Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til Oliver Lund
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægJeg var en af dem, der var sådan lidt "so-so" omkring Lund, da han blev landet. Men så vidt jeg husker, har jeg vist i den grad taget de ord i mig igen - ellers gør jeg det nu. Han har spillet rigtigt, rigtigt godt - men også haft et par knapt så fine kampe. I går var han forrygende. Ham er jeg tryg ved på højre back.
Men jeg må godt nok indrømme han har taget revanche. Det er sgu ret godt set af Kent N og JH.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægJeg bider også i græsset. Jeg var ikke lunken ved Lund - jeg var iskold. HB fra FCV, der ikke engang var fast mand.
Men jeg må godt nok indrømme han har taget revanche. Det er sgu ret godt set af Kent N og JH.
MvT
Det skal dog siges at han er et nyk op fra Håkon, da han var stabil dårlig, og Lund har trods alt en hurtighed og kan af og til komme med noget offensivt, og er habil defensivt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægTja, jeg er fortsat ikke imponeret. Han spillede okay i de første par kampe, men der kom Hobro og BIF heller ikke med meget mand mod mand spil mod ham. Synes tilgengæld han har haft store problemer defensivt i resten af kampene, og har kostet mål både mod Randers og AaB. Derudover er hans boldomgang meget dårlig, og han smider mange nemme bolde væk. Og mod FCK var han vel den dårligste på holdet, men hans assist var kampafgørende og så vejer det vel op for det. At han har kunne komme på rundes hold 3 gange allerede er mig en gåde.
Det skal dog siges at han er et nyk op fra Håkon, da han var stabil dårlig, og Lund har trods alt en hurtighed og kan af og til komme med noget offensivt, og er habil defensivt.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægTja, jeg er fortsat ikke imponeret. Han spillede okay i de første par kampe, men der kom Hobro og BIF heller ikke med meget mand mod mand spil mod ham. Synes tilgengæld han har haft store problemer defensivt i resten af kampene, og har kostet mål både mod Randers og AaB. Derudover er hans boldomgang meget dårlig, og han smider mange nemme bolde væk. Og mod FCK var han vel den dårligste på holdet, men hans assist var kampafgørende og så vejer det vel op for det. At han har kunne komme på rundes hold 3 gange allerede er mig en gåde.
Det skal dog siges at han er et nyk op fra Håkon, da han var stabil dårlig, og Lund har trods alt en hurtighed og kan af og til komme med noget offensivt, og er habil defensivt.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægKan da godt ske at jeg har ladet mig rive lidt med. Men måske jeg bare har været for vant til at blive bekræftet negativt ifm. signinger at jeg jubler lidt ekstra over en der faktisk har leveret en indsats. Og ja - Skogseid ønsker ingen tilbage. Det var godt nok ringe.
MvT
Comment
Comment