Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
MoM, OB-RFC
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg1. Bossys IPA.
2. Spelmann.
3. Baloo.
4. Stiften.
5. Det manglende fnuller i min navle.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKan da umuligt være nogen fra os?!??Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...
Comment
-
Foran hvor jeg stod sad en mand på omkring de 50 han får min stemme .
Han startede efter få min med at bede de tilskuere som stod foran ham om at sætte sig ned , han fik besked om at stiften er en stemningstribune og at man derfor helst står op . Det svar var han ikke tilfreds med og brokkede sig , gennem hele kampen kæmpede han siddende , med flere armbevægelser end Lasse Nielsen og vippede fra side til side stadig med protester .. Se det er sgu udholdenhed og vilje , derfor får han min stemme .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Lige en update på sæsonens sidste stemmer:
Zohore - 4
Katten Baloo - 3
DH - 2
Bossys IPA - 1
Greve - 1
En der hedder "slet" - 1
Søren Berg - 1
Lasse Nielsen - 1
Fans - 1
En mand på omkring de 50 - 1
Falk - 1
Karl-Johan Johnson - 1
Fidusens mor - 1
Ole OB - 1Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDem der jublede da EfB scorede... det var en fin gennemtænkt jubel...
On topic: Høegh fik min stemme på stadion, ønsker knægten al held og lykke i uulanet
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægForan hvor jeg stod sad en mand på omkring de 50 han får min stemme .
Han startede efter få min med at bede de tilskuere som stod foran ham om at sætte sig ned , han fik besked om at stiften er en stemningstribune og at man derfor helst står op . Det svar var han ikke tilfreds med og brokkede sig , gennem hele kampen kæmpede han siddende , med flere armbevægelser end Lasse Nielsen og vippede fra side til side stadig med protester .. Se det er sgu udholdenhed og vilje , derfor får han min stemme .
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlægNu er jeg ikke 50 og har andre til at brokke sig, men stå pladserne er i siderne og i midten, så er den vil ikke længere stemningstribune eller ej.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment