Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-Brønby 3.Maj
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet samme her. Det er heller ikke fordi der skal gå stavepoliti i det. Men har også nogle gange læst herinde når "Mads Greve" har fået spilletid.
Det er sgu pinligt.
Har også et par kammerater der sidste sæson sad og spillede ufatteligt kloge på OB. De vidste alt og var simpelthen for kloge til sig selv.
Men da de for 4 gang havde svinet Brian O' Conner til var jeg altså lige ved at kaste op.
Nåh. Nu er der kogt nok suppe på det her
Comment
-
Det er vel noget i retning af:
-----------------------------Toppel----------------------------
Skogseid---------L.Nielsen---------Jonasson------Skulason
Desler------------Busuladzic-------Thomasen??-------Falk
----------------------------Spelmann--------------------------
----------------------------E.Larsen---------------------------Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
Kristian Morre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Morre Se indlægHøegh i karantæne. What to do???
Noget af det jeg synes der har virket godt for os i de seneste kampe er, at Spelmann er blevet rykket frem som offensiv midt/hængende angriber. Han fungerer klart bedre i den rolle og det er nok det jeg ville prioritere højest at holde fast i - og 4-2-3-1 systemet.
Jonasson skal jo så nok i forsvaret, men om jeg ville turde at give JJT genvalg sammen med Azer (der forhåbentlig er klar igen) er jeg mere i tvivl om. Han løste opgaven i Esbjerg fint: han spillede klogt (havde han nok fået besked på) med meget lav risici i afleveringerne og sine placeringer og han fik vist både teknik og ro på bolden. Lovende. Men han kom også rimelig klart til kort fysisk i et par dueller, hvilket er helt naturligt for en spiller med hans størrelse og alder. Den centrale midtbane er vel nok en af de sværeste positioner at slå igennem på som helt ung spiller.
Håber vi har en rigtig angriber på toppen igen nu hvor vi spiler hjemme.Last edited by Agbre; 29-04-2015, 12:12.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægDet lyder sgu da helt fornuftigt... BIF får hygge, beværtningerne får omsætning, politiet skal ikke halse rundt og lede efter nogen, eventuelle fynske ballademagere kan ikke komme til dem... det er da godt for alle parter.
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Morre Se indlægDet er vel noget i retning af:
-----------------------------Toppel----------------------------
Skogseid---------L.Nielsen---------Jonasson------Skulason
Desler------------Busuladzic-------Thomasen??-------Falk
----------------------------Spelmann--------------------------
----------------------------E.Larsen---------------------------Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment