Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: OB - FcM 10/5/15
Collapse
X
-
Høegh gav i onside et cadeau til Joakim Mattson for vores scoringer i dag . Han sagde til min store undren : det er ikke noget vi normalt træner ret meget i ... Det fatter jeg ganske enkelt ikke , men det tydeliggør jo i lysende neon hvorfor vi har været så ringe på dødbolde imod og hvorfor vi hidtil har været total ufarlige på vores egne dødbolde .Last edited by Magge; 10-05-2015, 21:08.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægHøegh gav i onside et cadeau til Joakim Mattson for vores scoringer i dag . Han sagde til min store undren : det er ikke vi normalt træner ret meget i ... Det fatter jeg ganske enkelt ikke , men det tydeliggør jo i lysende neon hvorfor vi har været så ringe på dødbolde imod og hvorfor vi hidtil har været total ufarlige på vores egne dødbolde .
Comment
-
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...kserne/5558894
Hvad laver Toppel egentlig ved deres mål?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæghttp://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...kserne/5558894
Hvad laver Toppel egentlig ved deres mål?Bolden er rund
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kloster Se indlægJeg så det godt, da et skete. Hvis han havde reageret som en almindelig god målmand kunne han have taget den. Mon der er noget i vejen med hans syn. Han forestillede sig tydeligt ikke at der kunne komme en Duncan hovedstød.Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kloster Se indlægJeg så det godt, da et skete. Hvis han havde reageret som en almindelig god målmand kunne han have taget den. Mon der er noget i vejen med hans syn. Han forestillede sig tydeligt ikke at der kunne komme en Duncan hovedstød.
Toppel kom til at se meget skift ud ja , men det var så også den fejl han lavede , men det hindrede ham ikke at være den klart bedste målmand på banen i går mod de kommende mestre .
Jeg vil for intet i verden bytte Toppel ud med Wiland , Thomas Søremsen eller en svensker som er strandet i Holland og hvad der ellers har været forslået . Toppel har været en af vores mest stabile spillere de seneste rædsels sæsoner , og er kun blevet bedre efter Ove P har sørget for at han har en defensiv foran sig , for inden da har han satme været blevet solgt mange gange af håbløst forsvarsspil . Jeg er ret sikker på han har reddet flere point end han har kostet .
Det er en plads vi kan forstærkes på , men ikke den som haster mest og skal vi have en ny så skal det være en målmand med fremtid og et niveau over Toppel og ikke endnu en Jesper C handel af en målmand som bliver købt af navn fremfor gavn .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDet er sjældent en målmand ikke laver en fejl af og til , eller fejlbedømmer en bold . Måske troede Toppel at det var ganske sikkert at han havde et forsvar som sørgede for at dække FCM's farligste mand ved dødbolde .
Toppel kom til at se meget skift ud ja , men det var så også den fejl han lavede , men det hindrede ham ikke at være den klart bedste målmand på banen i går mod de kommende mestre .
Jeg vil for intet i verden bytte Toppel ud med Wiland , Thomas Søremsen eller en svensker som er strandet i Holland og hvad der ellers har været forslået . Toppel har været en af vores mest stabile spillere de seneste rædsels sæsoner , og er kun blevet bedre efter Ove P har sørget for at han har en defensiv foran sig , for inden da har han satme været blevet solgt mange gange af håbløst forsvarsspil . Jeg er ret sikker på han har reddet flere point end han har kostet .
Det er en plads vi kan forstærkes på , men ikke den som haster mest og skal vi have en ny så skal det være en målmand med fremtid og et niveau over Toppel og ikke endnu en Jesper C handel af en målmand som bliver købt af navn fremfor gavn .
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kloster Se indlægJeg så det godt, da et skete. Hvis han havde reageret som en almindelig god målmand kunne han have taget den. Mon der er noget i vejen med hans syn. Han forestillede sig tydeligt ikke at der kunne komme en Duncan hovedstød.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDet er sjældent en målmand ikke laver en fejl af og til , eller fejlbedømmer en bold . Måske troede Toppel at det var ganske sikkert at han havde et forsvar som sørgede for at dække FCM's farligste mand ved dødbolde .
Det er en plads vi kan forstærkes på , men ikke den som haster mest og skal vi have en ny så skal det være en målmand med fremtid og et niveau over Toppel og ikke endnu en Jesper C handel af en målmand som bliver købt af navn fremfor gavn ."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlægToppel kommer på mellemhånd, og kommer til at se uheldig ud, fordi hans forsvar SNORKSOVER og slet ikke dækker op. Det opdager Toppel naturligvis da han har taget sit afsæt, og tænker instinktivt, at så kan han ikke nå ud til den og blande sig.
Hvis forsvaret ikke hjælper en målmand især på dødbolde, så kan han intet gøre og de færreste vil kunne klare dødbolde uden hjælp fra andre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlægNu må morsomhederne høre op! Der er tydeligvis ingen af jer der nogensinde i kamp har stået på stregen med et sæt handsker på. Toppel har intet ansvar for den dér. Det var en var 5 vs. 1 situation med 5 totalt udækkede FCM-spillere der stod i kø på rad og række, og kunne have raflet om, hvem af dem der skulle heade den forbi en sagesløs OB-målmand. Toppel kommer på mellemhånd, og kommer til at se uheldig ud, fordi hans forsvar SNORKSOVER og slet ikke dækker op. Det opdager Toppel naturligvis da han har taget sit afsæt, og tænker instinktivt, at så kan han ikke nå ud til den og blande sig.
Comment
Comment