Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Potrætprogram om Mads Timm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Potrætprogram om Mads Timm

    Har set det er skrevet i Off Topics tråden, men ved ikke hvor mange, der følger med der, så skriver det også lige her.
    Klokken 23, sender tv3sport 1 en times potrætprogram om Mads Timm, om hans tidlige udenlandseventyr og hans karriere generelt.

    #2
    Der skulle også komme noget i onside nu her

    Comment


      #3
      kommer åbenbart et time langt program kl 23 på tv3sport1....

      Comment


        #4
        Se det hele her

        http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...med-mads-timm/

        Comment


          #5
          nogle der ved om det er muligt at se det time lange program om ham nogle steder ?

          Comment


            #6
            Var der nogen der så den lange udgave? For den korte på Onside var eddermame en tynd kop te.
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              #7
              Jeg så det lange program. Udover en meget fjollet hårstil synes jeg at jeg fik mere for manden Mads Timm. Han beskrev meget af det han var igennem, bl.a. fængsel, som en oplevelse, der kunne udvikle ham. Han forholdt sig meget zen-agtigt og buddhistisk til sine oplevelser, i hvert fald i retrospekt.

              Det der gennemsyrede programmet mest, var den mangel på fodboldglæde, som han konstant følte.
              "Alt var jo bare at vinde kampe og score mål", som han sagde. og hans "alt-eller-intet"-mentalitet og tilgang. Som en spiller (Roy Keane, måske?) sagde til ham "Du bliver enten en superstjerne, eller du bliver til ingenting".

              Jeg synes dog ikke man fik meget mere kød på i det fulde program, end man faktisk gjorde i onsides korte snas. Der virkede ikke til at være så vanvittigt meget at sige.

              Comment

              Working...
              X