Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Emil Larsen i aftenshowet om lidt (14. april 2015)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Emil Larsen i aftenshowet om lidt (14. april 2015)

    Det kører jo bare det her. Skulle være lukke for længe sidden, eller i det mindste blive holdt LANGT væk fra medierne. Så vælger man at stille op i aftenshowet. Er meget spændt på hvad der kommer ud af hans mund denne gang...

    Man kan da håbe at han er blevet rådgivet lidt bedre siden sidst...
    Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
    Kristian Morre

    #2

    Comment


      #3
      Håber han siger noget som ENDELIG får hans plan til at virke, altså at blive fyret.

      Comment


        #4
        Min første tanke inden interviewet er et stort : Åh nej!

        Comment


          #5
          jaja.....lyder da som en rigtig dum ide.

          Comment


            #6
            Aftenshowet lyder ikke særlig sexet, det kan han da næsten ikke ødelægge noget ved at deltage i...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #7
              er der virkeligt folk der siger sådan til folk??...det sgu da utroligt - DET er i min verden at gå laaaaaangt over stregen

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                Håber han siger noget som ENDELIG får hans plan til at virke, altså at blive fyret.
                Okay indrømmet, havde forventet en optrapning med den agenda. Det skete ikke.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                  Okay indrømmet, havde forventet en optrapning med den agenda. Det skete ikke.
                  Fortæl... Vi var nogen der havde for travlt med at putte yngel til at se Aftenshowet...

                  Comment


                    #10
                    Det var nu også anledningen til at redegøre for sine handlinger og for at mane til forsoning, hvilket jeg synes han gør. Skulle jeg rende ind i ham, får han sgu en positiv tilkendegivelse (evt et lille kram. Han ligner en der kunne bruge det).

                    Comment


                      #11
                      Det klarede han meget godt. Et lille plus i min bog efter et par minusser på det seneste. Tak Emil
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                        Fortæl... Vi var nogen der havde for travlt med at putte yngel til at se Aftenshowet...
                        Ingen dumme kommentarer. Han siger han fortryder at han ikke takkede fans i Farum. Hvorvidt han mener det skal jeg ikke kunne sige, men han sagde ikke noget dumt.

                        Comment


                          #13
                          Hva' skal man dog sige. Han har bare ikke medietække den unge mand. Øhh og bøøh og falder over ordene, men dog et lille skridt i den rigtige retning. Han får også et tak herfra
                          Last edited by manner; 14-04-2015, 18:31.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                            Okay indrømmet, havde forventet en optrapning med den agenda. Det skete ikke.
                            nej det slap han da rimeligt fra - tror på ingen måde det afmontere situationen - meeeen det skader næppe heller. Måske han bare skal se at lægge det bag sig - sige tak for kampen næste gang og så vente på sommerens transfer vindue.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                              Ingen dumme kommentarer. Han siger han fortryder at han ikke takkede fans i Farum. Hvorvidt han mener det skal jeg ikke kunne sige, men han sagde ikke noget dumt.
                              Lyder fornuftigt... Våbenhvile (læs: ignorer frem for buhen) i sigte?

                              Comment

                              Working...
                              X