Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: FCK-OB, 25-05-2015

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Ikke god nok

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Som i 98 % af hans kampe .. Er stadig ikke pjattet med at der blev forlænget med ham .. Håber godt nok det blot er for at fylde reservebænken
    Jeg er helt enig. Han hører til på et tophold i 1.division. Men Kent og Jesper kender ham fra de fælles Horsens år, så jeg frygter han af den grund får for lang snor. Han har som Diarra, Skogseid og diverse abgrebsflop intet at gøre i en trup med ambitioner.
    Bolden er rund

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
      Væk med lykkeriderne oppe foran, og vores islandske "anfører"
      ...og Mads Droppel må gerne tage sin VVS-gerning op igen.

Ville egentlig gerne beholde Dalgaard lidt endnu. Tror godt Kent kunne få noget ud af ham. KZ kan godt fise af.

Comment

Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
        Det var sådan en kamp hvor vi havde fået et point med hjem, hvis vi havde haft en bedre målmand, og sådan en kamp hvor vi havde taget alle tre point i, hvis vi havde haft en bedre angriber.
        Synes det er svært at sige at Dalgaard ikke er en god angriber. Man bliver ikke topscorer i Superligaen som følge af tilfældigheder.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kloster Se indlæg
          Jeg er helt enig. Han hører til på et tophold i 1.division. Men Kent og Jesper kender ham fra de fælles Horsens år, så jeg frygter han af den grund får for lang snor. Han har som Diarra, Skogseid og diverse abgrebsflop intet at gøre i en trup med ambitioner.
          Azer har da ikke været i ACH eller er der noget jeg har overset eller glemt
          Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Azer har da ikke været i ACH eller er der noget jeg har overset eller glemt
            Kom fra Vejle og har aldrig været i Horsens men den slags fakta hører ikke hjemme i en debat hvor man ønsker at fremme sit eget synspunkt med skarpsindige antagelser/formodninger/ideer etc etc .....
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Tja ret enig , men måske ville det også have pyntet hvis vi havde en træner som turde starte med bare en enkelt angriber især når nedrykning ikke er et tema mere . Men det viser blot at Ove ikke magter andet end sin busparkering .
              Håbløs kritik. OB kunne ligeså godt have vundet.. Nr. 7 er bare helt blottet fra selvtillid og brænder fra 1 meters afstand fra målet..
              Hverken KZ eller TD fra start havde ændret på noget som helst.. Med Spelmann på toppen kan man rent faktisk organisere et pres.

Comment

http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...ed-lynscoring/

kæmpe hul i muren ... Kommer der et sammendrag ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...ed-lynscoring/

kæmpe hul i muren ... Kommer der et sammendrag ..
                  Hvad mon det var Ari tænkte på..? Hans kugler, hans Tipskupon, hans frisure..? det er heller ikke meget hjælp Toppel får...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Hvad mon det var Ari tænkte på..? Hans kugler, hans Tipskupon, hans frisure..? det er heller ikke meget hjælp Toppel får...
                    sad på krølben og kaldte scoringen da jeg så skula stå yderst i muren.....og ganske rigtigt den er på skulas kappe og lidt på Droppels.....
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

Comment

nu fik jeg ikke set ret meget mere end de sidste 10 min....hvordan var kampen, gjorde vi det ok og var vi rimeligt med eller snakker vi total fck dominans?

Comment

Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                        Håbløs kritik. OB kunne ligeså godt have vundet.. Nr. 7 er bare helt blottet fra selvtillid og brænder fra 1 meters afstand fra målet..
                        Hverken KZ eller TD fra start havde ændret på noget som helst.. Med Spelmann på toppen kan man rent faktisk organisere et pres.
                        Enig. Hverken Dalgaard eller Zohore havde pyntet i startopstillingen med det niveau de begge har pt.. Spelmann gør det rigtig godt på den position. Der er god bevægelse, hvilket skaber plads til Falk og EL. En angriber som måske også vil kunne bruges i den rolle næste sæson hvis/når Spelmann rejser er Rasmus Festersen, som også har en ganske god løberadius krydret med fin teknik og målnæse.

Comment

Nogen der har fundet et sammendrag..?
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                            Enig. Hverken Dalgaard eller Zohore havde pyntet i startopstillingen med det niveau de begge har pt.. Spelmann gør det rigtig godt på den position. Der er god bevægelse, hvilket skaber plads til Falk og EL. En angriber som måske også vil kunne bruges i den rolle næste sæson hvis/når Spelmann rejser er Rasmus Festersen, som også har en ganske god løberadius krydret med fin teknik og målnæse.
                            Helt enig med hensyn til Festersen, jeg tror også han er den helt rigtige for os i OB.
                            Jeg ved ikke om jeg har helt givet op på Dalgaard, men Zohore må til gengæld gerne smutte igen - hellere i dag end i morgen.
                            Det lyder måske også lidt hårdere end det var tilsigtet, men jeg synes overhovedet ikke han har bidraget med noget positivt indtil nu.

Comment

Ærgerligt resultat i en ellers fin kamp fra vores side, fint at holdet fungerer så godt med både Desler og Greve i start 11, lover godt for næste sæson.

Håber at Toppel bliver i OB, at JH kan få krejler pungen op og tilbyde ham en noget bedre løn end en rørlægger.

Ser gerne en endnu bedre målmand i OB, men Toppel er en super "reserve" hvis indkøbet flopper "set før" også en fantastisk gardering ved formnedgang skade, og en god konkurrent for en evt. ny 1. målmand.

Kunne godt have reddet frisparket, men et drop vil jeg nu ikke kalde det.

Comment

Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                                Ærgerligt resultat i en ellers fin kamp fra vores side, fint at holdet fungerer så godt med både Desler og Greve i start 11, lover godt for næste sæson.

Håber at Toppel bliver i OB, at JH kan få krejler pungen op og tilbyde ham en noget bedre løn end en rørlægger.

Ser gerne en endnu bedre målmand i OB, men Toppel er en super "reserve" hvis indkøbet flopper "set før" også en fantastisk gardering ved formnedgang skade, og en god konkurrent for en evt. ny 1. målmand.

Kunne godt have reddet frisparket, men et drop vil jeg nu ikke kalde det.
                                vandrørene siger omkring vores VVS'er at det ikke kun er lønnen der er problemet.
                                hvad jeg har hørt så stopper han hvis OB køber en målmand som stort set er garanteret en startplads

en Haugaard/Dahlin lignende situation

Comment

Working...
                                X