Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet 2015/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Jeg glæder mig i det hele taget til den nye sæson på en måde jeg ikke har gjort længe. Jeg var altid lidt loren ved Troels (senere meget loren). Kent er et scoop af de store. Signingen af ham og Bredal burde starte jeres JH-barometre på mindst fire...

    Men en målmand, måske et angriberbytte, og en midterforsvarer ville ikke gøre noget. Jeg har svært ved at se en LN-KL-akse sætte verden i brand.
    samme her. Glæder mig helt vildt. Men som du siger ville en oprydning plus 3 nye som du nævner ikke gøre noget...
    Jeg er heller ikke tryg ved LN/KL/HJ skal deles om det forsvar

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Jeg glæder mig i det hele taget til den nye sæson på en måde jeg ikke har gjort længe. Jeg var altid lidt loren ved Troels (senere meget loren). Kent er et scoop af de store. Signingen af ham og Bredal burde starte jeres JH-barometre på mindst fire...

      Men en målmand, måske et angriberbytte, og en midterforsvarer ville ikke gøre noget. Jeg har svært ved at se en LN-KL-akse sætte verden i brand.
      Enig - trænerteamet er super, holdet er godkendt men truppen er tynd på for mange pladser. Jeg frygter lidt at det kan give problemer, at spillerne ca. 14-23 i truppen er for dårlige til at give et godt nok træningsklima, som kan gøre holdet helt klar til kampene i weekenden, hvor modstanden bare er noget helt andet. Det er sgu ikke svært for forsvaret at dæmme op for Thomas Mikkelsen og Lasse Kryger i træningssituationerne - men de er så heller ikke med til udvikle forsvarets kompetencer.

      Comment


        Tilgengæld så burde LN KL altså være garant for et par mål hvis Ari og Emil kan fortsætte den opadgående kurve omkring dødbolde.. Og på trods af alle mine forbehold omkring KL så var der altså ikke meget i luften som den mand ikke har fuldstændig styr på...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
          Tilgengæld så burde LN KL altså være garant for et par mål hvis Ari og Emil kan fortsætte den opadgående kurve omkring dødbolde.. Og på trods af alle mine forbehold omkring KL så var der altså ikke meget i luften som den mand ikke har fuldstændig styr på...
          I luften har vi virkelig forberet os marakt med Kaspers hjemkomst. Opspillet som Daniel kunne begynde har vi ikke mere, men det er også derfor at det er vigtigt at vi har skrevet med El Makrini. Han skal, sammen med Falk og den anden CM, ned og hente bolden og starte opspillet - JJT er i det spil også en vigtig brik.
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            Kan det passe at Falkesgaard ikke har sin egen tråd? Jeg kunne i hvert fald ikke finde en, så poster det her:

            http://www.bold.dk/nyt/falkesgaard-s...spilletid-i-ob

            Comment


              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
              Kan det passe at Falkesgaard ikke har sin egen tråd? Jeg kunne i hvert fald ikke finde en, så poster det her:

              http://www.bold.dk/nyt/falkesgaard-s...spilletid-i-ob
              Har lige postet det. Men du skulle også helt om på side 3 For at finde den....

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Har lige postet det. Men du skulle også helt om på side 3 For at finde den....
                Jeg brugte søgefunktionen uden held

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                  Jeg brugte søgefunktionen uden held
                  He he

                  Comment


                    Falke
                    Lund Lasse Kasper Ari
                    Makrine JJT
                    Desler Festersen AKJ
                    Zohore

                    ...Det bliver godt!! Og så er der også plads til at afskippe Falk og Emil

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bageren Se indlæg
                      Falke
                      Lund Lasse Kasper Ari
                      Makrine JJT
                      Desler Festersen AKJ
                      Zohore

                      ...Det bliver godt!! Og så er der også plads til at afskippe Falk og Emil
                      Det bliver super godt. Lige en klassemålmand også. Så burde den hedde top 6 i år

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Det bliver super godt. Lige en klassemålmand også. Så burde den hedde top 6 i år
                        Glæder mig sindssygt (hej Poul) til at se hvem der bliver vores nye keeper. Det eneste jeg 'mangler' for at være helt tryg er en midtstopper med kvalitet. Får vi skade til LN eller KL, så vi lidt tynde ud.

