Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet 2015/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    ...og istedet for Remmer købe en kvalitets kantspiller mere!!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bageren Se indlæg
      AKJ, Remmer og Macena var sådan set bare "placeholders" for spiller typer der kunne glide ind. Jeg mener holdet ville se fornuftigt ud med disse tilføjelser.

      Måske kunne man droppe Remmer, og lade backen gå i udbud til Pedersen, Momo, Jensen, Desler.
      så gerne vi ikke skulle ud i flere troels bech'sk omskolinger af spillere....Pedersen kender jeg ikke niveauet på - og håber bestemt han får sig noget spilletid - men igen ser jeg det lidt som med jjt - der måtte gerne være lidt erfaring til at støtte op

      Comment


        Desler skal ikke spille back. Han skal spille på midten helst kant. Vi har brug for hans gennembrud fremme på banen.

        Comment


          Vi skal have Lumb som VB. Vi må erkende at hverken AS eller MK er gode nok. FCV kan så købe en af de 2 fra os.

          Comment


            Inden kamp 1 i juli bør vi hente en keeper, en CB og en def midt.

            Det er heller ikke et stort "krav" i og med Toppel, Høegh og Spelmann er væk.

            Så kan der blive noget oppe foran hvis/når der smutter nogen, men nedenstående kan godt sendes på banen.

            "NY"

            HJ LN "NY" AS

            MD AB "NY" EL

            RF KZ

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Inden kamp 1 i juli bør vi hente en keeper, en CB og en def midt.

              Det er heller ikke et stort "krav" i og med Toppel, Høegh og Spelmann er væk.

              Så kan der blive noget oppe foran hvis/når der smutter nogen, men nedenstående kan godt sendes på banen.

              "NY"

              HJ LN "NY" AS

              MD AB "NY" EL

              RF KZ
              Håber ikke at se HJ på backen. Hans boldomgang er mildest talt elendig. Den eneste plads jeg ser til ham er midtstopper.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bageren Se indlæg
                Håber ikke at se HJ på backen. Hans boldomgang er mildest talt elendig. Den eneste plads jeg ser til ham er midtstopper.
                Enig, HJ er ikke drømmeløsningen på Højre back. Det bliver nok løst meget som Skogseid gjorde det........men det kan lade sig gøre på den korte bane.

                Ser egentlig ikke HJ i Idealopstillingen, men som en rigtig fin trupspiller fordi han er så "polyvant". Han kan altid gå ind og dække af i en kamp på næsten hvilken som helst plads uden at falde totalt igennem.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Enig, HJ er ikke drømmeløsningen på Højre back. Det bliver nok løst meget som Skogseid gjorde det........men det kan lade sig gøre på den korte bane.

                  Ser egentlig ikke HJ i Idealopstillingen, men som en rigtig fin trupspiller fordi han er så "polyvant". Han kan altid gå ind og dække af i en kamp på næsten hvilken som helst plads uden at falde totalt igennem.
                  +1

                  Comment


                    Nu har jeg set Jonasson i en del kampe på HB for SDJ, og han er i hvert fald en klasse over Skogseid, defensivt og afleveringsmæssigt. Der hvor han kunne få problemer, er når han skal angribe. Han er stationær af en back og være, og ikke den "moderne" højreback, der kommer i overlap for at give overtal på kanten.

                    Kent har konsekvent spillet med offensive backs i AAB, og mon ikke han fortsætter her? Hvis han gør, er HJ ikke løsningen. Men han skal da slet ikke spille midterforsvar. Han faldt totalt igennem i de par kampe, hvor han spillede derinde. Han har jo ikke noget hovedspil!
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Nu har jeg set Jonasson i en del kampe på HB for SDJ, og han er i hvert fald en klasse over Skogseid, defensivt og afleveringsmæssigt. Der hvor han kunne få problemer, er når han skal angribe. Han er stationær af en back og være, og ikke den "moderne" højreback, der kommer i overlap for at give overtal på kanten.

                      Kent har konsekvent spillet med offensive backs i AAB, og mon ikke han fortsætter her? Hvis han gør, er HJ ikke løsningen. Men han skal da slet ikke spille midterforsvar. Han faldt totalt igennem i de par kampe, hvor han spillede derinde. Han har jo ikke noget hovedspil!
                      Med det vi har set indtil nu fra Kents side, så tror jeg også at HJ går en fremtid i møde som breddespiller - jeg tror tilgengæld at han bliver den ikke start elleve spiller som ender med at få mest spilletid i næste sæson.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Nu har jeg set Jonasson i en del kampe på HB for SDJ, og han er i hvert fald en klasse over Skogseid, defensivt og afleveringsmæssigt. Der hvor han kunne få problemer, er når han skal angribe. Han er stationær af en back og være, og ikke den "moderne" højreback, der kommer i overlap for at give overtal på kanten.

                        Kent har konsekvent spillet med offensive backs i AAB, og mon ikke han fortsætter her? Hvis han gør, er HJ ikke løsningen. Men han skal da slet ikke spille midterforsvar. Han faldt totalt igennem i de par kampe, hvor han spillede derinde. Han har jo ikke noget hovedspil!
                        Og at HJ er en klasse over Skogseid betyder desværre ikke så mange. Vi har brug en hb som er mindst 2 klasser over Skogseid, da Skogseid skuffede både offensive og defensive
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Og at HJ er en klasse over Skogseid betyder desværre ikke så mange. Vi har brug en hb som er mindst 2 klasser over Skogseid, da Skogseid skuffede både offensive og defensive
                          Enig. Dalsgaard fra AAB, eller Remmer fra FCK (evt. på lån) ville være drømmen.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Nu har jeg set Jonasson i en del kampe på HB for SDJ, og han er i hvert fald en klasse over Skogseid, defensivt og afleveringsmæssigt. Der hvor han kunne få problemer, er når han skal angribe. Han er stationær af en back og være, og ikke den "moderne" højreback, der kommer i overlap for at give overtal på kanten.

                            Kent har konsekvent spillet med offensive backs i AAB, og mon ikke han fortsætter her? Hvis han gør, er HJ ikke løsningen. Men han skal da slet ikke spille midterforsvar. Han faldt totalt igennem i de par kampe, hvor han spillede derinde. Han har jo ikke noget hovedspil!
                            er helt enig , netop det jeg påpegede da vi hentede ham og derfor jeg påstod at det måtte være til cm han var hentet , da han på hb blot var en grå mus i sønderjydske
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Falkesgaard har fået nummer 0 på trøjen
                              Det ligger så meget i kortene at vi skal have en klar 1. Målmand

                              http://www.ob.dk/ligatruppen/spillerstatistik.aspx

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Falkesgaard har fået nummer 0 på trøjen
                                Det ligger så meget i kortene at vi skal have en klar 1. Målmand

                                http://www.ob.dk/ligatruppen/spillerstatistik.aspx
                                helt sikkert...det er der vel heller ikke mane der har været, eller er i tvivl om det. Spørgsmålet er vel om der skal Rønnow eller noget andet på trøjen...jeg gætter stadig på Rønnow
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X