Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Den nye stamme?en

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Den nye stamme?en

    Radza er for mig stadig et lidt blankt blad men tænker man på den strategi der blev lagt for år tilbage er vi så ved at have en stamme af unge spillere?

    vil folk være trygge ved en stamme af OB talenter bestående af Høegh og måske Larsen, Desler, JJT og Greve tegner holdet næste sæson og at der bygges op omkring dem?

    Regner med at et salg af Falk og Emil vil give lidt at supplere med men til gengæld også at meget andet skal ud ..

    Thomsen, Magnus og EPJ i næste geled .. Julius Eskesen og Mads Raben (på kontrakter) ..

    Ud: Skogseid, Zohore! Dalgaard, Ousager,

    Blive: Spelmann, Lasse,

    ?: Ari, JBL, Azer, Toppel, Kirkeskov, Vladimir, Kryger, Lucas, Diarra, Halgrimur

    ud over egne talenter så er der reelt kun to jeg ønsker bliver ,,,, mange ? Dog et par af de unge man ikke taber alverden på at have i baghånden og et par ældre for kontinuitetens skyld men de mest sprudlende (Spelmann undtaget) på holdet er egen avl og det syntes jeg er super positivt...
    Last edited by Plum; 10-05-2015, 19:54.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Jacob Rasmussen er han ikke solgt til Schalke 04??

    Comment


      #3
      EPJ får ikke forlænget, han er ikke god nok. Jeg tror det er meningen at Magnus overtager hans plads i truppen.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
        EPJ får ikke forlænget, han er ikke god nok. Jeg tror det er meningen at Magnus overtager hans plads i truppen.
        noget du ved med EPJ? Vi andre gætter også på det..
        AT ligger nok også på grænsen

        Comment


          #5
          Følgende skal også ud : Toppel, Kirkeskov, Vladimir, Kryger.

          Mener vi bør forlænge Azer, Lucas, Ari og JBL
          ? Diarra, Halgrimur

          Men det bliver spændende og følge, håber vi har noget og gøre med til indkøb, så vi kan komme op i den bedre halvdel af suppen og gøre en forskel.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
            Følgende skal også ud : Toppel, Kirkeskov, Vladimir, Kryger.

            Mener vi bør forlænge Azer, Lucas, Ari og JBL
            ? Diarra, Halgrimur

            Men det bliver spændende og følge, håber vi har noget og gøre med til indkøb, så vi kan komme op i den bedre halvdel af suppen og gøre en forskel.
            Lucas og JBL har vidst stadig 3 år tilbage af sine kontrakter..
            og fuldstændig useriøst at sige at Toppel skal ud.
            Manden redde os i dag.. Han hæver nok ikke en kæmpe løn og kunne evt blive superligaens bedste 2. Målmand.
            vi skal selvfølgelig gå efter en ny 1. Målmand
            kæmpe ja tak til forlængelse med Toppel
            Last edited by fmprOB; 10-05-2015, 20:17.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
              Følgende skal også ud : Toppel, Kirkeskov, Vladimir, Kryger.

              Mener vi bør forlænge Azer, Lucas, Ari og JBL
              ? Diarra, Halgrimur

              Men det bliver spændende og følge, håber vi har noget og gøre med til indkøb, så vi kan komme op i den bedre halvdel af suppen og gøre en forskel.
              Toppel - nej hvorfor dog det? Håber vi finder en ny 1. keeper - men ser da gerne toppel blive som 2. valg.

              Kryger tror jeg ikke bliver sendt nogen steder.....han har kun 1 år tilbage - hæver næppe den store løn og er en altmulig mand der jo kan smides ind over alt - og man får en solid indsats. En god breddespiller at have - men nok heller ikke mere.

              Diarra tror jeg ikke man forlænger med....og håber jeg sådan set heller ikke - syntes ikke han har vist noget der berettigere til at der skal satses på ham. Kunne man skippe ham afsted så fint - men med det store gennemtræk der nok bliver mon dog så han står først på to-do-listen

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                Toppel - nej hvorfor dog det? Håber vi finder en ny 1. keeper - men ser da gerne toppel blive som 2. valg.

                Kryger tror jeg ikke bliver sendt nogen steder.....han har kun 1 år tilbage - hæver næppe den store løn og er en altmulig mand der jo kan smides ind over alt - og man får en solid indsats. En god breddespiller at have - men nok heller ikke mere.

