Mm skræmmende folk siger til ham når han er privat.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Emil Larsen i aftenshowet om lidt (14. april 2015)
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlægMm skræmmende folk siger til ham når han er privat.
Guderne skal vide at jeg ikke er begejstret for ham pt, men det er sgu over stregen. Ingen buhråb fra mig. Måske endda støtte hvis han fortjener det :-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlægEnig. Kommentaren fra FB forekommer mig også som skrevet af en retarderet.
Guderne skal vide at jeg ikke er begejstret for ham pt, men det er sgu over stregen. Ingen buhråb fra mig. Måske endda støtte hvis han fortjener det :-)
Personligt så synes jeg da også han klarede det okay, men synes mest at han fik fejet for egen dør og ikke for klubbens.Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
Kristian Morre
Comment
-
Ville gerne have hørt ham svare, at hans egen indsats på banen også kan være med til at vende krisen der er(mellem ham og fans) men okay, at han husker at tænke sig om næste gang, er da også et skridt...
... og så er det altså bare for langt ude, og stå og sige nede i supermarkedet, at folk skal have brækket deres ben, eller hvor meget det nu var... Hvem er sådan et menneske...???Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
https://www.dr.dk/tv/se/aftenshowet/...-2015-04-14#!/ starter ca efter de 11 min1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer
Comment
-
Han nævnte også at tilråbene mod ham måske fik den modsatte effekt og at hans spil blev dårligere. Efter min mening, er det klart at en ung spiller som ikke rigtig kan få det til at køre på banen, bliver ikke bedre til at spille fodbold af tåbelige tilråb fra enkelte fans, jeg håber på opbakning til ham fremover.
Så håber jeg at vi kan få gang i ham igen, det er det eneste som gavner holdet.
Comment
-
God for holdet, hvis sagen beroliger sig - god for han når han kommer af skudlinien og opfører sig mere voksen nu. Måske så han fokuserer sig igen på at spille ordentlig fodbold. Dermed har han nok at gøre. Selv om jeg allerede ville være tilfreds, hvis han ikke bringer yderligere uro i holdet og klubben indtil sommeren. Derudover har jeg rent faktisk ikke flere forventninger til ham."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MadsMadsen Se indlæghttps://www.dr.dk/tv/se/aftenshowet/...-2015-04-14#!/ starter ca efter de 11 min
Jeg synes ikke at kunne finde det....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlægNår tåbelige mennesker sender tåbelige mails til en, eller kommer med tåbelige bemærkninger når man ex er ude at handle etc. Så kan man måske godt forstå at han et eller andet sted reagere. Men skal vi ikke bare komme videre og så bakke holdet op.
Det er sygt men de mennesker der gør det, er nødvendigvis ikke på stadion eller nødvendigvis OB fans - bare sølle eksistenser der ikke har nogen særlig god tilværelse.
Tror også det bedste for OB er at støtte holdet og prøve at være neutrale overfor Emil. Meget af ansvaret er også Ove P. det er ham der sætter holdet, burde nok ikke starte med Emil når han gang på gang underpræstere.
Comment
Comment