Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Goalshow fra forårssæsonen 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Goalshow fra forårssæsonen 2015

    Det er blevet tid til endnu et goalshow fra min side af, og endnu en sæson er afsluttet.

    16 kampe er blevet spillet
    - 6 vundne
    - 3 uafgjort
    - 7 tabt

    Det har været en sløv sæson, hvad angår mål, og det er kun blevet til 16 mål.

    Samlet topscorer i forårssænoen
    - Martin Spelmann, 3 mål
    - Rasmus falk, 3 mål

    https://www.youtube.com/watch?v=IPnVcJ8QCfI


    God fornøjelse!

    #2
    Gode mål. Tak for genopfriskningen
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      #3
      Godt arbejde...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #4
        Tak for det!
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #5
          Mega godt arbejde
          Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
          Kristian Morre

          Comment


            #6
            Lavede lige et lille eksperiment.
            Så vidt jeg kan tælle har vi i foråret lavet 16 mål. Tillod mig at kigge videoen igennem og ved hvert må give en "pind" til dem der havde andel i målene, altså selvfølgelig et point til den der scorer og den der laver assist, men også til den der fremprovokerer et straffespark, skærmer en modstander af eller lignende. Det er selvfølgelig min egen subjektive vurdering og det skal også tages i betragtning at Falks soloture, kun har givet ham et point. Altså har det maksimalt været muligt at få 16 point ud fra forårets kampe: min point-tabel ser således ud:
            1. Rasmus Falk 8 point
            2. Martin Spelmann 7 point
            3. Ari Skulason 5 point
            4. Azer Busuladzic 3 point
            4. Mikkel Desler 3 point
            4. Kenneth Zohore 3 point
            4. Daniel Høegh 3 point
            8. Thomas Dalgaard 2 point
            8. Lasse Nielsen 2 point
            8. Emil Larsen 2 point
            11. Håkon Skogseid 1 point
            11. Hallgrimur Jonasson 1 point
            11. Mathias Greve 1 point

            Håber det giver mening. Man er velkommen til at lave en lignende tabel
            Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
            Kristian Morre

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
              Lavede lige et lille eksperiment.
              Så vidt jeg kan tælle har vi i foråret lavet 16 mål. Tillod mig at kigge videoen igennem og ved hvert må give en "pind" til dem der havde andel i målene, altså selvfølgelig et point til den der scorer og den der laver assist, men også til den der fremprovokerer et straffespark, skærmer en modstander af eller lignende. Det er selvfølgelig min egen subjektive vurdering og det skal også tages i betragtning at Falks soloture, kun har givet ham et point. Altså har det maksimalt været muligt at få 16 point ud fra forårets kampe: min point-tabel ser således ud:
              1. Rasmus Falk 8 point
              2. Martin Spelmann 7 point
              3. Ari Skulason 5 point
              4. Azer Busuladzic 3 point
              4. Mikkel Desler 3 point
              4. Kenneth Zohore 3 point
              4. Daniel Høegh 3 point
              8. Thomas Dalgaard 2 point
              8. Lasse Nielsen 2 point
              8. Emil Larsen 2 point
              11. Håkon Skogseid 1 point
              11. Hallgrimur Jonasson 1 point
              11. Mathias Greve 1 point

              Håber det giver mening. Man er velkommen til at lave en lignende tabel
              Din tabel viser hvilken store betydning Spelmann og Falk havde for vores overlevelsen i superligaen og at vi er absolut afhængige af en god erstatning hvis efter Spelmann også Falk skulle skifte.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #8
                Klassevideo; tak for det!

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Din tabel viser hvilken store betydning Spelmann og Falk havde for vores overlevelsen i superligaen og at vi er absolut afhængige af en god erstatning hvis efter Spelmann også Falk skulle skifte.
                  Præcis. Tillod mig lige at se efterårets video igennem igen.
                  Her er toppen af den samlede liste (E= efterår, F= Forår)
                  Mål-point E F Samlet
                  Rasmus Falk 6 8 14
                  Ari Skulason 5 5 10
                  Martin Spelmann 3 7 10
                  Emil Larsen 6 2 8
                  Azer Busuladzic 2 3 5
                  Mikkel Desler 2 3 5
                  Lasse Kryger 5 5
                  Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                  Kristian Morre

