Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Reserveligaen: OB-BIF Live på Kanalsport kl. 15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Nå ja, men normalt kalder jeg ham for fede nar, så der er da fremgang

    MvT

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Sådan noget er jo smag og behag og meget subjektivt, men Werge er klart min hadekomenntator nr. 1.

      Back on track - har lige været væk fra skærmen. Har der været udskiftninger?
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Sådan noget er jo smag og behag og meget subjektivt, men Werge er klart min hadekomenntator nr. 1.

        Back on track - har lige været væk fra skærmen. Har der været udskiftninger?
        Aner det ikke. Jeg kan ikke logge ind desværre

        Comment


          #34
          2-0 til BIF. Øv.
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            #35
            3-0 til BIF. Ser ikke ud til at spillerne gider. Mattson råber og skriger efter Zohore, at han skal deltage i genpresset, men Zohore er tydeligvis pisse ligeglad.

            EPJ og Lucas ud, Anders Thomsen og en jeg ikke ved hvem er ind.
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              #36
              Bakspejlet: Med det Zohore og Dalgaard har vist i dag, så bebrejder jeg ikke OP at se bort fra dem i kampen mod FCM. De virker ikke suppeklar. Dog med et par plusser ud fra Dalgaard. Zohore har haft sine muligheder i kampen, men han virker uskarp og ugidelig.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                #37
                Slut. 3-0 til BIF. Plusser ud for JBL, JJ, LJ og MK. Lidt svært at vurdere men jeg stikker MOM til JBL.

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  #38
                  Tak for update Marco Det er lækkert at komme hjem fra arbejde og så læse et referat.

                  Comment


                    #39

                    Comment


                      #40
                      Jeg er ret enig. Zohore var ugidelig i sit genpres og ekstremt stationær. Dalgaard arbejdede ok, men får ikke meget ud af det udover et mål, som der dømmes offside på. Hasan trådte ind og sparkede bolden i mål, selvom den var gået ind alligevel, og stod så offside. Tåbeligt lavet.

                      Zohore spiller tydeligvis kun for sig selv, men når han fik bolden, får han taget nogle gode raids i 2. halvleg og har et par ok afslutninger.

                      Vil kun fremhæve:
                      - JJT som gør det rigtigt godt, godt blik for medspillerne.
                      - Barrett gør det fint på central midt, især 1. halvleg.
                      - Ousager stod fint.
                      - EPJ var ok defensivt på højre back.

                      Der er ikke så meget at sige om resten, det var ret meget alibifodbold, da vores centrale midt var klart mest toneangivende. Kirkeskov havde jeg forventet mere fra, uden han dog faldt i gennem.
                      Jeg forstår dog godt at Ove foretrækker Spelmann som frontløber. Zohore er ugidelig uden bold, og Dalgaard mangler fart og virker uatletisk.

                      Comment


                        #41
                        Nogen der ved hvorfor Magnus P ikke var med?

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                          Bakspejlet: Med det Zohore og Dalgaard har vist i dag, så bebrejder jeg ikke OP at se bort fra dem i kampen mod FCM. De virker ikke suppeklar. Dog med et par plusser ud fra Dalgaard. Zohore har haft sine muligheder i kampen, men han virker uskarp og ugidelig.

                          MvT
                          zohore vil vel ikke score mod den klub han helst ser sig selv i .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            zohore vil vel ikke score mod den klub han helst ser sig selv i .
                            Det ville vel ellers være den bedste anbefaling han kunne give

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Nogen der ved hvorfor Magnus P ikke var med?
                              Kunne det tænkes at han skal spille højre back på fredag, hvis Håkan stadig er syg?

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                                Kunne det tænkes at han skal spille højre back på fredag, hvis Håkan stadig er syg?
                                Tjo tja. Så burde han da have fået en halvleg. Måske det er eksaminer.

                                Comment

                                Working...
                                X