den anden kant. Hvilken han igen gjorde godt! Håber han får chancen nu.
                      Gætter på at den unge fyr var Magnus Pedersen

                      Comment

                      Working...
                      X