Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny assistent

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
    Spændende! Et imponerende trænerteam vi har fået hentet til Odense. Så må vi se, om der sker noget godt på spillersiden også.
    + 1
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Så se at få hentet Thue Kvorning ind..!
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Den er jeg ikke ked af. Vi har haltet på det område i Suppen.
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
          Den er jeg ikke ked af. Vi har haltet på det område i Suppen.
          Så er det vel godt han stopper - han har været i OB i 7 år

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
            Et godt, men også uventet, valg. Selvom jeg synes det er uventet, passer det perfekt ind i hvorfor jeg tror Kent Nielsen er blevet hentet hertil. Der er siden JHs ankomst gjort en god del for at optimere klubben omkring teamet der skal scoute/træne talenterne i klubben ( bla Michael Eriksen, scout og Tonny Hermansen, U19) . Kent Nielsen og John Bredal har begge i en længere årrække skulle bringe unge talenter frem i Superligaen, og begge har været rimelig succesfulde. Det er umildbart det der også er en af OBs målsætninger for fremtiden - at fremavle unge talenter.

JH bliver skudt meget i skoene i del tråde pt, og en del er nok berettiget. Men vores træner nye træner team for suppen, og også længere nede i rækkerne, skal han have store roser for at hente til klubben. Vi er i en tid hvor klubben allerede er i gang med at udvikle gode talenter - og vi køber også nogle stykker (Lucas Jensen der af mange Superliga trænere er/har været set som et stort talent. Jonas Hansen fra Svendborg er vel også fremtidens mand i striberne). Vi skal lave flere spillere selv og vi skal have mænd, på de tunge poster, der tør bruge dem og som kan udvikle dem.

På dette område har Tonny Hermansen, Kent Nielsen og John Bredal nogle fine meritter Bravo JH, det er fandme godt gået og Velkommen til John Bredal
            Rørende enig!

Comment

http://sporten.tv2.dk/fodbold/2015-0...faren-cocktail

Comment

Man må jo ikke andet end at have tiltro til at der er blevet lovet ekstra midler og at OB har en fremragende talentmasse siden vi kan tiltrække så kompetente folk til vores stab, ovenpå de vanvittigt dårlige transfere vi har lavet de sidste par sæsoner. Den slags folk her, går jeg ikke ud fra vil arbejde med så ringe et hold, når de kunne vælge trygge jobs med spillere af bedre kvalitet end os. Selvom histotikken ikke for alvor tillader mig at være optimist, går jeg sgu ud fra der sker store ting på spillersiden.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                  Man må jo ikke andet end at have tiltro til at der er blevet lovet ekstra midler og at OB har en fremragende talentmasse siden vi kan tiltrække så kompetente folk til vores stab, ovenpå de vanvittigt dårlige transfere vi har lavet de sidste par sæsoner. Den slags folk her, går jeg ikke ud fra vil arbejde med så ringe et hold, når de kunne vælge trygge jobs med spillere af bedre kvalitet end os. Selvom histotikken ikke for alvor tillader mig at være optimist, går jeg sgu ud fra der sker store ting på spillersiden.
                  De skal arbejde med nye unge talenter fra egen avl. Samtidig gætter jeg på vi får 3 nye spillere, en ny målmand, en ny højre back, en ny angriber.

Comment

Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                    De skal arbejde med nye unge talenter fra egen avl. Samtidig gætter jeg på vi får 3 nye spillere, en ny målmand, en ny højre back, en ny angriber.
                    den køber jeg gerne, målmanden er vi vel næsten alle enige i findes i ACH. Hb har vil talentet i Magnus P., men han skal sikkert have en mere rutineret og spilstærk en end Håkon at sparre med. Angriberen er mere "speget" vi sender nok 2 måske 3 videre i systemet og får sikkert en retur fra Sverige.
                    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Tror ikke på stjernespillere og håber egentlig heller ikke på det. egen avl og rigtig talentarbejde er vejen frem.

stor ros til JH for at være igang med at opbygge et OB der værner om talent og kultur. Fuxk jeg gad godt at kigge i krystalkuglen og se 5 år frem ��

Comment

Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                        Jeg tror du har helt ret mht. at vores primære fokus de kommende år bliver at få kørt unge talentfulde spillere (primært egen avl) ind på superligaholdet. Med Kent Nielsen, John Bredahl og Tonny Hermansen (u19) bør der være gode betingelser for denne strategi. Der skal naturligvis suppleres med noget ekstra kvalitet og rutine på centrale positioner eksempelvis den centrale midtbane. Men hvis vi kigge på f.eks det brøndbyhold der straffede os de første 20 minutter i weekenden så bestod deres centrale midtbane af unge folk som Hasani, Nørgaard (21 år) og Phiri (20 år). Hvis talentet er stort nok og trænerteamet forstår at køre dem rigtigt ind på holdet, så er der ikke grund til at bruge helt så mange penge på udenlandske marginalspillere.

(Rønnow)/Toppel/Radza

(Patrick Kristensen)/Magnus P./Halgrimur - Lasse N./Kurucay - Hørgh/EPJ - JBL/Ari/Kirke

Desler - (Rasmus Lindgren/en anden ny 6'er) - JJT/Azer/Anders Thomsen

Spelmann/Greve/Jonas Hansen - (Helenius/Festersen) - Falk/Lukas J

Comment

Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                          Tror ikke på stjernespillere og håber egentlig heller ikke på det. egen avl og rigtig talentarbejde er vejen frem.

stor ros til JH for at være igang med at opbygge et OB der værner om talent og kultur. Fuxk jeg gad godt at kigge i krystalkuglen og se 5 år frem ��
                          Nøj, hvor gad jeg godt besidde bare en lille brøkdel af den positivitet du konstant udgyder omkring OB - uanset, hvem og hvad der pisser i nælderne i den klub....
                          Mvh Kent

Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

Comment

Gad emmermame godt se et hold med JJT, DH, RF, MD, MG som faste startere i næste sæson. Så kan jeg godt nøjes med en top6 placering

MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Oprindeligt indsendt af marco van tasten Se indlæg
                              gad emmermame godt se et hold med jjt, dh, rf, md, mg som faste startere i næste sæson. Så kan jeg godt nøjes med en top6 placering

Mvt
                              ............cr
                              mp - dh - kl - epj
                              md - jjt - at - rf
                              ......mg - mr
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                                Nøj, hvor gad jeg godt besidde bare en lille brøkdel af den positivitet du konstant udgyder omkring OB - uanset, hvem og hvad der pisser i nælderne i den klub....

Comment

Working...
                                X