Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jens Jakob Dyhr Thomasen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Drachmann har ikke løst vores opløsnings tendenser. Alle kan have en dårlig kamp, og lad os håbe det var Drachmanns dårlige kamp mod Hobro

    Comment


      Vi har haft en snak med JJ, efter han har rundet 150 kampe for OB. Vi snakker om hans debut, trænerne, om at tage ansvar, fremtiden og mere til.

      http://obstruktion.dk/150-kampe-for-...-og-lidt-frem/

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
        Vi har haft en snak med JJ, efter han har rundet 150 kampe for OB. Vi snakker om hans debut, trænerne, om at tage ansvar, fremtiden og mere til.

        http://obstruktion.dk/150-kampe-for-...-og-lidt-frem/
        Håber han laver en forlængelse. Tror ærlig talt heller ikke der kan være den vilde interesse om en spiller med hans skadeshistorik - det skræmmer nok mange mulige bejlere væk. Han er en vigtig mand for os dog, så man kunne godt give ham en ordentlig kontrakt også hvis han præstere kan han jo altid blive solgt i fremtiden.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

          Håber han laver en forlængelse. Tror ærlig talt heller ikke der kan være den vilde interesse om en spiller med hans skadeshistorik - det skræmmer nok mange mulige bejlere væk. Han er en vigtig mand for os dog, så man kunne godt give ham en ordentlig kontrakt også hvis han præstere kan han jo altid blive solgt i fremtiden.
          Enig. Han er fortsat ikke så gammel at man ikke kan lave penge på ham, hvis han pludselig rammer sæsonen, han har niveau til, hvis ikke han hele tiden sættes tilbage af skader. Jeg tror ikke på vi finder en midtbanespiller med hans topniveau til vores budget, så synes klart også man skal forlænge. Han er også typen som helt sikkert bliver bedre af at have gode spillere omkring sig, så kan vi få de rimelig profilerede offensivspillere vi nu har til at finde hinanden, så tror jeg JJT kommer til at boltre sig rigtig fint bagved dem
          ​​​​

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

            Håber han laver en forlængelse. Tror ærlig talt heller ikke der kan være den vilde interesse om en spiller med hans skadeshistorik - det skræmmer nok mange mulige bejlere væk. Han er en vigtig mand for os dog, så man kunne godt give ham en ordentlig kontrakt også hvis han præstere kan han jo altid blive solgt i fremtiden.
            Enig JJ er min favorit i klubben han må meget gerne få et par sæsoner uden afbrydelser af skader så er jeg også sikker på han beviser at han er vores vigtigste og bedste midtbanespiller.
            Hiv gerne anfører bindet af Drachmann og giv det til JJ.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Enig JJ er min favorit i klubben han må meget gerne få et par sæsoner uden afbrydelser af skader så er jeg også sikker på han beviser at han er vores vigtigste og bedste midtbanespiller.
              Hiv gerne anfører bindet af Drachmann og giv det til JJ.
              JJ er helt sikkert en værdifuld spiller som jeg håber der kan forlænges med, men jeg mener nu ikke han er anføreaspirant, der er måske stadig for "vandkæmmet" selv om han til tider markerer sig højlydt.

              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment

              Working...
              X