Stor præstation af alle undtagen Emil og Azer. Og især af Spellman og Toppel.

Annoncering

Collapse

No announcement yet.

Kamptråd: OB - FcM 10/5/15

Collapse

X
- 

Jeg håber at Sønderjyske ryger ned og ikke Slagelse. Troede aldrig på at de forkerte stribede kunne ryge ned. Troede faktisk mere på de rigtigt stribede. Men ikke efter 3 point mod FCM.Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlægSikke en lorteweekend. Hvis man altså holder med Slagelse...

Super indsats af gutterne i dag.Bolden er rund
Comment
 - 

Og så med JJT ... DH og KL samt CR så har vi vores kommende stamme ....Oprindeligt indsendt af Kloster Se indlægJa, Desler er så lovende - og Greve gjorde det vel også pænt.
CR
DH. KL
JJT MD
MD"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
 - 

Hvis Slagelse skal redde sig, så tror jeg stadig, at det er fiskerne, de skal hænge hatten på. Men det kræver nok, at de slår FCK i morgen, og DET har vi netop sørget for bliver ualmindelig svært. Med en sejr i morgen og næste uge i Herning kan FCK lægge et seriøst tryk på Herning før slutspurten, og den chance vil de givetvis forfølge med alt hvad de har. Så mit gæt er at vi i morgen aften er 10 points plus mange mål foran Slagelse.Oprindeligt indsendt af Kloster Se indlægJeg håber at Sønderjyske ryger ned og ikke Slagelse. Troede aldrig på at de forkerte stribede kunne ryge ned. Troede faktisk mere på de rigtigt stribede. Men ikke efter 3 point mod FCM.
Comment

Comment