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Det bliver super godt. Lige en klassemålmand også. Så burde den hedde top 6 i år
                          Det mener jeg ikke. Blandt. de 4 bagerste er der ingen som er top 6 klasse. Ari kan intet fremad og dårlig i afleveringerne og ikke super i taklinger, LN satser, er teknisk dårlig men har en god indstilling.
                          KL er nok en komming mand, men har endnu ikke top 6 klasse. Lund blev vejet og fundet for let i FCV og erstattet af en Finne.
                          De øvrige er unge og på vej, eller under top 6 niveau. Tvivler på at Makrine alene kan holde holdet i toppen, men kender ham ikke så der er vel en lille mulighed for top 6.
                          Med det hold så sælger jeg det meget gerne for en 6. plads.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Det mener jeg ikke. Blandt. de 4 bagerste er der ingen som er top 6 klasse. Ari kan intet fremad og dårlig i afleveringerne og ikke super i taklinger, LN satser, er teknisk dårlig men har en god indstilling.
                            KL er nok en komming mand, men har endnu ikke top 6 klasse. Lund blev vejet og fundet for let i FCV og erstattet af en Finne.
                            De øvrige er unge og på vej, eller under top 6 niveau. Tvivler på at Makrine alene kan holde holdet i toppen, men kender ham ikke så der er vel en lille mulighed for top 6.
                            Med det hold så sælger jeg det meget gerne for en 6. plads.
                            Med en topmålmand tror jeg på Top 6 nu. Jeg er dog 100% enig i at vi ser tynde ud nede bag ved... Meget afhænger vel også af om Falk sælges..
                            Og lad os nu se om Ari bliver 1. Valg på VB. jeg er ikke sikker..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Med en topmålmand tror jeg på Top 6 nu. Jeg er dog 100% enig i at vi ser tynde ud nede bag ved... Meget afhænger vel også af om Falk sælges..
                              Og lad os nu se om Ari bliver 1. Valg på VB. jeg er ikke sikker..
                              Jeg tror, vi er meget stærket i denne transfervindue.
                              Vi har en god forberedelse, fordi holdet er tilsammen tidlig.
                              I angrebet er nu en helt anden kvalitet. (Lad os håbe at AKJ kommer lige nu).
                              Tænker at forsvaret er også helt o.k.. KL er ikke så stærk som DH, men med MEM som forbindelsesled og et angreb, som kan presse modstanderen hårdt står vi nu godt der.
                              Jeg forventer også noget af OL, fordi han ikke var nogen nødløsning (som så ofte i de seneste transfervinduer), men i stedet vores første transfer da Kent ville have ham eksplicit. Og hvis jeg ser antallet af vb´s vi har er jeg sikker at mindst én blomstre op under Kent.
                              Nu kun en god målmand, og jeg er sikker at vi vil spille en stærk sæson.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Ousager Stopper
                                -
                                Toppel
                                Kontrakt udløb
                                -
                                Radza
                                Kirkeskov
                                Hallgrimur
                                Lasse Nielsen
                                Diarra
                                Kryger
                                JBL
                                EPJ
                                Kontrakt udløb
                                -
                                Høegh
                                solgt
                                -
                                Skogseid
                                hjem til Norge
                                -
                                Emil
                                Spelmann
                                solgt
                                -
                                Lucas
                                Azer
                                Desler
                                Ari
                                Anders Thomsen kontrakt forlænget (+)
                                Falk
                                Dalgaard
                                retur til Holland
                                -
                                Lado
                                Greve
                                Zohore
                                kontrakt forlænget
                                (+)
                                Mikkelsen
                                retur fra udleje
                                +
                                Falkesgaard hentet gratis fra bifs overskudslager +
                                JJT
                                op fra egne rækker
                                +
                                MP
                                op fra egne rækker
                                +
                                Oliver Lund Hentet i FCV +
                                Mohamed El Makrini Transferfri (fra SC Cambuur) +
                                Kasper Larsen retur fra leje (Astana) + 1 årig forlængelse +
                                Rasmus Festersen Hentet i FCV +
                                Anders "AK47" Jacobsen fri transfer hentet i AAB fra 1/1-2016
                                (+)
                                nu er han jo ikke tiltrådt endnu - men en handel indgået i dette vindue....og mon ikke de finder en løsning inden 1 september.....det vil jeg tro.

                                Angrebet begynder bestemt at ligne noget efterhånden.

                                Comment

                                Working...
                                X