                Diarra tror jeg ikke man forlænger med....og håber jeg sådan set heller ikke - syntes ikke han har vist noget der berettigere til at der skal satses på ham. Kunne man skippe ham afsted så fint - men med det store gennemtræk der nok bliver mon dog så han står først på to-do-listen
                helt enig

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Radza er for mig stadig et lidt blankt blad men tænker man på den strategi der blev lagt for år tilbage er vi så ved at have en stamme af unge spillere?

                  vil folk være trygge ved en stamme af OB talenter bestående af Høegh og måske Larsen, Desler, JJT og Greve tegner holdet næste sæson og at der bygges op omkring dem?

                  Regner med at et salg af Falk og Emil vil give lidt at supplere med men til gengæld også at meget andet skal ud ..

                  Thomsen, Magnus og EPJ i næste geled .. Julius Eskesen og Mads Raben (på kontrakter) ..

                  Ud: Skogseid, Zohore! Dalgaard, Ousager,

                  Blive: Spelmann, Lasse,

                  ?: Ari, JBL, Azer, Toppel, Kirkeskov, Vladimir, Kryger, Lucas, Diarra, Halgrimur

                  ud over egne talenter så er der reelt kun to jeg ønsker bliver ,,,, mange ? Dog et par af de unge man ikke taber alverden på at have i baghånden og et par ældre for kontinuitetens skyld men de mest sprudlende (Spelmann undtaget) på holdet er egen avl og det syntes jeg er super positivt...
                  Jeg vil være tryg ved det. Jeg ser meget positivt på det og har gjort det længe. Jeg er klar over at vi også skal have mere erfarende spillere på holdet til at støtte op om vores unge, men jeg er helt rolig ved den stamme.

                  Et tillæg til de navne du har nævnt, så tror jeg på kontrakt til Simon Skrøder i den kommende sæson. Jeg tror ikke at hans deltagelse på trænings lejeren var en badebillet. Jeg tror ikke at Eskesen kommer op i a-truppen endnu, men i 2017 er det vel tid til at se ham og Oliver Lønfeldt i suppen. Jonas Hansen ved jeg ikke om er klar til suppen endnu.

                  Magnus Pedersen, er jeg sikker på, får højre back tjansen i næste sæson. Den står skrevet i måner og stjerne synes jeg. Hvis Raben skal have chancen er det nu. Jeg vil stadig gerne se Anders Thomsen få en chance.

                  Lucas, Kirkeskov og JBL skal ingen steder. Jeg ønsker ingen hen hvor peberet gror, men Lasse Nielsen er jeg ikke tryk ved. Selv de simple afleveringer går galt for ham. Han kæmper og leder, men han er livsfarlig at have på holdet. Så meget hellere Jonasson og evt Kasper Larsen tilbage sammen med Daniel, som jeg ser som forsvarets bedste mand.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Lucas og JBL har vidst stadig 3 år tilbage af sine kontrakter..
                    og fuldstændig useriøst at sige at Toppel skal ud.
                    Manden redde os i dag.. Han hæver nok ikke en kæmpe løn og kunne evt blive superligaens bedste 2. Målmand.
                    vi skal selvfølgelig gå efter en ny 1. Målmand
                    kæmpe ja tak til forlængelse med Toppel
                    Fuldstændig seriøst, at Toppel skal ud. Manden er en lottokupon i samtlige handlinger på banen. Nogen gange går det godt, andre gange meget skidt. I går havde han -heldet- på sin side. Men det ændrer ikke ved, at han ikke har niveauet til en klub i øverste halvdel af ligaen.
                    Hans udspark, positionering, spilforståelse og indgreb på høje bolde er et på katastrofalt lavt niveau

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                      Fuldstændig seriøst, at Toppel skal ud. Manden er en lottokupon i samtlige handlinger på banen. Nogen gange går det godt, andre gange meget skidt. I går havde han -heldet- på sin side. Men det ændrer ikke ved, at han ikke har niveauet til en klub i øverste halvdel af ligaen.
                      Hans udspark, positionering, spilforståelse og indgreb på høje bolde er et på katastrofalt lavt niveau
                      Hver sin mening. Tvivler på at vi får en bedre 2.målmand til den formodede beskedne løn han får..
                      der er jo ingen tegn på at CR skal være det næste år. Nok nærmere udlejning eller 3.målmand igen

                      Comment

                      Working...
                      X