Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Holdet 2015/2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægSynes jeg godt nok er er en skam.
MvT
hvad jeg har hørt skulle han være et meget større talent.
og nu kan man sige at JJT og MP afløser EPJ og Schoop.
Så skal man vel kun hente en Målmand samt erstatte de spillere som bliver solgt.
håber på mere dog men truppen er vel stor nok i antalLast edited by fmprOB; 22-05-2015, 13:44.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægOusager og Hakon 27 år
Spelmann 28 år
Dalgaard 31 år
Toppel 32 år
Som det ser ud nu, så bliver der en enkelt over 30 år tilbage, samt 4 over 24 år... mon ikke der bliver hentet lidt erfaring ind...
Comment
-
Holdet skal spilles sammen i Sverige. Bla mod Nottingham Forrest
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ske-nottingham
Comment
-
Der bliver talt meget om Radza, men personligt kende jeg faktisk ikke så meget til ham. Er der nogen der kan komme med en mere eller mindre detaljeret vurdering af ham? Er han en 'råber', hvordan er han med fødderne, shotstopping, ageren i feltet etc.?
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægDer bliver talt meget om Radza, men personligt kende jeg faktisk ikke så meget til ham. Er der nogen der kan komme med en mere eller mindre detaljeret vurdering af ham? Er han en 'råber', hvordan er han med fødderne, shotstopping, ageren i feltet etc.?
MvTBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægDer bliver talt meget om Radza, men personligt kende jeg faktisk ikke så meget til ham. Er der nogen der kan komme med en mere eller mindre detaljeret vurdering af ham? Er han en 'råber', hvordan er han med fødderne, shotstopping, ageren i feltet etc.?
MvT
Som målmand er han vist mest en shot-stopper, som er god med fødderne. Vidst nok rigtig god endda. Han er god i én-mod-én situationer, men har ikke særlig stor rækkevidde. Igen er hans højde nok hans primære problem, hvilket måske delvist forklarer hvorfor han er gledet lidt ud omkring U-landsholdet. Eks. Busk, Rønnow, Haugaard og Højlund er vokset fra ham.
Hvis jeg skulle komme med et bud på hvem han ligner som type (ikke målt på niveau/potentiale, men type), ville jeg sige Lasse Heinze eller Steffen Rasmussen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlægKan da godt fremlægge mit indtryk, da jeg kender flere der tidligere har spillet sammen med ham. Af hvad jeg ved er han en moderne målmand, og han har, som det bliver nævnt, teknikken i orden. Han er ikke så høj (1.84), og har derfor ikke sine spidskompetencer i luftrummet. Han er, ligesom Toppel, en smule usikker når han skal gribe i det lille felt.
Som målmand er han vist mest en shot-stopper, som er god med fødderne. Vidst nok rigtig god endda. Han er god i én-mod-én situationer, men har ikke særlig stor rækkevidde. Igen er hans højde nok hans primære problem, hvilket måske delvist forklarer hvorfor han er gledet lidt ud omkring U-landsholdet. Eks. Busk, Rønnow, Haugaard og Højlund er vokset fra ham.
Hvis jeg skulle komme med et bud på hvem han ligner som type (ikke målt på niveau/potentiale, men type), ville jeg sige Lasse Heinze eller Steffen Rasmussen.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægTak for info. Umiddelbart er det jo ikke så godt med manglende rækkevidde, men Iker Casillas er 1.85 og Kasper Schmeichel er også 1.85, så måske de ikke har den store betydning. Arbejde i feltet handler også tit om timing og teknik. Højde gør det ikke alene. Toppel er 1.92 og er jo ikke nogen konge i feltet.
MvT
Comment
Comment