Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - BIF, 4. maj 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Chip og chap er nu alligevel dårligere end OB :-)

    Comment


      #47
      Azer fylder lige så meget på vores midtbane som en stråle pis i vesterhavet .
      Hiv Emil og Azer ud , Lucas J ind på venstre kant Desler centralt og Dalgaard på top .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        skidt skidt første halvleg.....håber godt nok der er penge til nye spillere til sommer.....for det her bund niveau er simpelthen for lavt
        Der skal godt nok investeres i boldsikre spillere på midten og en der kan holde fast i bolden i angrebet..
        og de skal godt nok være gode

        Comment


          #49
          Det er egentlig vildt at superligaen er så ringe at vi ikke er i alvorlig nedrykningsfare.

          Comment


            #50
            Wow. Det er har simpelten været elendigt for at sige det mildt!
            Der er flere ting jeg bare ikke forstår. HVORFOR spiller Diarra på backen? Han har alle dage været en centralspiller. Skogseid har aldrig været en centralspiller, byt dog om på de to, det var dog en mærkelig ide Ove.
            OG når man spiller i mod et hold der spiller 4-3-3 med gode pasningspillere, så skal man fandme kunne matche dem med 3 hårdt arbejde spillere på midten.

            SÅ byt Diarra og Skogseid, sæt Spelmann ned på midten og sæt dog forhelved en angriber ind.....

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Azer fylder lige så meget på vores midtbane som en stråle pis i vesterhavet .
              Hiv Emil og Azer ud , Lucas J ind på venstre kant Desler centralt og Dalgaard på top .
              Ja han viser gang på gang på gang at når modstanderne bliver bare lidt gode kan han slet ikke være med

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                Det er egentlig vildt at superligaen er så ringe at vi ikke er i alvorlig nedrykningsfare.
                Men det har vi da næste sæson til hvis der ikke købes kraftigt ind af kvalitet

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Der skal godt nok investeres i boldsikre spillere på midten og en der kan holde fast i bolden i angrebet..
                  og de skal godt nok være gode
                  ja.....ved ikke hvad jeg skal syntes om at man åbenbart er gået i realitetsforhandlinger med azer.....jeg kan ikke rigtigt blive klog på ham. syntes det er meget svingende

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    ja.....ved ikke hvad jeg skal syntes om at man åbenbart er gået i realitetsforhandlinger med azer.....jeg kan ikke rigtigt blive klog på ham. syntes det er meget svingende
                    Selv JH må da komme i tvivl efter i dag

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Men det har vi da næste sæson til hvis der ikke købes kraftigt ind af kvalitet
                      hvis der skal købes så kraftigt ind kræver det afgang af stort set samtligt JH's indkøb , hvilket vil sige at der skal være nogle klubber som vil overtage dem gratis for ikke en eneste af dem er salgsbare.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #56
                        Ari "Vi er bare ikke klar" .... Hvordan kan man ikke være klar som prof fodboldspiller når man skal spille en kamp ... Vil så være det samme som at en studerende "bare ikke er klar" når denne ikke går til eksamen ....

                        Det er så da det eneste i træner g arbejder for hele ugen ... 2*45 min ...
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #57
                          Håber KN har taget en ekstra stor notesblok med i dag. For der er masser at notere.
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            #58
                            -----------Toppel
                            -----Diarra-LN-Halvgrimm
                            ----------Azer-Des
                            ---Falk----Spel----Emil
                            ---Dalgaard--Lado

                            ---> Skog og Ari
                            <--- Dalgaard og Lado

                            .... ET ELLER ANDET.....
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              ja.....ved ikke hvad jeg skal syntes om at man åbenbart er gået i realitetsforhandlinger med azer.....jeg kan ikke rigtigt blive klog på ham. syntes det er meget svingende
                              Syntes han spiller en godkendt kamp for hver 10-12 dårlige.
                              hvis det er hvad man kan levere når man kæmper for en ny kontrakt , så burde de forhandlinger stoppes omgående .
                              Last edited by Magge; 03-05-2015, 19:04.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                hvis der skal købes så kraftigt ind kræver det afgang af stort set samtligt JH's indkøb , hvilket vil sige at der skal være nogle klubber som vil overtage dem gratis for ikke en eneste af dem er salgsbare.
                                Ja det er godt nok vildt skræmmende

                                Comment

                                Working...
                                X