Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Oliver Lund

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...derjyske-i-top

    Comment


      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
      Jeg var en af dem, der var sådan lidt "so-so" omkring Lund, da han blev landet. Men så vidt jeg husker, har jeg vist i den grad taget de ord i mig igen - ellers gør jeg det nu. Han har spillet rigtigt, rigtigt godt - men også haft et par knapt så fine kampe. I går var han forrygende. Ham er jeg tryg ved på højre back.
      Jeg bider også i græsset. Jeg var ikke lunken ved Lund - jeg var iskold. HB fra FCV, der ikke engang var fast mand.
      Men jeg må godt nok indrømme han har taget revanche. Det er sgu ret godt set af Kent N og JH.

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Jeg bider også i græsset. Jeg var ikke lunken ved Lund - jeg var iskold. HB fra FCV, der ikke engang var fast mand.
        Men jeg må godt nok indrømme han har taget revanche. Det er sgu ret godt set af Kent N og JH.

        MvT
        Tja, jeg er fortsat ikke imponeret. Han spillede okay i de første par kampe, men der kom Hobro og BIF heller ikke med meget mand mod mand spil mod ham. Synes tilgengæld han har haft store problemer defensivt i resten af kampene, og har kostet mål både mod Randers og AaB. Derudover er hans boldomgang meget dårlig, og han smider mange nemme bolde væk. Og mod FCK var han vel den dårligste på holdet, men hans assist var kampafgørende og så vejer det vel op for det. At han har kunne komme på rundes hold 3 gange allerede er mig en gåde.

        Det skal dog siges at han er et nyk op fra Håkon, da han var stabil dårlig, og Lund har trods alt en hurtighed og kan af og til komme med noget offensivt, og er habil defensivt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
          Tja, jeg er fortsat ikke imponeret. Han spillede okay i de første par kampe, men der kom Hobro og BIF heller ikke med meget mand mod mand spil mod ham. Synes tilgengæld han har haft store problemer defensivt i resten af kampene, og har kostet mål både mod Randers og AaB. Derudover er hans boldomgang meget dårlig, og han smider mange nemme bolde væk. Og mod FCK var han vel den dårligste på holdet, men hans assist var kampafgørende og så vejer det vel op for det. At han har kunne komme på rundes hold 3 gange allerede er mig en gåde.

          Det skal dog siges at han er et nyk op fra Håkon, da han var stabil dårlig, og Lund har trods alt en hurtighed og kan af og til komme med noget offensivt, og er habil defensivt.
          Kan da godt ske at jeg har ladet mig rive lidt med. Men måske jeg bare har været for vant til at blive bekræftet negativt ifm. signinger at jeg jubler lidt ekstra over en der faktisk har leveret en indsats. Og ja - Skogseid ønsker ingen tilbage. Det var godt nok ringe.

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
            Tja, jeg er fortsat ikke imponeret. Han spillede okay i de første par kampe, men der kom Hobro og BIF heller ikke med meget mand mod mand spil mod ham. Synes tilgengæld han har haft store problemer defensivt i resten af kampene, og har kostet mål både mod Randers og AaB. Derudover er hans boldomgang meget dårlig, og han smider mange nemme bolde væk. Og mod FCK var han vel den dårligste på holdet, men hans assist var kampafgørende og så vejer det vel op for det. At han har kunne komme på rundes hold 3 gange allerede er mig en gåde.

            Det skal dog siges at han er et nyk op fra Håkon, da han var stabil dårlig, og Lund har trods alt en hurtighed og kan af og til komme med noget offensivt, og er habil defensivt.
            På et tidspunkt kunne jeg kun bruges som højre back på et hold. Ja, jeg følte det som klar degradering. Og det var imod min natur ikke at løbe med frem, men sådan måtte det være, når jeg var så længe om at komme tilbage igen. Men jeg husker at netop en back er meget afhængig af andre spilleres bevægelser på banen. Og Lunds nærmeste foran og til venstre side var ret så nye. Jeg tror (og håber) han bliver bedre defensivt.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
              Kan da godt ske at jeg har ladet mig rive lidt med. Men måske jeg bare har været for vant til at blive bekræftet negativt ifm. signinger at jeg jubler lidt ekstra over en der faktisk har leveret en indsats. Og ja - Skogseid ønsker ingen tilbage. Det var godt nok ringe.

              MvT
              Mht Skogseid synes jeg da godt nok, at han spillede sig op m bolden v fødderne. Han sluttede også af som en dygtig forsvarer, både 1v1 og i markeringer, imø.

              Comment

              Working...
              X