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                    Præcis. Tillod mig lige at se efterårets video igennem igen.
                    Her er toppen af den samlede liste (E= efterår, F= Forår)
                    Mål-point E F Samlet
                    Rasmus Falk 6 8 14
                    Ari Skulason 5 5 10
                    Martin Spelmann 3 7 10
                    Emil Larsen 6 2 8
                    Azer Busuladzic 2 3 5
                    Mikkel Desler 2 3 5
                    Lasse Kryger 5 5
                    God oversigt! Præcis dette har jeg selv bemærket, når jeg har redigeret filmene.. Derfor kom Falk og Spelmann også med på outroen, da de har været sindssyge vigtige i denne forårssæson ;-)

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                      Præcis. Tillod mig lige at se efterårets video igennem igen.
                      Her er toppen af den samlede liste (E= efterår, F= Forår)
                      Mål-point E F Samlet
                      Rasmus Falk 6 8 14
                      Ari Skulason 5 5 10
                      Martin Spelmann 3 7 10
                      Emil Larsen 6 2 8
                      Azer Busuladzic 2 3 5
                      Mikkel Desler 2 3 5
                      Lasse Kryger 5 5
                      Super arbejde! Og interessant oversigt.
                      Det kunne også være sjovt at se hvilke spiller der har "skaffet" flest point med deres scoringer. Mindes at der var en der lavede noget lignende der viste at de mål Mos i sin tid scorede betød ret lidt i tabellen...Det giver dog måske bedre mening når der er spillere der score lidt mere end cirka 5 mål.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                        Lavede lige et lille eksperiment.
                        Så vidt jeg kan tælle har vi i foråret lavet 16 mål. Tillod mig at kigge videoen igennem og ved hvert må give en "pind" til dem der havde andel i målene, altså selvfølgelig et point til den der scorer og den der laver assist, men også til den der fremprovokerer et straffespark, skærmer en modstander af eller lignende. Det er selvfølgelig min egen subjektive vurdering og det skal også tages i betragtning at Falks soloture, kun har givet ham et point. Altså har det maksimalt været muligt at få 16 point ud fra forårets kampe: min point-tabel ser således ud:
                        1. Rasmus Falk 8 point
                        2. Martin Spelmann 7 point
                        3. Ari Skulason 5 point
                        4. Azer Busuladzic 3 point
                        4. Mikkel Desler 3 point
                        4. Kenneth Zohore 3 point
                        4. Daniel Høegh 3 point
                        8. Thomas Dalgaard 2 point
                        8. Lasse Nielsen 2 point
                        8. Emil Larsen 2 point
                        11. Håkon Skogseid 1 point
                        11. Hallgrimur Jonasson 1 point
                        11. Mathias Greve 1 point

                        Håber det giver mening. Man er velkommen til at lave en lignende tabel
                        Fed video(er).
                        Er ikke tilhænger af at hænge nogen ud men skidt af Emil ikke slår hverken Dalgaard, Zohore eller Desler for den sags skyld ... På niveau med vores to centerforsvarer...
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #13
                          Spændende med de lister i har lavet. De bekræfter mig i at Ari har sin berettigelse på holdet. Det har jeg nu syntes længe, men han står jo lidt for skud - Nogle gange mere berettiget end andre.
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Fed video(er).
                            Er ikke tilhænger af at hænge nogen ud men skidt af Emil ikke slår hverken Dalgaard, Zohore eller Desler for den sags skyld ... På niveau med vores to centerforsvarer...
                            Emil var aldrig en fighter, og hvis du kæmper om eksistensen scorer kun de, som er villige at skrabe, bide, slå, fighte og kaste lungerne på banen. Det er ikke hans mentalitet og derudover kommer hans motivationproblem på grund af hans særlige forhold til OB og fanserne. Måske han har talent, men talent uden vilje er intet. Så resultatet er god til at forklare. Det går ikke om "at hænge nogen ud", det går om at under disse betingelser en fyr som Emil vil ikke fungere.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              Spændende med de lister i har lavet. De bekræfter mig i at Ari har sin berettigelse på holdet. Det har jeg nu syntes længe, men han står jo lidt for skud - Nogle gange mere berettiget end andre.
                              Enig. Men der var også lys og skygge hos Ari. Jeg tænker det var ikke godt at han blev anfører. Hele året var der spiller med en stærkere udstråling og karisma i holdet og det gør det svær at opfylde anførerpositionen in holdets problematiske situation. Så det kunne god forklare hvordan han mistede konzentrationen sommetider og spillede ofte ikke sin bedst fodbold. Jeg ville gerne se en ny anfører i den næste sæson - og en "gamle" Ari.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X