Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MoM, OB-RFC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Dem der jublede da EfB scorede... det var en fin gennemtænkt jubel...
    Haha! Ja det tænkte jeg også på... En 9. plads er selvfølgelig også bedre end 10. så måske det var dét folk jublede over - eller noget...

    Comment


      #17
      Klart Søren Berg.. Han leverede de blomster til Daniel Høegh, til perfektion! Smukt!

      Spøg til side. Jeg tror at Zohore får den i dag.. Tomasen lavede et lækkert indhop.

      Comment


        #18
        Daniel Høegh herfra.. Han bliver sgu savnet.. Og fra stadion så Zohore også udmærket ud..

        Comment


          #19
          Lasse Nielsen

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Kan da umuligt være nogen fra os?!??
            Jeg sad på langsiden, og jeg lover dig, at der var masser der var tilfredse med det.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
              1. Bossys IPA.
              2. Spelmann.
              3. Baloo.
              4. Stiften.
              5. Det manglende fnuller i min navle.
              Synes egentlig også Spelmann gør det godt i dag... Det var tydeligt at se når kameraerne var på ham at han var meget fokuseret, der var ikke tid til ungerne omkring ham eller noget, der blev stirret bold... Han kunne godt have vunder kampen med øjnene i dag, men blev desværre forstyrret af solen, ærgerligt, ikke mindst fordi han 2 gange så bolden inde, men der var ikke nok kraft bag de kig han får sent afsted, og han måtte desværre se den trille ud over baglinjen... men stærk indsats, altså set ud fra det synspunkt er han mere eller mindre med i det hele i dag...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #22
                Zohore
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Kan da umuligt være nogen fra os?!??
                  Om så det koster os en placering og en million, er det jo altid en fornøjelse, når Brøndby taber. Det er et urinstinkt forankret i vores underbevidsthed, som får os til at juble. Der går så lige nogle sekunder, før fornuften træder til og fortæller at det faktisk er noget lort at Brøndby er kommet bagud. Men da er det jo allerede for sent at gøre om.:-)
                  Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

                  Comment


                    #24
                    ..og jeg stemmer på Zohore..
                    Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

                    Comment


                      #25
                      Foran hvor jeg stod sad en mand på omkring de 50 han får min stemme .
                      Han startede efter få min med at bede de tilskuere som stod foran ham om at sætte sig ned , han fik besked om at stiften er en stemningstribune og at man derfor helst står op . Det svar var han ikke tilfreds med og brokkede sig , gennem hele kampen kæmpede han siddende , med flere armbevægelser end Lasse Nielsen og vippede fra side til side stadig med protester .. Se det er sgu udholdenhed og vilje , derfor får han min stemme .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #26
                        Greve. Hans bedste kamp indtil videre.

                        Comment


                          #27
                          Lige en update på sæsonens sidste stemmer:

                          Zohore - 4
                          Katten Baloo - 3
                          DH - 2
                          Bossys IPA - 1
                          Greve - 1
                          En der hedder "slet" - 1
                          Søren Berg - 1
                          Lasse Nielsen - 1
                          Fans - 1
                          En mand på omkring de 50 - 1
                          Falk - 1
                          Karl-Johan Johnson - 1
                          Fidusens mor - 1
                          Ole OB - 1
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Dem der jublede da EfB scorede... det var en fin gennemtænkt jubel...
                            Ikke rigtigt, dem der sad omkring mig var også, jamen det er da ikke godt... så kan det godt ske vi hader brøndby, men i dag var det faktisk noget lort de ikke fik bare et point...

                            On topic: Høegh fik min stemme på stadion, ønsker knægten al held og lykke i uulanet

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Foran hvor jeg stod sad en mand på omkring de 50 han får min stemme .
                              Han startede efter få min med at bede de tilskuere som stod foran ham om at sætte sig ned , han fik besked om at stiften er en stemningstribune og at man derfor helst står op . Det svar var han ikke tilfreds med og brokkede sig , gennem hele kampen kæmpede han siddende , med flere armbevægelser end Lasse Nielsen og vippede fra side til side stadig med protester .. Se det er sgu udholdenhed og vilje , derfor får han min stemme .
                              Nu er jeg ikke 50 og har andre til at brokke sig, men stå pladserne er i siderne og i midten, så er den vil ikke længere stemningstribune eller ej.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
                                Nu er jeg ikke 50 og har andre til at brokke sig, men stå pladserne er i siderne og i midten, så er den vil ikke længere stemningstribune eller ej.
                                Hvis man vil sidde på stiften er det nok en god ide at rykke ud til en af siderne , eller ned på de forreste pladser og ikke sætte sig helt oppe ad ståpladserne , ellers må man sgu finde sig i at folk står op .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X