Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jens Jakob Dyhr Thomasen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Jeg er, mildt sagt, ikke tilfreds med, at vi fik ret. Så nu synes jeg, at vi skal rette resten af den sparsomme energi på at komme positive tiltag i møde med åben pande; og gøre hvad VI kan for at få dette rettet op.

    Så må ledelsen gøre deres; og gøre op med sig selv om flere negative klubrekorder er lidt, øh, "balance" værd...

    MvH ChrisOB
    Jeg havde da også håbet at vi tog fejl....ville da klart have foretrukket at æde mine egne ord i mig og så samtidig se OB spille godt, score mål og måske endda ligge med i kampen om top 6. Sådan skulle det ikke være

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      Jeg havde da også håbet at vi tog fejl....ville da klart have foretrukket at æde mine egne ord i mig og så samtidig se OB spille godt, score mål og måske endda ligge med i kampen om top 6. Sådan skulle det ikke være
      Det gør virkelig ondt. Så nej, KEP; tror ikke truppen lider lige så meget, som vi gør.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
        Han mangler desværre rigtig meget fysisk stadig....
        Muligvis. Men da JJT spillede, da vandt vi kampe og scorede mål

        Comment


          JJ burde være klar til at træne fuldt med efter landsholdspausen

          http://www.ob.dk/artikel/detjligt-at...lerne-paa.aspx

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            JJ burde være klar til at træne fuldt med efter landsholdspausen

            http://www.ob.dk/artikel/detjligt-at...lerne-paa.aspx
            Det er vigtigt. Vi har tabt, tabt og tabt siden han blev skadet. Når det gælder om at finde klubbens DNA er det også vigtigt med de spillere der virkelig har hjertet med og det har han.
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              Temmelig overfortolket at tro JJ er svaret på OB DNA og at det ændrer meget med ham tilbage. Håber han BLIR svaret en dag. Men stadig for tidligt. Mangler simpelthen for meget fysisk.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
                Temmelig overfortolket at tro JJ er svaret på OB DNA og at det ændrer meget med ham tilbage. Håber han BLIR svaret en dag. Men stadig for tidligt. Mangler simpelthen for meget fysisk.
                Ret enig , han er en spiller som stille og roligt skulle bygges på og i opbygningens perioden skulle han være beskyttet af en solid grundstamme på banen så der kun langsomt ville puttes mere og mere ansvar på ham .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Ret enig , han er en spiller som stille og roligt skulle bygges på og i opbygningens perioden skulle han være beskyttet af en solid grundstamme på banen så der kun langsomt ville puttes mere og mere ansvar på ham .
                  Det er under ingen omstændigheder en skade til ham, som vi skal finde årsagen til vores nedtur i. Det var dog røvsygt at han skulle få så alvorlig en skade, når nu han var begyndt at ramme et nogenlunde Superliga niveau, og i større perioder dikterede vores offensiv på en måde, som de øvrige midtbanespillere ikke har magtet. Glæder mig til at se ham tilbage på banen

                  Comment


                    Håber han har brugt skades perioden til at træne lidt muskler på overkroppen.

                    Det er jo før set at en skades periode har givet en del flere muskler, så man er bedre stillet.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
                      Temmelig overfortolket at tro JJ er svaret på OB DNA og at det ændrer meget med ham tilbage. Håber han BLIR svaret en dag. Men stadig for tidligt. Mangler simpelthen for meget fysisk.
                      Grundlæggende er jeg enig idet du siger. Men statistikken siger, at vi har ikke tabt en kamp i denne sæson, hvor JJT har startet :o)
                      Uanset ser jeg frem til JJT er tilbage. Han er den blandt vores unge, som jeg ser som vores største kommende "stjerne".

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
                        Temmelig overfortolket at tro JJ er svaret på OB DNA og at det ændrer meget med ham tilbage. Håber han BLIR svaret en dag. Men stadig for tidligt. Mangler simpelthen for meget fysisk.
                        Om jeg overfortolker kommer jo an på hvordan man læser mit indlæg. Det er rigtigt at jeg bider mærke i det påfaldende med at vi ikke har vundet siden at han blev skadet. Jeg siger dermed ikke at vi så havde vundet mange, men JJ kan noget som ingen andre af vores midtbanespillere kan, også selvom han stadig mangler en del fysisk.

                        Det med DNAen skal forstås på den måde at jeg mener at man kan se at nederlag gøre mere ondt på JJ, Greve og Desler end andre. De er stribet inden i og det er noget af det jeg mener at vores DNA skal bygges på. Jeg siger dermed ikke at de 3 alene kan forandre alt nu og her, men jeg mener at de er værd at bygge på og JJ kan meget vel blive grundstenen i OB i fremtiden som jeg ser det.
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                          Grundlæggende er jeg enig idet du siger. Men statistikken siger, at vi har ikke tabt en kamp i denne sæson, hvor JJT har startet :o)
                          Uanset ser jeg frem til JJT er tilbage. Han er den blandt vores unge, som jeg ser som vores største kommende "stjerne".
                          Citere lige mig selv: "Vi har ikke tabt en kamp hvor JJT har startet". :D

                          Jeg så desværre ikke OB-BIF. Er der en venlig sjæl der gider at smide lidt ord på JJT's indsats?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                            Citere lige mig selv: "Vi har ikke tabt en kamp hvor JJT har startet". :D

                            Jeg så desværre ikke OB-BIF. Er der en venlig sjæl der gider at smide lidt ord på JJT's indsats?
                            Gjorde det rigtigt fint, teknisk stærk som forventet, men der er generelt kommet mere "substans" i ham.

                            Ikke længe siden jeg var meget forhippet på vi manglede en god makker til Makrini. Nu er jeg sikker på det bare skal være JJT.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                              Citere lige mig selv: "Vi har ikke tabt en kamp hvor JJT har startet". :D

                              Jeg så desværre ikke OB-BIF. Er der en venlig sjæl der gider at smide lidt ord på JJT's indsats?
                              Jeg synes han var god og for mig at se var han den primære årsag til den fremgang vi havde i spillet, især i 1. halvleg. Måske hans mest helstøbte præstation til dato. Synes han har haft tendens til blive let nervøs og lave fejl når han har været presset. Igår var han imponerende rolig på bolden - især med tanke på, at han lige er kommet tilbage fra skade.

                              Stor er han jo ikke og det vil altid være en udfordring for ham, men jeg synes egentligt også han viste fremgang i nærkampene så han ikke konstant gik i græsset ved den mindste kontakt.

                              Comment


                                JJ vil være fast mand i denne sæson

                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...i-denne-saeson

                                Comment

                                Working...
                                X