Annoncering

Collapse
No announcement yet.

U21 em 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Hvis der er nogle der ser Serbien-Tyskland må de godt diske op med nogle betragtninger, indtryk og info.

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      hmmmmm nej det vaar han ikke - men det blev klart bedre i anden halvleg. I første var han meget lidt go....
      Det var samtlige spillere.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        ja og nu gik det så godt - men i første halvleg kunne vi i den grad have brugt brock-madsens fysik.....
        Nej på ingen måde, det hold vi har skal spille på teknikken, ikke fysikken ... det er det vi har gjort i hele kvalifikationen og det er det vi vinder på i dag.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Nej på ingen måde, det hold vi har skal spille på teknikken, ikke fysikken ... det er det vi har gjort i hele kvalifikationen og det er det vi vinder på i dag.
          enig - da det begynder at virke - men i første halvleg virkede det jo netop ikke - og hele ideen med fischer på toppen var jo tåbelig....

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            enig - da det begynder at virke - men i første halvleg virkede det jo netop ikke - og hele ideen med fischer på toppen var jo tåbelig....
            Det så skidt ud, fordi vi ikke spillede som vi plejer, altså med hurtige pasninger, tålmodighed og dybdeløb ... Fischer kan sagtens virke på toppen, når det funker som det skal, men umiddelbart tror jeg også at jeg ville bruge Poulsen ... fordi han er stærk og hurtig og teknisk, lidt en supermand.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Yussuf ud? ... hvilken kamp så du, han var vel vores bedste spiller.
              Yussuf satte ikke en fod rigtig den første time. Han smed alle bolde væk. Det eneste positive i den første time var vel, at han trak en masse frispark og blev ved med at prøve. Jeg ved ikke, om det var nerver eller tjekkernes hårde spil, men det var en helt, helt igennem pinlig indsats.

              I den sidste halve time så vi den Yussuf, som vi kender. Han gjorde det godt på toppen.

              Comment


                #52
                Jeg håber at vi mod Serbien virkelig afleveret bolden hurtigere, gør det simple, stor bevægelse og får afsluttet angrebene, så snart muligheden opstår. Bank nu til den, i stedet for at drible ind i tre modstandere. Mere indstink, mindre show off.

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  #53
                  15 min spillet og serbien fører 1-0

                  Comment


                    #54
                    1-1 ved emre can

                    Comment


                      #55
                      stor chance til serberne....de er hurtige i omstillingerne, ellers ret åbent opgør uden de helt store chancer

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        stor chance til serberne....de er hurtige i omstillingerne, ellers ret åbent opgør uden de helt store chancer
                        Er der nogle svagheder ved Serbien vi kan udnytte?

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                          Er der nogle svagheder ved Serbien vi kan udnytte?

                          MvT
                          har ikke set så meget, harzappet lidt - tyskerne er dog lige blevet reduceret til 10 mand.....2. gule kort - og så pga af film.....torske dumt

                          har som sagt ikke fulgt så meget med - men umiddelbart virker serbien til at være ret godt organiseret - og hurtige til at komme afsted når de erobre bolden....så vi skal nok ikke smide bolden for meget væk når vi er langt fremme.

                          Comment


                            #58
                            Jeg er kæmpe Sisto fan, og er sikker på han nok skal komme langt i hans karriere. Men er lidt træt af at han i dag nævnes både her, på bold.dk og diverse eksperter, som en af banens bedste efter han kommer ind. Jeg synes faktisk han spiller rimelig skidt, med mange boldtab, hans driblinger lykkedes ikke rigtig, og så mister han bolden to gange på egen bane halvdel, som kunne have kostet. Ja, han laver det afgørende mål, og det er jo fantastisk, men i dag var han nu ingen mirakelmager.

                            Som sagt er jeg selv STOR fan af ham, men synes der er latterligt at man på grund af hans normale høje niveau og talent, ikke er det mindste skeptisk om hans præstation i dag.

                            Som han selv sagde efter kampen, udover målet laver jeg vil ikke noget særlig godt.

                            Fantastisk han laver det afgørende mål, men specielt fra eksperters side ser jeg gerne at der er lidt faglighed i kritikken også.

                            Comment


                              #59
                              Ja, han siger det jo bedst selv:

                              Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                              ...
                              Som han selv sagde efter kampen, udover målet laver jeg vil ikke noget særlig godt.
                              .....

                              Comment


                                #60
                                Man skal vel håbe på remis mellem Serbien og Tjekkiet.

                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X