Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Reserveligaen: OB-BIF Live på Kanalsport kl. 15
Collapse
X
-
Bakspejlet: Med det Zohore og Dalgaard har vist i dag, så bebrejder jeg ikke OP at se bort fra dem i kampen mod FCM. De virker ikke suppeklar. Dog med et par plusser ud fra Dalgaard. Zohore har haft sine muligheder i kampen, men han virker uskarp og ugidelig.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Jeg er ret enig. Zohore var ugidelig i sit genpres og ekstremt stationær. Dalgaard arbejdede ok, men får ikke meget ud af det udover et mål, som der dømmes offside på. Hasan trådte ind og sparkede bolden i mål, selvom den var gået ind alligevel, og stod så offside. Tåbeligt lavet.
Zohore spiller tydeligvis kun for sig selv, men når han fik bolden, får han taget nogle gode raids i 2. halvleg og har et par ok afslutninger.
Vil kun fremhæve:
- JJT som gør det rigtigt godt, godt blik for medspillerne.
- Barrett gør det fint på central midt, især 1. halvleg.
- Ousager stod fint.
- EPJ var ok defensivt på højre back.
Der er ikke så meget at sige om resten, det var ret meget alibifodbold, da vores centrale midt var klart mest toneangivende. Kirkeskov havde jeg forventet mere fra, uden han dog faldt i gennem.
Jeg forstår dog godt at Ove foretrækker Spelmann som frontløber. Zohore er ugidelig uden bold, og Dalgaard mangler fart og virker uatletisk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægBakspejlet: Med det Zohore og Dalgaard har vist i dag, så bebrejder jeg ikke OP at se bort fra dem i kampen mod FCM. De virker ikke suppeklar. Dog med et par plusser ud fra Dalgaard. Zohore har haft sine muligheder i kampen, men han virker uskarp og ugidelig.
MvT817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment