Annoncering

Collapse
No announcement yet.

program sæsonstart 15/16

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
    Bør nok ikke smide det i denne tråd, men synes alligevel det er meget sjovt at Major Lazer optrådte i OB-trøjer på Tinderbox!
    Jeg må indrømme at jeg ikke er den store fan af den type "musik" men det var vildt fedt da de tog OB trøjerne på... Der fangede de min opmærksomhed
    Og smide penge ud til folk hjælper også

    Comment


      #17
      Heller ikke ligefrem min musiksmag, men, hvor er det fedt gjort. Men, hvis/når de skal spille andre steder i landet, så brækker jeg mig, hvis de tager en anden klubs trøjer på.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
        Heller ikke ligefrem min musiksmag, men, hvor er det fedt gjort. Men, hvis/når de skal spille andre steder i landet, så brækker jeg mig, hvis de tager en anden klubs trøjer på.
        Jeg ved sgu ikke om du skal regne med, at de lige er blevet OB-fans for livet. Men Mø er fra Ubberud, så hende kunne man da håbe ikke stiller op i en Horsens-trøje.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Jeg ved sgu ikke om du skal regne med, at de lige er blevet OB-fans for livet. Men Mø er fra Ubberud, så hende kunne man da håbe ikke stiller op i en Horsens-trøje.
          Det er et genialt medie-"stunt", og jeg/vi æder det råt. Det er bare ikke noget, man skal gøre for tit, eller flere gange i samme land, så backfire det nok, mere end det gavner.

          Jeg håber det er Mø, som har fået dem med på ideen, nogen der ved om hun er stribet i hjertet?

          Comment


            #20
            Er der nogen der ved hvor kampen i morgen bliver spillet?

            Og som eventuelt vil oplyse adressen 😊

            På forhånd tak 😊

            Comment


              #21
              Fuck - jeg har allerede misset den første hjemmekamp - hvordan endte den!!!

              "Om under en måned starter Alka Superliga igen op, når OB tager imod Hobro IK i første spillerunde på TREFOR Park. Kampen spilles søndag den 19. juni kl. 13.30. Vi glæder os!"

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Fuck - jeg har allerede misset den første hjemmekamp - hvordan endte den!!!

                "Om under en måned starter Alka Superliga igen op, når OB tager imod Hobro IK i første spillerunde på TREFOR Park. Kampen spilles søndag den 19. juni kl. 13.30. Vi glæder os!"
                3:0, målscorere: Falk, El Makrimi, AK47.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  3:0, målscorere: Falk, El Makrimi, AK47.
                  tak for er saftigt sammendrag
                  JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    3:0, målscorere: Falk, El Makrimi, AK47.
                    http://www.ob.dk/artikel/ob-henter-m...i-holland.aspx
                    Nu mangler kun forlængelsen med Falk og kontrakten med AK47 og jeg arbejder som Sandsigerne på Tivoli...
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment

                    Working...
                    X