Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom fck-ob

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mom fck-ob

    Så desværre ikke kampen men det skal da ikke forhindre mig i at lave en MOM tråd

    stem

    #2
    Toppel bedste OB'er i følge Tipsbladet

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...n-mur-i-parken

    Comment


      #3
      Synes Ari var bedst - Selvom han ikke stod skide godt i den mur.

      Desler, Greve og Toppel gjorde det også lidt bedre end resten. Kun Zohore og Dalgaard faldt igennem med et brag da de kom på banen. God kamp men skidt resultat.
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        #4
        Kunne godt have været fristet af at give den til Toppel, men det var ikke ret heldigt omkring målet, som bliver afgørende, og der var også optakt til "skovtur" et par gange... Havde Emil scoret og gidet tackle/stoppe/forstyrre FcK bare én gang når han havde muligheden i deres omstillinger, så kunne jeg som også have fundet på at give den til ham... Det samme med Falk, løb han ikke ind i en blindgyde de gange han(stadig) gør, var han også kandidat...

        Desler havde det lidt sværere i dag end vi oftest har set det, og han fik nogle store hug igennem kampen, troede faktisk han ville blive skiftet ud, men han "slog" godt fra sig, og viste den vanlige fight og indstilling, og vores unge ven præsterer vel tæt på en fejlfri kamp... Det er befriende for det første at se en spiller der har taget så få forkerte beslutninger på en sæson at de kan tælles på en enkelt hånd, men at det samtidig er fra en af holdets yngste, det er imponerende, i særdeleshed taget holdets forfatning i betragtning... Han optræder som en erfaren herre, med det unge gå på mod...

        Jeg var imponeret af Falk den første tid vi rigtig så ham, men jeg tror faktisk Desler har overhalet ham der på min liste...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #5
          Desler.

          Spelmann banker også på igen.
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #6
            Spelmann.

            Comment


              #7
              Forstår ikke hvordan Toppel kan få den? Manden droppede igen igen, det kan flere gode redninger ikke gøre op for. Det er ham der styrer muren, selvfølgelig skal der være 5 mand i den, når det er så tæt på. Og så var det et ret skidt skud, den skal han sku nappe.

              Ari er også mit bud

              Comment


                #8
                Ari er bedre end længe,

                men jeg giver min til Desler
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #9
                  Jeg må også give Ari den. Sikker i defensiven og bedre i kombinationsspillet end hidtil. Kommer til flere indlæg dee med skarpere angribere kunne være blevet farligere specielt i 1. Halveg. Derudover spiller de 3 nede bagi rigtig flot og Emil havde været MOM, hvis ikke han havde brændt 1 meter fra mål. Det er sgu for uskarpt!

                  Comment


                    #10
                    Ari var overraskende nok den bedste OB 'er i går. Desler kommer tæt på

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                      Forstår ikke hvordan Toppel kan få den? Manden droppede igen igen, det kan flere gode redninger ikke gøre op for. Det er ham der styrer muren, selvfølgelig skal der være 5 mand i den, når det er så tæt på. Og så var det et ret skidt skud, den skal han sku nappe.

                      Ari er også mit bud
                      Toppel sætter muren fint. Han kan jo ikke gøre for, at Ari ikke kan følge instruktioner. Når han sætter muren dækker den venstre side. Så skal Toppel have højre. Men Ari vælger at tage et uforklarligt skridt til siden, så Brandur Olsen får en åbning til skud i murens side, hvor Toppel ikke kan nå ud.

                      Så nej, det er ikke et "drop" af Toppel, og Ari koster et mål (efter en i øvrigt god kamp).

                      Edit: Se selv: http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Sup.../25/190412.htm
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Toppel sætter muren fint. Han kan jo ikke gøre for, at Ari ikke kan følge instruktioner. Når han sætter muren dækker den venstre side. Så skal Toppel have højre. Men Ari vælger at tage et uforklarligt skridt til siden, så Brandur Olsen får en åbning til skud i murens side, hvor Toppel ikke kan nå ud.

                        Så nej, det er ikke et "drop" af Toppel, og Ari koster et mål (efter en i øvrigt god kamp).

                        Edit: Se selv: http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Sup.../25/190412.htm
                        Ari ser ikke godt ud nej, men mener stadig Toppel skal tage den der. Det er et fesent spark af brandur, den skal han kunne nå.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Toppel sætter muren fint. Han kan jo ikke gøre for, at Ari ikke kan følge instruktioner. Når han sætter muren dækker den venstre side. Så skal Toppel have højre. Men Ari vælger at tage et uforklarligt skridt til siden, så Brandur Olsen får en åbning til skud i murens side, hvor Toppel ikke kan nå ud.

                          Så nej, det er ikke et "drop" af Toppel, og Ari koster et mål (efter en i øvrigt god kamp).


                          Edit: Se selv: http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Sup.../25/190412.htm
                          Ari er jo ikke en del af muren, han følger bare sin mand!

                          Comment


                            #14
                            Jeg giver den til Daniel Høegh. Jeg synes han kom i vejen for rigtig, rigtig meget i går.
                            Ari synes jeg også spillede fint, og efter at have set frisparket igen for et øjeblik siden, mener jeg heller ikke målet er hans. Han dækker af for Christian Poulsen, så han ikke kan spilles fuldstændig fri på frisparket.

                            Comment


                              #15
                              Problemet er nok at der ikke bliver kommunikeret godt nok - Toppel siger at han normalt vil have 4 mand i muren, så hvis Ari ikke indgår i muren (fordi han har øje på en fck-spiller), så mangler der en anden, ærgerligt :-(

                              Comment

                              Working...
                              X