Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Goalshow fra forårssæsonen 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Mit bud: Lavet efter samme kriterier, altså mål og assists, og så de særlige situationer/aktioner ud over det...
    (Har snydt, og brugt lidt hjælp fra http://www.superliga.dk/forside.html der ser man flere situationer omkring målene, feks. Kasper Larsens assist til Emil mod FcV i efteråret, det ser man ikke på videoen)

    Efteråret:

    Emil 6
    K. Larsen 5
    Ari 4
    Kryger 4
    Falk 3
    Spelmann 2
    Mikkelsen 2
    Desler 2
    Lado 2
    Bodul 2
    Ruud 1
    Kirkeskov 1
    Høegh 1
    L. Nielsen 1
    Schoop 1

    -

    Så har jeg lavet et bud på hvem der har kostet et mål, og/eller i hvert fald har været stærkt involveret, det er selvfølgelig selvmål, så er der dårlige halv-clearinger, straffespark, fjumre med bolden, de store svigt i opdækningen, eller afleveringer til modstanderen som de efterfølgende scorer på...

    K. Larsen 2
    Emil 2
    Toppel 2
    Ari 1
    Diarra 1

    (Forår følger)
    Last edited by Kaspernon; 14-06-2015, 20:10.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Mit bud: Lavet efter samme kriterier, altså mål og assists, og så de særlige situationer/aktioner ud over det...
      (Har snydt, og brugt lidt hjælp fra http://www.superliga.dk/forside.html der ser man flere situationer omkring målene, feks. Kasper Larsens assist til Emil mod FcV i efteråret, det ser man ikke på videoen)

      Efteråret:

      Emil 6
      K. Larsen 5
      Ari 4
      Kryger 4
      Falk 3
      Spelmann 2
      Mikkelsen 2
      Desler 2
      Lado 2
      Bodul 2
      Ruud 1
      Kirkeskov 1
      Høegh 1
      L. Nielsen 1
      Schoop 1

      -

      Så har jeg lavet et bud på hvem der har kostet et mål, og/eller i hvert fald har været stærkt involveret, det er selvfølgelig selvmål, så er der dårlige halv-clearinger, straffespark, fjumre med bolden, de store svigt i opdækningen, eller afleveringer til modstanderen som de efterfølgende scorer på...

      K. Larsen 2
      Emil 2
      Toppel 2
      Ari 1
      Diarra 1

      (Forår følger)
      Gjorde jeg også. Blandt andet den situation du nævner + nogle utydelige spillere til tider + fremtvingelser af straffespark. Men det er jo altid subjektive vurderinger. Det kan f.eks også diskuteres om man skal have point for fremtvingelse af hjørnespark... Har jeg nu ikke gjort, men fedt med flere øjne på, hvem der egentlig har andel i målene :-)
      En anden interessant ting ville jo være at se på hvem der oftest er skyld i målene der går ind... Men det tror jeg nu ikke jeg tør ;-)
      Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
      Kristian Morre

      Comment


        #18
        Forår:
        (For)

        Falk 6
        Ari 4
        Spelmann 4
        Desler 3
        Azer 3
        Emil 3
        Zohore 2
        Dalgaard 2
        Høegh 2
        Greve 1
        L. Nielsen 1

        -

        (Imod)

        Toppel 3
        Ari 3
        Skogseid 2
        Lucas 1
        L. Nielsen 1

        --------------

        Det må så samlet over sæsonen give:
        (for)

        Falk 9
        Emil 9
        Ari 8
        Spelmann 6
        Desler 5
        K. Larsen 5
        Kryger 4
        Azer 3
        Høegh 3
        Mikkelsen 2
        Bodul 2
        Lado 2
        Zohore 2
        Dalgaard 2
        L. Nielsen 2
        Greve 1
        Ruud 1
        Schoop 1
        Kirkeskov 1

        (imod)

        Toppel 5
        Ari 4
        Skogseid 2
        K. Larsen 2
        Emil 2
        Diarra 1
        Lucas 1
        L. Nielsen 1
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #19
          Ok, så er der jo ikke noget at komme efter...

          Har heller ikke talt det med, har egentlig bare taget mål og assists, og så kun kigget efter de særlige ting ellers, feks. Azer mod FcN, hvor han laver en smart finte og derefter smider en dyb stikning til Dalgaard, der vippe den videre til Spelmann som scorer... der får alle 3 en pind...

          Jeg har forsøgt med mål imod også, og der er et par spillere der skiller sig lidt ud, som du nok kan se...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Enig. Men der var også lys og skygge hos Ari. Jeg tænker det var ikke godt at han blev anfører. Hele året var der spiller med en stærkere udstråling og karisma i holdet og det gør det svær at opfylde anførerpositionen in holdets problematiske situation. Så det kunne god forklare hvordan han mistede konzentrationen sommetider og spillede ofte ikke sin bedst fodbold. Jeg ville gerne se en ny anfører i den næste sæson - og en "gamle" Ari.
            Jeg tror ikke at Ari laver flere fejl fordi at han er anføreren. Jeg er enig i at det kan være op og ned med ham, men sådan er det med alle spillere. Jeg var foreksempel ikke så glad for Spelmann i 2014. Det lavede han om på i dette forår. Det er heller ikke længe siden at Daniel Høegh fik en del kritik. Sådan går det op og ned. Jeg har set Ari prøve at peppe holdet op utallige gange og jeg synes også at han udtaler sig fint på holdets vegne. Jeg kunne ikke se andre i vores gamle trup end Daniel Høegh som skulle have det anfører bind. Jeg håber at det bliver på Ari i den kommende sæson.
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              #21
              Er der en skatterbas der har/vil lave et goalshow om det netop overstået forår? :-)

              Comment


                #22
                Højdepunkterne fra kampene er gjort private på youtube, og kan kun findes på OB's Facebook, hvilket har gjort mit arbejde med at finde højdepunkterne stort set umuligt :-( Derudover lavede OB selv en lignende video sidste sæson, så har indstillet mine projekter..

                Comment

                Working...
                X