Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Emil Larsen i aftenshowet om lidt (14. april 2015)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Tim Vermund Se indlæg
    Det kunne sgu være sjovt med sådan et turnaround og drukne ham i kærlighed :)
    Tror du da antipatiet bunder i dårlige præstationer?

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
      Tror du da antipatiet bunder i dårlige præstationer?
      Langt størstedelen af det gør. Ved godt at der fortsat er nogle, som er som er sure på ham over BIF-delen, men når man er på stadion, vil jeg sige 95 % af fansne har støttet Emil under kampene og råbt hans navn op inden kampen. Den buhen og råben, der har været efter ham det seneste stykke tid tror jeg mere skyldes han præstationer, frem for hvad der skete omkring det mislykkedes skifte til BIF.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
        Langt størstedelen af det gør. Ved godt at der fortsat er nogle, som er som er sure på ham over BIF-delen, men når man er på stadion, vil jeg sige 95 % af fansne har støttet Emil under kampene og råbt hans navn op inden kampen. Den buhen og råben, der har været efter ham det seneste stykke tid tror jeg mere skyldes han præstationer, frem for hvad der skete omkring det mislykkedes skifte til BIF.
        Attitude vejere klart tungere end dårlig form!

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
          Langt størstedelen af det gør. Ved godt at der fortsat er nogle, som er som er sure på ham over BIF-delen, men når man er på stadion, vil jeg sige 95 % af fansne har støttet Emil under kampene og råbt hans navn op inden kampen. Den buhen og råben, der har været efter ham det seneste stykke tid tror jeg mere skyldes han præstationer, frem for hvad der skete omkring det mislykkedes skifte til BIF.
          Jeg tror det dårlige spil har fået antipartien op til overfladen, efter den blev dukket under af hans gode præstationer i perioden efter de dumme udtalelser... Men det er ikke det dårlige spil i sig selv der ligger til grund for "forfølgelsen". Så var der mange på holdet der ville have fået samme behandling... ,o)

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
            Men det er ikke det dårlige spil i sig selv der ligger til grund for "forfølgelsen". Så var der mange på holdet der ville have fået samme behandling... ,o)
            Selvom andre på holdet spiller dårligt, så fremstår de ikke som værende lade/dovne som Emil gør.
            Jeg kan ikke erindre at jeg har tænkt, at i dag har Spelmann spillet en dårlig kamp. Jeg tænker det er fordi, han lige meget hvad altid giver 110%.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
              Selvom andre på holdet spiller dårligt, så fremstår de ikke som værende lade/dovne som Emil gør.
              Jeg kan ikke erindre at jeg har tænkt, at i dag har Spelmann spillet en dårlig kamp. Jeg tænker det er fordi, han lige meget hvad altid giver 110%.
              Jeg har bandet over Spelmann mange gange... men du har ret, fordi han fighter bliver den banden ikke formuleret i et bidsk indlæg herinde, eller en sviner på min facebookprofil...

              Om det er en speciel OB-ting ved jeg ikke, men som hovedregel virker det til at de fleste fynboer hellere vil have slidere end elegante spillere, hvis det er et valg mellem de to typer... (en falk er en kombination, Desler ligner det samme, og de er jo VOLDSOMT populære).

              Mvh

              MaxHH

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                Om det er en speciel OB-ting ved jeg ikke, men som hovedregel virker det til at de fleste fynboer hellere vil have slidere end elegante spillere, hvis det er et valg mellem de to typer... (en falk er en kombination, Desler ligner det samme, og de er jo VOLDSOMT populære).
                Ja, modsat Emil, så kæmper Falk.
                Men selvfølgelig skyldes Falks og Deslers popularitet også at de er fynboer, men jeg tror fans i alle klubber forventer at der gives 100%
                Måske lige udover Messi som ikke deltager i mange tilbageløb eller megen genpres
                Men Emil Larsen mangler lige en 5-6 niveauer for at han kan tillade sig at være så lad/doven. Hvis han som minimum bare gav 100% når han havde smidt en bold væk, så ville det da hjælpe lidt.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                  Ja, modsat Emil, så kæmper Falk.
                  Men selvfølgelig skyldes Falks og Deslers popularitet også at de er fynboer, men jeg tror fans i alle klubber forventer at der gives 100%
                  Måske lige udover Messi som ikke deltager i mange tilbageløb eller megen genpres
                  Men Emil Larsen mangler lige en 5-6 niveauer for at han kan tillade sig at være så lad/doven. Hvis han som minimum bare gav 100% når han havde smidt en bold væk, så ville det da hjælpe lidt.
                  Vi "fandt" os jo også kun i Utakas dovenskab da målene kom på stribe... da de tørrede ind, blev lunten noget kortere, mens han gang på gang gik rundt i offside, i stedet for lige at lunte onside, så vi kunne angribe igen... ,o)

                  Mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    #54
                    Jeg er "old school fynbo" på det punkt, så.

                    Jeg vil til hver en tid hellere se Ari kæmpe røven ud af bukserne (og fejle stort ind imellem), end jeg vil se på Demba-Nyrén eller Emil lave halvhjertede tilbageløb og trække sig i tacklingerne. Der er ikke noget så frustrerende at se på som spillere med et kæmpe talent, der half-ass'er den. (Nyrén var helt vild. Mit blodtryk stiger bare ved at tænke på ham)
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Jeg er "old school fynbo" på det punkt, så.

                      Jeg vil til hver en tid hellere se Ari kæmpe røven ud af bukserne (og fejle stort ind imellem), end jeg vil se på Demba-Nyrén eller Emil lave halvhjertede tilbageløb og trække sig i tacklingerne. Der er ikke noget så frustrerende at se på som spillere med et kæmpe talent, der half-ass'er den. (Nyrén var helt vild. Mit blodtryk stiger bare ved at tænke på ham)
                      Nyrén... indbegrebet af spildt talent... ,o)

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                        Nyrén... indbegrebet af spildt talent... ,o)

                        Mvh

                        MaxHH
                        Uhh.. Jeg elskede Nyrén i de 2-3 kampe om året hvor han gad. Hold nu fast, hvor var han god! Men tragisk nok var han tilsvarende dårlig resten af kampene.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                          Uhh.. Jeg elskede Nyrén i de 2-3 kampe om året hvor han gad. Hold nu fast, hvor var han god! Men tragisk nok var han tilsvarende dårlig resten af kampene.
                          Han var god mod FCK, så ja 3 kampe om året :-D

                          Comment

                          Working...
                          X